رپرتاژ اگهی /

نحوه انتخاب مجرب ترین وکیل و هزینه های آن

نحوه انتخاب مجرب ترین وکیل و هزینه های آن
کدخبر : 47245

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات شما در مورد نحوه انتخاب بهترین وکیل در تهران پاسخ دهیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 چگونه بهترین وکیل را انتخاب کنیم؟ در انتخاب یک وکیل باتجربه خوب، باید اطمینان حاصل شود که وکیل انتخاب شده حتماً در مسیر اخلاق تکامل می یابد. در واقع  بهترین وکیل در تهرانبه دلیل آگاهی از قوانین و راه های قانونی می تواند کار موکل را به تعویق بیندازد و البته اغلب اوقات وکیل از دانش خود برای تسریع و نتیجه گیری استفاده می کند و اکثر وکلا با آن مطابقت می کنند. مصلحت و مصلحت ارباب رجوع را وظیفه خود می دانند و به آن عمل می کنند. برای انتخاب وکیل می توان از بین وکلای مختلف کسانی را انتخاب کرد که دانش و تخصص بیشتری در امر اعیان دارند.

برای انتخاب وکیل می توان از بین وکلای مختلف کسانی را انتخاب کرد که دانش و تخصص بیشتری در امر اعیان دارند. در بسیاری از موارد پرونده های قضایی دارای عوارضی هستند که بدون اطلاع از قوانین نمی توان به نتیجه مطلوب رسید. بنابراین اکیدا توصیه می شود علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت، با استخدام یک وکیل خوب بهترین نتیجه ممکن را به دست آورید.

 

در ادامه به مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب اشاره می کنیم:

تخصص وکیل: درست است که وکیل اطلاعات کلی در مورد قوانین دارد. با این حال، امروزه مانند بسیاری از مشاغل دیگر، وکالت نیز دارای تخصص های بسیاری است وکیل بازرگانی، وکیل خانواده، وکیل کیفری، وکیل گمرک و غیره. سعی کنید وکیلی را انتخاب کنید که تخصص او با موضوع پرونده شما مرتبط باشد.

برای شناخت بهترین وکیل خانواده در تهران در اینجا کلیک کنید ،همچنین می توانید به سایت وکیل چی مراجعه فرمایید تا بهترین وکلا در این زمینه را بشناسید و بهترین وکیل را برای خود انتخاب کنید. مجله وکیلچی بهترین و بزرگ ترین مجله حقوقی در ایران میباشد که به معرفی بهترین وکیل های ایران و تهران میپردازد.

اساس وکالت در ایران، سه گروه از وکلا می توانند به عنوان وکلای رسمی در مراجع قضایی رسیدگی کنند: وکلای پایه اول، وکلای پایه دوم و کارآموزان حقوق. برای انتخاب بهترین وکیل در تهران باید پیچیدگی و سطح فنی پرونده خود و همچنین سوابق وکیل را بدانید. وکلای درجه دوم و دانشجویان رشته مقاله محدودیت هایی در رسیدگی به پرونده های خاص دارند. همچنین وکیل پایه یک دادگستری به خصوص اگر در ابتدای کار وکالت باشد در موارد خاصی نمی تواند درگیر موضوع پرونده باشد پس قبل از انعقاد قرارداد وکالت از صلاحیت وکیل خود مطمئن شوید.

تجربه وکالت: علاوه بر تخصص و گرایش تحصیلی وکیل (در صورتی که تحصیلات تکمیلی داشته باشد)، تجربه عملی وکیل نیز بسیار مهم است. تجربه حرفه ای او، مدت زمانی که به عنوان وکیل کار کرده و زمینه های تخصصی او از جمله مواردی است که باید در نظر گرفته شود.

 

شهرت خوب: شهرت یک وکیل خوب به اندازه تخصص و تجربه او مهم است.

اعتماد، رازداری و صداقت: شاید به جرات بتوان گفت که محرمانگی وکیل و حفظ اسرار موکل یکی از مهمترین ویژگی هایی است که باید داشته باشد.یک وکیل محرمانه و صادق از اطلاعات شما به نفع خود استفاده نخواهد کرد. او با رقیب شما قراردادی منعقد نمی کند و تمام تلاش خود را صرف حق مشتری می کند. 

لاریجانی

چگونه یک وکیل خوب انتخاب کنیم؟

انتخاب وکیل خوب درصد برنده شدن شما را در امور حقوقی افزایش می دهد پس باید در انتخاب وکیل دقت زیادی داشته باشید برای انتخاب وکیل خوب باید راه های زیر را امتحان کنید.

  • بررسی موسسه حقوقی: برای یافتن یک وکیل خوب مراجعه به موسسات وکالت می تواند به شما کمک کند این موسسات با ارائه وکیل مناسب برای مشکل حقوقی شما سفر شما را تسهیل می کنند.
  • ملاقات با وکلای مختلف: ملاقات با وکلای مختلف ممکن است زمان بر باشد اما راه تضمینی برای انتخاب بهترین وکیل است برای این کار می توانید با تماس با وکلای مختلف وکیل مناسب خود را انتخاب کنید.
  • تحقیق در اینترنت: تحقیق اینترنتی در هر زمینه ای می تواند به شما کمک کند، برای یافتن بهترین وکیل نیز می توانید در سایت های مختلف جستجو کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  • بررسی سوابق حقوقی وکیل: قبل از انتخاب نهایی وکیل خود، باید سوابق گزینه های خود را بررسی کنید تا مسیر انتخاب شما برای شما روشن شود.
  • رجوع به کانون وکلا :کانون وکلا می تواند در انتخاب وکیل به شما کمک کند این کانون با داشتن وکلای ممتاز در زمینه های مختلف گزینه های مناسبی را به شما ارائه می دهد.

 

حق الوکاله طبق مقررات

حق الوکاله در واقع مبلغی است که موکل در ازای کار وکیل به وکیل می پردازد. در واقع باید گفت که نرخ وکیل حقوقی، حق الوکاله در پرونده کیفری، تصرف یا معاضدت و سایر وکلا بسته به پرونده هایی که با آنها سروکار دارند متفاوت است. در این آیین نامه حتی حق مشاوره و هزینه رفت و آمد وکلا نیز ذکر شده است. به طور کلی توافق وکیل و موکل در مورد حق الوکاله شرط است، اما اگر در این صورت قراردادی بین طرفین قرارداد وکیل منعقد نشود، ماده ۲ آیین نامه حق الوکاله به این موضوع پرداخته است.

در ماده ۲ در مورد تعرفه حق الوکاله و وکلا مقرر شده است: «قرارداد حق الوکاله بین وکیل و موکل معتبر است. در صورت عدم توافق در مورد حق الوکاله، تعیین حق الوکاله برای وکیل و موکل، خوانده، مالیات و سهم کانون وکلا و صندوق بر اساس این تعرفه خواهد بود.

لاریجانی

کلام آخر

برای مراجعه به بهترین وکیل ملکی در تهران بهتر است با بهترین وکیل که در سایت وکیل چی  یا vakilchi.com به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما به بهترین وکیل مراجعه کردید تجربه خود در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

 

* مطلب فوق پرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه