رپرتاژ اگهی /

روش های نوین موجب شد کائنات ثروت زیادی را به من ببخشد

روش های نوین موجب شد کائنات ثروت زیادی را به من ببخشد
کدخبر : 46164

یکی از موفق ترین افراد جهان می گوید ثروتمندان، دستاوردشان را هر ساعت محاسبه می ‌کنند و نه در آخر ماه یا آخر سال و این نشان دهنده ی آن است که استفاده درست از زمان چه قدرت نا متناهی دارد. من به توصیه ی یکی از دوستانم کسب و کارم را در بستر اینترنت گسترش دادم و پس از گذشت مدتی به درآمد و ثروت بسیار زیادی دست پیدا کردم.

گوجه فرنگی در میدان بزرگ

نامی که برایمان آشناست و تک تک لحظات شیرین و تلخ زندگی مان آن را در کنار غذاهایمان داشته ایم بله گوجه فرنگی که جایگاه ویژه ای در سبد غذایی و صیفی جات ما ایران، عراق و ترکیه دارد. در واقع ما به نحوی با گوجه فرنگی در میدان بزرگ اخت گرفته ایم اما چه شد که این محصول به دست ما رسید و طریقه ورود آن به ایران چطور انجام شد.

در این خصوص باید خدمت تان عرض کنیم که گوجه فرنگی ارومیه در قرن نوزدهم میلادی و پس از سفرهای مکرر و مداوم اشراف زادگان به اروپا خصوصا فرانسه به ایران منتقل شد در واقع شاهزادگان زمانی که به اروپا سفر می کردند برای آوردن سوغاتی از گوجه فرنگی استفاده میکردند تا بتوانند تحفه ای خاص و ویژه برای خانواده و دوستان خود فراهم نمایند.

 

گوجه فرنگی در بازار تهران امروز

اگر بخواهیم به جایگاه گوجه فرنگی در بازار تهران امروز و البته رب گوجه فرنگی در ترکیه نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و به نوعی جزو چاشینیهای اصلی غداهای مردمان این کشور محسوب می شود.

 غذاهای ترکیه ای بیشتر از مایعات و گوشت تشکیل می شوند اگر سری به بازار و غذاهای خیابانی این کشور بیندازید متوجه می شوید که سوپهای سرو شده اکثرا با رب گوجه فرنگی رنگ داده شده و به آن چاشنی از آن برای طعم دهی استفاده شده است و یا در خصوص کباب ترکی که یکی از غذاهای محبوب ترکیه شناخته می شود سس مخصوص آن که از آب، نمک، فلفل و رب گوجه فرنگی تشکیل شده است در کنار این غذا سرو می شود تا بتواند طعمی به یاد ماندنی و دل نشین را برای مخاطبان به ارمغان آورد.

 

گوجه فرنگی کارخانه ۱۴۰۱

ایران به سبب داشتن ظرفیت های فراوانی که در زمینه انواع محصولات کشاورزی از جمله گوجه فرنگی کارخانه 1401 دارد سالانه مقادیر زیادی از این محصولات را به عراق صادر می نماید که این محصولات بلافاصله وارد بازارهای فروش این کشور شده و به دست مصرف کنندگان نهایی در جای جای این کشور از جمله شهرهای مهم این کشور از جمله کربلا، کرکوک، اقلیم کردستان و سایر شهر ها می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه