رپرتاژ اگهی /

لبخند رضایت خانواده ام را با موفقیتم جلب کردم

کدخبر : 48478

همیشه به فکر این بودم که پدر و مادرم به من افتخار کنند و تمام ذهنم بر این بود که بتوانم کاری را برای رفا زندگیشان انجام دهم.

و قدم در مسیر تجارت نهادم و کارم را شروع کردم  و با یادگیری مهارت های مرتبط بعد از مدتی توانستم در زمینه لوبیا موفق شدم و اکنون باعث افتخار پدر و مادرم هستم و لبخند شادی را برلبانشان می بینم.

لوبیا سیاه در تهران

قیمت لوبیا سیاه در تهران نسبت به سایر شهرهای ایران گران تر است این محصول طعمی عالی و رنگی خاص به غذا می دهد.

قیمت لوبیا سیاه در تهران بر اساس عوامل مختلفی از جمله کیفیت و تازگی محصول تعیین می شود و در واقع محصولات باکیفیت با قیمت بالاتری به فروش می رسند و طبیعتا خرید این محصولات مقرون به صرفه تر است.

تمامی متقاضیان و خریداران می توانند لوبیا سفید مرغوب را با قیمتی بسیار مناسب از مجموعه ما خریداری کرده و خریدی عالی داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی ما یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش محصولات در کشورمان می باشد که این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسند و در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرند.

برای خرید آسان و ارزان لوبیا صادراتی مرغوب با ما تماس بگیرید و پس از دریافت اطلاعات لازم مستقیما این محصول را خریداری نمایید

 

لوبیا سفید در بازار امروز

لوبیا سفید در بازار امروز انواع مختلفی دارد که هر کدام با دیگری متفاوت بوده و از کیفیت های مختلفی برخوردارند.

از انواع لوبیا های سفید می توان به لوبیا سفید پاک دهقان الماس شکوفا و درسا اشاره کرد که از بین آن ها نوع درسا دارای پروتئین بیشتری است و در بازار از محبوبیت خوبی برخوردار است.

 

لوبیا سبز درجه یک

لوبیا سبز درجه یک تازه بافت سفت و لاستیکی شکل داشته و حالت ترد و آبداری دارد، بنابراین از خرید لوبیا سبزهایی که دارای پوست نرم یا حالت لزجی دارند بپرهیزید.

برای خرید یا سفارش میوه ها و سبزیجات تازه و باکیفیت از جمله لوبیا سبز درجه یک به روش های مختلفی می توانید اقدام کنید اما قبل از خرید حتما از معتبر و مجاز بودن محل فروش اطمینان حاصل کنید.

لوبیا سبز تازه و درجه یک رنگ سبز روشن و براقی داشته و به هیچ عنوان لکه قهوه ای یا سیاهی بر روی آن دیده نمی شود، لذا قبل از خرید به مشخصات ظاهری آن دقت کنید.

لوبیا سبز تازه ماندگاری پایینی دارد و معمولا تا یک هفته پس از خرید دچار افت کیفیت یا فساد می گردد، لذا بهتر است به مقدار مورد نیاز کالا را خریداری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه