رپرتاژ اگهی /

دانلود فیلم

دانلود فیلم
کدخبر : 44995

از گذشته تا به امروز فیلم ها بنابر علایق مردم دچار تغییر و تحول در سبک ها و ژانر ها شده اند . فیلم ها در ژانر های درام ، اکشن ، ماجرایی ، جنایی و ... هستند

از گذشته تا به امروز فیلم ها بنابر علایق مردم دچار تغییر و تحول در سبک ها و ژانر ها شده اند . فیلم ها در ژانر های درام ، اکشن ، ماجرایی ، جنایی و ... هستند که هرکدام به صورت جداگانه طرفدارهای خود را دارند . یکی از جذاب ترین سبک فیلم ها که طرفدار بسیاری دارد ، فیلم ماجرایی و جنایی است . امروزه با پیشرفت علم فیلم ها به سادگی در دسترس ما در سایت های گوناگون قرار میگیرند . ناب مووی نیز جز بهترین سایت های معرفی و دانلود فیلم میباشد .


فیلم آنولاهولمز

فیلم آنولاهولمز ، یک فیلم انگلیسی-آمریکایی در ژانر ماجرایی و معمایی به کارگردانی هری بردبایر و نویسندگی جک تورن است. تهیه کنندگان فیلم: مری والدین، الکس گارسیا، پیج براون و میلی بابی براون هستند. میلی بابی براون که در نقش اصلی فیلم ایفای نقش می‌کند یکی از تهیه کنندگان فیلم هم می‌باشد دیگران بازیگران مهم فیلم عبارتند از هنری کویل، سم کلفلین، لوئیس پارتریج، عدیل اختر، فیونا شاو، هلنا بورهام کارتر و فرانسیس د لا تور. موسیقی فیلم توسط دانیل پمبرتن اجرا شده است. این فیلم براساس اولین نسخه از مجموعه کتاب‌هایی به نام آنولاهولمز اثر نانسی اسپرینگر به نگارش درآمده است. این فیلم به زبان‌انگلیسی می‌باشد. این فیلم زیبا محصول سال 2020 می‌باشد و مدت زمان فیلم 123 دقیقه می‌باشد. امتیاز IMDb این فیلم 6.6/10 می‌باشد؛ همانطور که می دانید، علی رغم دنیای گیم این امتیاز در دنیای سینما امتیاز خوبی محسوب می شود، اما باید توجه داشته باشید که انولا هلمز یک فیلم عامه پسند نیست و همه نمی توانند با آن ارتباط برقرار کنند.شرکت تولیید کننده فیلم لجندری پیکچرز و توزیع کننده ی آن نتفلیکس می‌باشد. درباره ی فیلم انولاهلمز داستان از جایی شروع می شود که خواهر نوجوان شرلوک هومز به نام انولا سرنخی درباره مادر گمشده شان پیدا می کند و برای یافتن او شروع به حرکت می کند و به دلیل اینکه از برادر مشهور خود بزرگتر و بهتر عمل می کند، پرونده یک توطئه خطرناک در مورد یک لرد جوان مرموز را باز می کند که ...

 

22c3cd14-4978-4b85-9226-f7148d725925

 


فیلم پرستارخوب

 

 

پرستار خوب یک فیلم دراماتیک و معمایی آمریکایی به کارگردانی توبیاس لیندهولم محصول سال 2022 که توسط کریستی ویلسون-کرنز برا اساس پرستار خوب: داستانی واقعی از پزشکی، جنون و قتل اثر چارلز گریبر به نگارش در آمده است. تهیه کنندگان این فیلم آرونوفسکی و اسکات فرانکلین هستند. در فیلم پرستار خوب بازیگرانی همچون جسیکا چستین، ادی ردمین، ننامدی آسومغا، جوزف فوجلو، دنیز پیلوت، دارتل مکری، کیم دیکنز و نوآ امریک به هنرنمایی پرداخته اند.موسیقی فیلم توسط کلینت منسل اجرا شده است. مدت زمان فیلم 121 دقیقه و زبان فیلم انگلیسی می‌باشد. پرستار خوب در 11 سپتامبر 2022 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد و در 19 اکتبر انتشار محدودی داشت. این فیلم در 26 اکتبر در نتفلیکس منتشر شد. این فیلم جز بهترین فیلم های جدید 2022 میباشد. نظرات منتقدان به این فیلم عموماً مثبت بود.پرستار خوب در 27 اکتبر 2022، یک روز پس از اکران، پربیننده‌ترین فیلم نتفلیکس بود. این فیلم در هفته اول، در رتبه اول 10تای برتر نتفلیکس با 68/31 میلیون ساعت بازدید قرار گرفت و در 93 کشور در میان جایگاه 10 فیلم برتر بود.امتیاز IMDb این فیلم 6.8/10 می‌باشد.درباره ی فیلم: امی یک پرستار دلسوز و مادری مجرد است که با بیماری قلبی سختی دست و پنجه نرم می‌کند و با این حال، شیفت‌های شبانه و طاقت‌فرسایی را در آی‌سی‌یو می‌پذیرد چراکه سعی دارد نیازهای دختران خودش را تأمین کند. با این حال، با ورود یک پرستار متفکر و همدل به نام چارلی در بخش او، باری از دوش امی کم می‌شود.آن‌ها در طی شیفت‌های طولانی در بیمارستان، رابطه دوستانه قوی‌ای با یکدیگر برقرار می‌کنند و برای اولین بار در چند سال گذشته، امی واقعاً به آینده خودش و دخترانش ایمان دارد. با این حال، مجموعه‌ای از مرگ‌های مرموز بیماران سبب می‌شود تا تحقیقاتی در رابطه با چارلی به عنوان متهم اصلی صورت بگیرد و حالا امی مجبور است تا زندگی، شغل و همچنین امنیت دختران خودش را به خطر بیاندازد تا بتواند حقیقت را برملا کند.

 

c6593029-aaf5-4468-9cb8-9e004114bb33


فیلم مرگ برروی نیل

فیلم مرگ بر روی نیل ساخته کنت برانا، هیچ چیز نیست جز اثری برای سرگرمی و دنبال کردن جریان‌های غالب روز سینمایی جهان این فیلم آمریکایی در ژانر جنایی-معمایی  به نویسندگی مایکل گرین است که براساس رمان مرگ بر روی نیل نوشته آگاتا کریستی در سال 1937 ساخته شده‌است. تهیه کنندگان فیلم عبارتند از کنت برانا، جوی هافلند، سیمون کینگ بر، ریدلی اسکات، مارک گوردون و کوین جی والش. در فیلم مرگ بر روی نیل بازیگرانی همچون کنت برانا، تام بیتمن، آنت بنینگ، راسل برند، علی فضل، داون فرنچ، گل گدوت، آرمی همر، رز لزلی، اما مکی، سوفی اوکندو، جنیفر ساندرز و لتیشیا رایت به هنرنمایی پرداخته‌ اند. موسیقی فیلم توسط پاتریک دویل اجرا شده است.زبان  فیلم انگلیسی، فرانسوی می‌باشد و لوکیشن های فیلم انگلیس و مصر است. مرگ بر روی نیل از ۹ فوریه ۲۰۲۲ توسط استودیوی قرن 21 در آمریکا به اکران درآمد و هزینه فیلم 90 میلیون دلار؛ فروش گیشه ی فیلم 137/3 میلیون دلار  و مدت زمان فیلم 127 دقیقه می‌باشد.امتیاز IMDb این فیلم 6.3/10 می‌باشد. درباره ی فیلم صلح و آرامشی که به طور موقت در اس اس کارناک وجود داشت ، پس از اینکه یکی از مسافران به قتل رسیده، از بین می رود. هرکول پوآرو، کارآگاه مشهور بلژیکی، وظیفه مهم شناسایی یکی از مسافران را قبل از حمله مجدد، قاتل به عهده دارد.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خیری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه