رپرتاژ اگهی /

اهمیت عکاسی صنعتی کارخانجات و صنایع

اهمیت عکاسی صنعتی کارخانجات و صنایع
کدخبر : 47662

عکسهای صنعتی از کارخانجات و واحدهای تولیدی بخشی مهم از روند تبلیغات این مجموعه ها برای ایجاد اعتمادسازی در مخاطبان است.

اگر صاحب کارخانه یا واحد تولیدی هستید باید بتوانید به شکلی حرفه ای مجموعه تان را معرفی کنید. عکاسی صنعتی روشی بسیار تاثیرگذار برای معرفی و نمایش خطوط تولید شما به شکلی حرفه ای است. این عکسها مزایای متعددی برای کسب و کار شما دارد که در ادامه و توضیح آن می پردازیم.

عکاسی کارخانجات - استودیو مانی

چرا باید از خطوط تولید عکس های با کیفیت تهیه کنیم؟

عکسهای صنعتی با کیفیت یکی از مهمترین دارایی ‌هایی است که کسب‌ و کار شما می ‌تواند روی آن سرمایه ‌گذاری کند. چه قطعات کوچک بسازید و چه سیستم ‌های پیچیده بزرگ، عکس ‌هایی را لازم دارید که به خوبی خطوط تولید و محصول نهایی شما را به نمایش بگذارد. عکاسی صنعتی حرفه ای در حقیقت لیبل برند شما در تبلیغات خواهد بود و تاثیر اعتمادسازی بروی مخاطبان محصولات شما خواهد داشت.

مشتریان بالقوه از طریق رسانه های مختلف، از جمله آنلاین، چاپی، در نمایشگاه های تجاری و بروشورها و کاتالوگ ها می توانند عکس واحد های صنعتی شما را مشاهده کنند. این عکسها باعث می شود سفارش دهندگان محصولات شما با روند فعالیت مجموعه شما و روند تولید بهتر آشنا شوند. این موضوع باعث اعتماد آنها به شرکت و محصولات شما خواهد شد.

برای ارائه اطلاعات و ایجاد اعتماد بهتر است عکسهای متعدد از بخش های مختلف تولیدی خود تهیه کنید. عکس‌ های عریض با زاویه 180 درجه به خوبی می توانند خطوط تولید شما را به نمایش بگذارند.

اگر کارخانه یا واحد تولیدی وسیعی دارید بهتر است از فضای بیرونی کارخانه هم عکسهای عریض تهیه کنید. با اینکار وسعت و گستردگی کارخانه را به نمایش می گذارید. عکاسی از خطوط تولید کمک می کند تا به مخاطبان خود نشان دهید که از فناوری های پیشرفته استفاده می کنید. از واحدهای دپو و انبار محصولات عکسهایی حرفه ای تهیه کنید تا حجم تولیدات را در تبلیغات نشان دهید.

نکته کلیدی در عکاسی واحد های صنعتی این است که مشخص کنید چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند و چه چیزی شما را از رقبا متمایز می کند.

به طور کلی عکاسی صنعتی کارخانجات به مشتریان شما نگاهی گذرا به نحوه عملکرد شما می‌ دهد. مشتریان دوست دارند پرسنل شما را در حال کار ببینند. این امر به آن ها اطمینان می دهد تا ببینند چگونه کار را انجام می دهید و به کار، محصولات یا خدمات خود و در نهایت مشتریان خود اهمیت می دهید.

از عوامل مهم در افزایش فروش تجارت الکترونیک، کیفیت عکس های شما است. طبق مطالعه‌ای که انجام شده است، 63 درصد از خریداران گفتند که عکس‌ های محصول با کیفیت بالا هنگام تصمیم ‌گیری برای خرید یا عدم خرید یک محصول بسیار مهم است.

 عکس ‌های محصول بر بهینه ‌سازی موتور جستجو تاثیر می ‌گذارند. سئو عکس‌ های محصول خوب برای موفقیت در فروش تجارت الکترونیک حیاتی هستند. به همین دلیل است عکس‌ های محصول می‌ توانند باعث فروش یا عدم فروش شوند، بنابراین سرمایه‌گذاری در عکاسی با کیفیت بالا مهم است. علاوه بر اینکه محصولات شما به بهترین شکل ظاهر می‌شوند، عکس ‌های با کیفیت بالا نیز تأثیر مثبتی بر بهینه ‌سازی موتور های جستجو (SEO) دارند.  با اینکه امکان عکاسی محصولات در فضای کارخانه وجود دارد اما پیشنهاد می شود برای حصول نتایج بهتر محصولات قابل انتقال در فضای استودیویی عکسبرداری شوند.

 عکاسی کارخانجات - استودیو مانی

نحوه عکاسی خط تولید:

در مورد چگونگی عکاسی صنعتی کارخانجات بهتر است بحث کنیم. این نکات به شما کمک می کند تا کیفیت عکاسی صنعتی کارخانجات خود را بهبود بخشیده و در نتیجه فروش خود را بالا ببرید.

  • برای عکسبرداری حرفه ای لازم است از سه پایه دوربین استفاده کنید. این امر به شما کمک می کند تا دوربین ثابت بماند و از عکس های تار جلوگیری کند. یک سه پایه به شما کمک می کند عکس هایی واضح و با ترکیب بندی خوب بگیرید. به خصوص اگر در نور کم عکاسی می کنید بسیار مفید است.
  • از یک دوربین با کیفیت خوب استفاده کنید. یک دوربین DSLR رنج حرفه ای بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت.
  • استفاده از شاتر از راه دور یا تایمر خودکار. رها کردن شاتر از راه دور (یا تایمر خودکار) به شما کمک می کند از لرزش دوربین جلوگیری کنید که می تواند باعث تاری در عکس های شما شود.
  • تا حد امکان از نور طبیعی استفاده کنید. نور خورشید بهترین نور برای عکاسی خط تولید است. اگر مجبور به استفاده از نور مصنوعی هستید، به جای نور مستقیم از نورهای دیفیوز شده استفاده کنید که از ایجاد  سایه های تند و پرکنتراست جلوگیری می کند.
  • عکاسی از هر بخش را با تمرکز قرار دادن سوژه اصلی انجام دهید. برای اینکار باید زاویه و ترکیب بندی مناسبی انتخاب کنید.

کسب و کارها در سراسر جهان می خواهند برند های خود را بهبود ببخشند. اکثر ما با برند های تجاری مطرح به خوبی آشنا هستیم.  عکاسی صنعتی کارخانجات یکی از فاکتورهای مهم برای معرفی حرفه ای شرکت های تولیدی است.

عکس های ویژه و منحصربفرد باید توسط یک عکاس حرفه ای تهیه شود که بتواند به عنوان ابزار تاثیرگذار بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

 عکاسی کارخانجات - استودیو مانی

چرا عکاسی صنعتی کارخانجات برای برند شما حیاتی است؟

 صاحبان مشاغل اغلب تصور می کنند که چرا باید برای عکاسی خط هزینه کنند، در حالی که می توانند در چیز دیگری سرمایه گذاری کنند. حقیقت این است که صنایع مختلف می توانند از مزایای عکاسی صنعتی استفاده کرده و شرکت و برند خود را بعنوان تولید کننده مورد اعتماد معرفی کنند. مهم نیست که مشتریان هدف شما چه کسانی هستند یا چه چیزی تولید می کنید، عکس های با کیفیت، یک دارایی ضروری هستند که به ایجاد یک نام تجاری خوب کمک می کنند. در نتیجه کسب و کار به موفقیت می رسد.

 عکس های حرفه ای باید در لیست هزینه های مهم تجاری گنجانده شود. عکسهای صنعتی حرفه ای از خطوط تولید لازمه ی برندسازی حرفه ای تولید کنندگان است.

اهمیت عکس های حرفه ای از خط تولید در رشد فروش شرکت های تولید کننده:

به یاد داشته باشید که تصاویر می توانند نشان دهنده برند شما باشند. به همین دلیل نباید از کیفیت عکسها غافل باشید، عکسهای ضعیف وجهه برند و شرکت شما را به خطر می اندازند. اگر خودتان عکس ها را بگیرید، این احتمال وجود دارد که عکس ها بی کیفیت و غیرحرفه ای باشند. این تصاویر توسط مشتریان دیده می شود و پس از مشاهده تصاویر بی کیفیت، تصور خوبی از محصولات و خدمات برند تجاری نخواهند داشت.

یک تصویر خوب به ایجاد تاثیر خوب بر روی مشتریان کمک می کند. برای جلب توجه مشتری عکاسی حرفه ای بسیار مهم است. اولین برداشت عالی، کمک زیادی به تقویت هویت برند می کند.

برای ایجاد یک هویت بصری قوی. یک فرد تصاویر را واضح تر از کلمات به خاطر می سپارد.

برای رسیدن به نتایج عالی باید با عکاس حرفه ای همکاری کنید. عکاس حرفه‌ای هدف برند را درک می‌ کند و سپس راه‌هایی را برای گرفتن عکس برای بهبود تصویر برند پیشنهاد می‌ کند. این امر همچنین به شما امکان می دهد در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. به کاهش هزینه های شرکت و ارتقای بهتر تصویر برند شرکت به مشتریان هدف کمک می کند. برای ایجاد تداوم با کمک عکاسی برندینگ حرفه ای، می توان تداومی در تصاویر و در مورد برند ایجاد کرد. اگر از تصاویر استوک یا تصاویر بی کیفیت استفاده کنید، مخاطب با برند نمی تواند ارتباط خوبی برقرار کند. عکسهای استوکِ حتی با کیفیت هم می تواند توسط برند رقیب شما استفاده شود که اتفاق خوبی برای برند شما نیست.

 عکاسی کارخانجات - استودیو مانی

ویژگی عکس های صنعتی حرفه ای از کارخانجات و خطوط تولید:

  • ایده پردازی
  • کیفیت و رزولوشن بالا
  • نورپردازی اصولی
  • نمایش فعالیت کارخانه و تکنولوژی بروز تجهیزات
  • نمایش پروسه تولید محصولات با کیفیت
  • ویرایش حرفه ای عکس ها
  • ایده فعالیت کارخانه و تکنولوژی بروز تجهیزات

اهمیت عکس های خط تولید در همکاری های بین المللی:

از اهمیت عکس های خط تولید در همکاری های بین المللی نباید غافل شد. عکس های با کیفیت می توانند تاثیر زیادی بر صادرات محصولات شما داشته باشند.

ما شما را تشویق می کنیم که یک عکاس حرفه ای که تجربه کار با مشتریان صنعتی را دارد استخدام کنید. استودیو مانی یکی از بهترین مجریان خدمات عکاسی صنعتی کارخانجات و تبلیغاتی می باشد که می تواند عکس های صنعتی با کیفیتی از کارخانجات شما تهیه کند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه