رپرتاژ اگهی /

چرا طراحی سایت با وردپرس اهمیت دارد؟

چرا طراحی سایت با وردپرس اهمیت دارد؟
کدخبر : 48468

ساخت یک وب سایت کسب و کار کوچک برای اطلاع رسانی به مخاطبان، توضیح ارزش پیشنهادی خود، افزایش شناخت برند و افزایش فروش مهم است.

برای ساخت یک وب سایت تجاری، ابتدا باید یک نام دامنه و میزبانی وب ایمن انتخاب کنید. سپس، وب سایت خود را برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و افزایش ترافیک بهینه کنید. وب سایت خود را به روز و برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نگه دارید. همچنین مطمئن شوید که سرعت سایت شما برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو کافی است. برای همین است که به موارد طراحی وبسایت حرفه ای و طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت فروشگاهی تهران نگاهی می اندازیم.

طراحی وبسایت حرفه ای

یک وب سایت تجاری و حرفه ای به طور کلی به عنوان فضایی برای ارائه اطلاعات عمومی در مورد شرکت شما یا بستری مستقیم برای تجارت الکترونیک عمل می کند. چه یک وب سایت ساده ایجاد کنید که کمی در مورد شرکت شما بگوید یا یک سایت تجارت الکترونیک پیچیده تر، مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که بگویید شرکت شما در صفحه اصلی چه می کند. ارین فیل از شرکت طراحی وب سایت Followbright هشدار داد که مشتریان را مجبور نکنید تا بفهمند آیا شرکت شما می تواند آنچه را که نیاز دارند انجام دهد یا خیر.

گابریل شائولیان، مدیر عامل طراحی وب سایت و آژانس بازاریابی دیجیتال Blue Fountain Media، اضافه کرد: «به تجربه کاربری خاص خود و سفری که کاربر هنگام حرکت در سایت شما طی خواهد کرد، فکر کنید. "هدف اساسی وب سایت شما هر چه که باشد یا هر تمرکزی که ممکن است باشد، کاربران باید به راحتی بتوانند به آن دست یابند و خود هدف باید با حرکت کاربران در سراسر سایت شما تقویت شود."

اگر قصد ندارید پرداخت‌هایی (مانند Apple Pay) را از طریق وب‌سایت خود بپذیرید، کار زیادی برای راه‌اندازی آن نخواهید داشت. اگر خرده‌فروش یا ارائه‌دهنده خدمات هستید و می‌خواهید گزینه پرداخت آنلاین را به مشتریان ارائه دهید، باید از یک سرویس خارجی برای دریافت پرداخت‌های خود استفاده کنید، که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

طراحی سایت با وردپرس

باور کنید یا نه، دانستن اینکه چگونه یک وب سایت از ابتدا بسازید یکی از مهارت های ضروری است که باید به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک در این روزگار تسلط داشته باشید. لطفا با من تحمل کنید! در اینجا دلیل آن وجود دارد. اگر می خواهید یک وب سایت وردپرسی بسازید، در اینجا کل فرآیند گام به گام آورده شده است:

  • برای میزبانی وب ثبت نام کنید.

  • یک نام دامنه برای وب سایت خود انتخاب کنید.

  • نرم افزار رایگان وردپرس را نصب کنید.

  • یک قالب وردپرس را انتخاب کنید.

  • اولین صفحه خود را ایجاد کنید

  • چند پلاگین ضروری را نصب کنید.

  • بازاریابی را فراموش نکنید

  • وردپرس را به عنوان پلتفرم وب سایت خود انتخاب کنید

در حقیقت، پلتفرم‌های وب‌سایتی زیادی وجود دارند که می‌توانید هنگام ساخت یک سایت جدید از آنها استفاده کنید – سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) معمولاً به آن‌ها گفته می‌شود. ایده CMS این است که ابزارهایی با کاربرد آسان در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید محتوای سایت خود را بدون دانش کدنویسی ویرایش کنید. در بیشتر موارد - از دیدگاه کاربر - این CMS ها بسیار شبیه رابط های آشنا در فیس بوک یا Google Docs هستند. شما اساسا صفحات یا اسناد جدیدی ایجاد می کنید و سپس آنها را در وب منتشر می کنید.

اما نکات فنی بس است! همانطور که گفتم، CMS های زیادی وجود دارد - در واقع بیش از 100 مورد، همانطور که توسط ویکی پدیا فهرست شده است. با این حال، خوشبختانه، انتخاب بهترین آنها ساده است. تنها یک پادشاه در بالای کوه وجود دارد - و آن وردپرس است. وردپرس در بیش از 43 درصد از تمام وب سایت ها استفاده می شود (داده ها می گویند). باز هم، این همه وب سایت ها هستند!

یا به عبارت دیگر، تقریباً هر سومین وب سایتی که بازدید می کنید بر اساس وردپرس ساخته شده است. در اینجا جزئیات کلیدی در مورد اینکه چرا ساخت یک وب سایت با استفاده از وردپرس گزینه مناسبی است وجود دارد:

  • منبع باز است

  • رایگان است

  • این راه حل نهایی DIY برای ساخت وب سایت و فروشگاه های آنلاین است

  • این بسیار همه کاره است - می تواند هر نوع وب سایتی را اجرا کند

  • سریع، بهینه و امن است

  • برای سئو آماده است

  • تبلیغ در رسانه های اجتماعی را آسان تر می کند

طراحی سایت فروشگاهی تهران

دیگر امکان راه اندازی یک کسب و کار، حتی یک تجارت آجری، بدون حضور وب وجود ندارد. مصرف کنندگان برای همه چیز از تحقیق محصول گرفته تا مکان و ساعات کار به اینترنت مراجعه می کنند. حتی یک وب سایت ساده و با طراحی خوب می تواند به شما در زمینه کاری شما برتری دهد و اگر محصولاتی برای فروش دارید، سایت شما می تواند بازارهای جدیدی را باز کند و تجارت شما را ارزان و آسان گسترش دهد.

نرم افزار طراحی وب سایت به گونه ای تکامل یافته است که استفاده از آن برای همه آسان است. برای توسعه یک سایت جذاب و کاربردی، نیازی به دانستن کدنویسی ندارید. مهم نیست از چه برنامه‌ای استفاده می‌کنید، فقط باید برخی از قوانین و نکات اساسی را دنبال کنید تا به وب‌سایت خود ظاهری حرفه‌ای ببخشید، پیدا کردن آن را آسان کنید و شرکت خود را در بهترین حالت نشان دهید.

حال که با طراحی سایت با وردپرس آشنا شدید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات سی ام اس ایران ایجاد وب سایت در مدل های متنوع، به وب سایت cms-iran.com مراجعه کنید و از خدمات آنها بهره ببرید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه