رپرتاژ اگهی /

با این روش کارفرمای خودم شدم

با این روش کارفرمای خودم شدم
کدخبر : 44830

ثروتمند شدن تنها با عوامل بیرونی در ارتباط نیست و به خود فرد نیز بستگی دارد، من در مسیر ثروتمند شدن در حوزه ی صنایع دستی و کاور مبل به تجربه ها و استراتژی های بسیار خوبی دست پیدا کردم و تمایل دارم آن را در این مقاله با شما به اشتراک بگذارم تا به بهترین نحو از آن بهره ببرید.

کاردستی با بطری

برای ساخت کاردستی با بطری پلاستیکی می توان از ترفندهای مختلفی استفاده کرد که به چند تا از آنها اشاره می کنیم. می توانید سر بطری را جدا کنید و سرتاسر آنرا چسب بزنید و طناب های نازک و یا کاموا را بر روی آنها بچسبانید و درون آنها لامپ کم مصرف قرار دهید و بعنوان لوستر استفاده کنید. بجای کاموا از گلهای کاغذی و یا چینی هم می توانید استفاده کنید که زیبایی خاصی را به لوستر دست ساز شما می دهند.

ظروف پلاستیکی و بطری های پلاستیکی برای نگهداری مواد اسیدی مثل آبلیمو طبیعی اصلا مناسب نیستند چون در ساختار ترکیب پلاستیکی ماده ای وجود دارد که در مجاورت مواد اسیدی موادی را تولید می کند که برای بدن مضر هستند سرطان زا می باشند.

کاور مبل سلطنتی

شما می توانید با در نظر گرفتن تعداد نفرات خود مبل سلطنتی مناسب تعداد خودتان بخرید مبلهای سلطنتی 7 نفره مخصوص هفت نفر می باشد و در خرید کاور مبل سلطنتی باید به مدل و تعداد نفرات مبل خود توجه کنید. کاور مبل قیمت متفاوتی دارد و متغیر بودن قیمت می تواند به عواملی مانند جنس کاور و سایز کاور بستگی داشته باشد.

 هیچ وقت کاور مبل خود را در مقابل نور خورشید قرار ندهید، زیرا جنس این کاورها از پلاستیک می باشد ممکن است نور خورشید و اشیاء تیز و برنده برای آنها آسیب زیادی داشته باشد.

از آنجایی که امروزه قیمت مبلمان راحتی بسیار افزایش یافته است، باید از مبلها برای سالم ماندن و استفاده ی طولانی مدت، به خوبی مراقبت کنید. کاور مبل، محصولی جدید می باشد که مناسب مبلهای سلطنتی هفت نفره و 9 نفره می باشد.

کاور مبل

ساخته شدن کاور مبل از طلق شفاف و پلاستیکی باعث شده که گردو غبار و آلودگی نداشته باشند و از بروز حساسیت به ویژه برای کودکان جلوگیری می کنند. کاورهای ژله ای برای مبلهای راحتی که استفاده روزمره زیادی دارن انتخاب مناسبی نیست و بهتر است از این کاور برای مبلهای استیل و سلطنتی استفاده کرد و اگر این کاورها دچار آسیب نشوند و در معرض مستقیم نور آفتاب نباشند دوام بالایی دارند.

برای شستشوی این روکشها باید از یک پارچه مرطوب استفاده کرد و نیازی به مواد شوینده نیست و نباید این کاورها را با ماشین لباسشویی شست و شستن آنها با دست مناسب تر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه