رپرتاژ اگهی /

سریعترین و مطمئن ترین راه خرید ووچر پرفکت مانی چیست؟

سریعترین و مطمئن ترین راه خرید ووچر پرفکت مانی چیست؟
کدخبر : 47702

هنگام کاوش در دنیای ارزهای دیجیتال، ممکن است با سیستم‌های پرداخت الکترونیکی مختلفی روبه‌رو شوید که می‌توانید از آن‌ها استفاده‌های زیادی داشته باشید. ووچر پرفکت مانی، مشابه سایر روش‌های پرداخت مانند وب مانی یا پی پال عمل می‌کند.

ووچر پرفکت پول را می‌توان در وب سایت‌های مختلف خرید آنلاین , حتی بدون داشتن حساب پرفکت مانی استفاده کرد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم؛ اگر می‌خواهید در مورد خرید ووچر پرفکت مانی چیزی بدانید، حتما تا انتهای این متن همراه ما باشید.

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

به طور کلی، ووچر پرفکت مانی را می‌توان به عنوان یک کارت هدیه در نظر گرفت، با این تفاوت که فیزیکی نیست و به صورت الکترونیکی می‌باشد. با وارد کردن کدهای موجود در این کوپن‌ها می‌توانید به سادگی کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و وب سایت‌های آنلاین خریداری کنید. همچنین امکان شارژ حساب پرفکت مانی خود با کوپن الکترونیکی وجود دارد.

برای استفاده از کوپن برای خرید آنلاین نیازی به داشتن حساب پرفکت مانی ندارید. به عبارت دیگر می‌توانید به سادگی از یک سایت صرافی آنلاین کوپن دریافت کنید و کدهای خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود را انجام دهید.

هر خرید ووچر پرفکت مانی دارای یک شماره 10 رقمی، یک کد فعال‌سازی 16 رقمی، مقدار و تاریخ ایجاد است. برای خرید از طریق ووچر کافیست یک عدد 10 رقمی و یک کد فعال سازی 16 رقمی داشته باشید.

کاربران از طریق سیستم‌های مختلف می‌توانند درآمدهای خود را نقد کنند؛ امکان نقد کردن پرفکت مانی از طریق این سیستم وجود دارد و با سیستم‌های آنلاین می‌توان اعتبارات ارزی را نقد کرد و حتی خرید و فروش دلار و کار انجام داد. برای نقد کردن پرفکت مانی ابتدا باید در سایت ثبت نام کرده و درخواست خود را در پنل کاربری به سایت بدهید تا به صورت آنلاین خدمات شما انجام شود.

چرا باید خرید ووچر پرفکت مانی را انجام داد؟

ووچر پرفکت مانی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای حساب‌های تجاری و شخصی است. هنگام استفاده از سیستم پرداخت PM، می‌توان موارد زیر را انجام داد:

  • انجام انتقال پول بین دارندگان حساب پرفکت مانی
  • برای پروژه‌های مختلف تجاری به صورت آنلاین پرداخت
  • پرداخت‌های منظم بصورت آنلاین (مانند پرداخت قبض و شهریه دانشگاه)
  • ذخیره وجوه با خیال راحت در حساب الکترونیکی
  • دریافت سود ماهانه به صورت دلاری
  • پرداخت کالا و خدمات از طریق اینترنت
  • خرید آنلاین ارز بیت کوین، فلز طلا، دلار و یورو

f392aa87-f5fd-4094-848a-2066a34137d5

ووچر پرفکت مانی از طریق ایمیل به شما تحویل داده می‌شود. پس از خرید کوپن همانطور که گفتیم کافی است شماره کوپن و کد فعال‌سازی آن را در سایتی که می‌خواهید خرید یا ثبت نام کنید، وارد کنید.

البته وب سایت و خدماتی که می‌خواهید از آن خرید کنید باید از کوپن‌های پرفکت مانی پشتیبانی کنند. همان‌طور که گفته شد، این کوپن‌ها مانند کارت هدیه هستند. می‌توانید به‌راحتی از یک کارت هدیه با مقدار مشخصی برای استفاده از آن استفاده کنید و پس از انقضای کارت آن را دور بیندازید.

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی

d176d896-724a-423c-8f06-c8deaba01a88

خرید ووچر پرفکت مانی می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. علاوه بر امکان خرید با کوپن الکترونیکی پرفکت مانی، هر کاربر پرفکت مانی می‌تواند کوپن دلخواه خود را در حساب خود ایجاد کند و یا کوپن‌های خریداری شده را در آن وارد کرده و حساب پرفکت مانی خود را شارژ کند.

مزیت این ووچرها نسبت به سیستم‌های سنتی زمان بسیار کوتاه برای فعال‌سازی و بررسی آن‌ها است. از آنجایی که محدودیت زمانی برای این کوپن ها وجود ندارد، امکان فعال‌سازی کوپن‌های پرفکت مانی در هر زمان وجود دارد. از مهم‌ترین مزایای خرید ووچر پرفکت مانی می‌توان به مزایای زیر اشاره کرد:

  • با این کوپن‌های الکترونیکی می‌توان کار انتقال سرمایه را به سرعت با کارمزد بسیار کم انجام داد.
  • یکی دیگر از مزایای این کوپن‌ها سهولت استفاده از آن‌ها است؛ هنگام استفاده از کوپن الکترونیکی پرفکت مانی، خطر رد یا تاخیر معامله وجود ندارد.
  • در کوپن‌های نقدی تاییدی وجود ندارد و بلافاصله پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، مبلغ به حساب پرفکت مانی شما اضافه می‌شود.
  • امنیت پرداخت با خرید ووچر پرفکت مانی مانند پرداخت‌های معمولی پرفکت مانی است؛ زیرا انتقال مستقیم انجام می‌شود و عوامل تخریبی در آن وجود ندارد.
  • یکی دیگر از مزایای این کارت‌های مجازی تاریخ انقضا نامحدود آن‌هاست. کوپن‌ها تاریخ انقضا ندارند و می‌توانید هر زمان که بخواهید آن‌ها را بررسی کنید.
  • کارمزد پایین برای استفاده از ووچرهای پرفکت مانی، این کوپن‌ها را به ابزاری مناسب برای افرادی که پرداخت‌های ارزی معمولی انجام می دهند، تبدیل کرده است.
  • واریز وجه با کوپن پرفکت مانی در حساب‌های پرفکت مانی رایگان است و شما می‌توانید به‌راحتی و بدون هزینه اضافی با وارد کردن کدهایی که قبلا ذکر شد، مبلغ ووچر را به حساب خود اضافه کنید.
  • زمانی که قصد ایجاد کوپن را دارید، باید هزینه‌ای بپردازید. این هزینه برای حساب‌های تایید شده 0.5٪ خواهد بود. اگر حساب پرفکت مانی خود را تأیید نکرده باشید، کارمزد 1.9٪ خواهد بود. این هزینه پس از ایجاد کوپن از موجودی حساب شما کسر می‌شود.

چگونه یک ووچر پرفکت مانی ایجاد کنیم؟

f48fd058-79d4-4a51-a96c-5adf01c4babc

این مراحل ساده را برای ایجاد یک حساب ووچر پرفکت مانی دنبال کنید:

  • وارد حساب کاربری خود شوید.
  • بر روی گزینه e-Voucher کلیک کنید.
  • وارد صفحه "سپرده کوپن الکترونیکی" می شوید. در این صفحه بر روی لینک «خرید کوپن الکترونیکی جدید» کلیک کنید.
  • مبلغی را برای کوپن خود پر کنید. روی "پیش نمایش خرید" کلیک کنید.
  • اطلاعات را بررسی کرده و سپس بر روی گزینه خرید کوپن الکترونیکی کلیک کنید.
  • پس از انجام مراحل فوق، کارت مجازی کوپن PM شما صادر و آماده استفاده می شود. اگر قصد ندارید بلافاصله از کوپن خود استفاده کنید، آن را در مکانی امن نگهداری کنید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد خرید ووچر پرفکت مانی صحبت کردیم. خرید ووچر پرفکت مانی شاید برای همه افراد کار ساده و راحتی نباشد و فرآیند خرید آن به سختی انجام شود؛ این در حالی است که صرافی آنلاین سیف اکسچنج 24، انواع خدمات مختلف ارزی از جمله ووچر پرفکت مانی را برای کاربران ارائه می‌دهد.

38474ef7-25c8-4680-a1c3-2c65a97f96f1

با ایجاد حساب ووچر پرفکت مانی می‌توانید به‌راحتی پول کامل را به وب‌مانی، پول کامل به پرداخت‌کننده و پول کامل به USDT را سریع و ایمن مبادله کنید. شما به‌راحتی می‌توانید در این سایت با چند کلیک و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هرساعت از شبانه روز بدون داشتن کیف پول، پرفکت مانی خرید را با حداقل کارمزد انجام دهید. در این سایت برای جلوگیری از برخی از خدمات افراد سودجو، محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود شما بتوانید با امنیت بالا مبادلات خود را انجام دهید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه