رپرتاژ اگهی /

کارآفرینی در منزل با سه دستگاه سودآور

کارآفرینی در منزل با سه دستگاه سودآور
کدخبر : 49452

شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد

دستگاه روغن گیری خانگی دستگاه بسیار کاربردی است که علاوه بر تهیه روغن های خوراکی مورد مصرف مانند روغن کنجد، بادام، بادام زمینی، سیاهدانه و. به شما کمک می کند درآمدی از این راه کسب کنید. در اینجا سعی داریم اطلاعات مفیدی در مورد دستگاه روغن گیری به شما دهیم، تا بتوانید با دقت بیشتری در مورد خرید دستگاه تصمیم بگیرید.

 البته به این نکته توجه کنید که علاوه بر شروع کسب و کار و درآمد با استفاده از این دستگاه می توانید روغن های مورد نیاز خود را به راحتی و به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک تهیه کنید. برای فعالیت در زمینه روغن گیری، گام اول استفاده از دستگاه روغن گیری خانگی می باشد.

 توجه داشته باشید بدون شک پس از رونق کسب و کارتان می توانید به فکر تهیه دستگاه روغن گیری صنعتی و تولید روغن در مقیاس بیشتر باشید. دستگاه روغن گیری خانگی در اندازه های کوچک تولید شده که فضای کمی نیاز دارد و شما به راحتی در هر گوشه از منزل می توانید از آن استفاده کنید. مزیت دیگر این دستگاه قیمت مناسب آن است. شما می توانید با سرمایه اولیه اندک دستگاه را خریداری نمایید و مشغول به کار شوید.

 البته دستگاه روغن گیری AG خانگی هم دارای انواع مختلفی است و بر اساس مواردی مانند نوع دانه ای که قصد روغن گیری از آن را دارید، میزان حجم روغن تولید شده بر حسب زمان، میزان برق مصرفی دستگاه، مقیاس دستگاه و فضایی که نیاز دارد و. می توانید دستگاه مناسب را خریداری نمایید. در حال حاضر افراد به دنبال زندگی سالم و تغذیه مناسب هستند و نمی توان از تاثیر سلامت خورد و خوراک روی سلامت خانواده چشم پوشی کرد. بنابراین بهترین زمان برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک و کسب درآمد از آن می باشد.

لیست دستگاه های روغن گیر شرکت AG

  • دستگاه روغن گیری AG-07
  • دستگاه روغن گیری AG-08
  •  دستگاه روغن گیری  AG-10
  • دستگاه روغن گیری همراه تصفیه AG-13
  • دستگاه روغن گیری AG-200

ویژگی های دستگاه روغن گیری

دستگاه روغن گیری AG

دستگاه روغن گیری به شما امکان روغن گیری از دانه و هسته مواد خوراکی را می دهد. به طور مثال از دانه های گیاهان و میوه هایی از قبیل آفتابگردان، کنجد، هسته انگور، آووکادو، انار، زیتون، بادام تلخ و شیرین می توانید روغن تولید نمایید.

 از دستگاه های روغن گیری صنعتی در کارخانجات و صنایع استفاده می کنند. اما مدل های خانگی دستگاه روغن گیری جهت استفاده در عطاری ها و منازل مناسب می باشد. از ویژگی های بارز دستگاه روغن گیری به اتوماتیک بودن آن می توان اشاره کرد. به طوری که هنگامی که دانه ها تمام شود، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.

 کار با دستگاه روغن گیری بسیار راحت است و نیاز به دانش تخصصی ندارد. از ویژگی‌های دیگر دستگاه به استفاده از عایق های صوتی می‌ توان اشاره کرد که باعث می شود زمان کار با دستگاه صدای کمی ایجاد شود.

 هر چه ابعاد و حجم دستگاه افزایش یابد، قدرت دستگاه نیز افزایش می یابد. برای روغن گیری از دانه های سخت و سفت مانند هسته انار و هسته انگور بهتر است از دستگاه روغن گیری قدرتمند استفاده کنید و برای دانه های نرم تر مثل مغزیجات، آفتابگردان، زیتون و... از دستگاه روغن گیری کوچک با قدرت پایین تر می توانید کمک بگیرید.

دستگاه ارده گیری AG

دستگاه ارده گیری AG

دستگاه ارده گیری AG از جمله تجهیزات فرآوری و عمل آوری مواد غذایی به حساب می آید. دستگاه ارده گیری در گروه ماشین آلات آماده سازی در صنایع غذایی قرار می گیرد. برای تولید ارده از دانه‌های کنجد و کره مغزیجات از دانه های روغنی مختلف مانند فندق، بادام زمینی و... بسیار کاربرد دارد.

دستگاه ارده گیری با توجه به راندمان کاری و میزان ظرفیت تولید می تواند به صورت مصارف خانگی، فروشگاهی، عطاری و... استفاده شود. البته کاربرد اصلی این دستگاه در راه اندازی خط تولید ارده طبیعی و ارگانیک به صورت خانگی یا فروشگاه محلی می باشد.

 میزان ظرفیت تولید دستگاه ارده گیر از ۱۵ الی ۲۰ کیلوگرم در ساعت متفاوت است. به طور کلی بر همین اساس میزان بازده دستگاه و نیز قدرت موتور و سرعت آن به انواع مختلف خانگی و صنعتی دسته بندی می شود.

دستگاه ارده گیری در مدل های سنگی و صنعتی ارائه می گردد. جهت ساخت این دستگاه ها از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. طبق تحقیقات انجام شده سه مکانیزم متفاوت جهت تولید ارده در دستگاه های مربوط به آن وجود دارد. به این منظور که دستگاه‌های ارده گیری ارائه شده به بازار در سه سبک متفاوت کار می کنند.

 سبک اول دستگاه ارده گیری با سنگ طبیعی است. در این سبک سرعت دستگاه ارده گیری پایین است و دستگاه دارای ابعاد بسیار بزرگ و وزن بالایی است. قیمت این نمونه دستگاه‌ها نیز گران است.

 ارده تولید شده با این دستگاه ها طعم بهتری دارد. در ضمن امکان کره گیری و تنظیم میزان نرمی و زبری ارده وجود ندارد. نظافت این دستگاه های ارده گیری از دیگر مدل ها مشکل تر است.

 سبک دیگر ارده گیری، دستگاه ارده گیری و کره گیری با سنگ مصنوعی است. این مدل دستگاه ها در ابعاد کوچکتر و ظرفیت بالاتری تولید شده اند که به نظر به صرفه تر هستند. کاربرد این دستگاه ها به صورت رومیزی است و با فناوری پیشرفته ای که دارند، امکان تنظیم نرمی و زبری ارده را دارند.

 همچنین این دستگاه جهت تولید کره بادام زمینی، کره پسته، کره گردو و... نیز مناسب می باشد. معمولاً این مدل دستگاه ارده گیری از جنس استیل تهیه می‌شود و نظافت آن به آسانی انجام می شود. به نظر می‌آید ارزش اقتصادی تولید ارده با این دستگاه ها بالا است و می توانید با دستیابی به سود بالاتر به تولید ارده و کره بپردازید.

 دستگاه ارده گیر و کره گیر با ماردون فلزی سبک دیگر ارده گیری می باشد که در ایران به عنوان یکی از انواع دستگاه ارده گیری معرفی می شود. این دستگاه ها کاربرد آسانی دارند ولی از لحاظ اقتصادی چنان به صرفه نمی باشند. امکان تنظیم نرمی و زبری ارده هم وجود ندارد.

 البته این سبک به تازگی وارد صنعت شده است و باید زمان بیشتری بگذرد تا بتوان دقیق‌تر بررسی کنیم. معمولاً در این سبک دستگاه ارده گیری دارای ظاهری جذاب است و تنها برای ارده گیری طراحی شده است. اکثر تولید کنندگان ارده از بین این سه سبک به استفاده از دستگاه ارده گیری و کره گیری تمام استیل با سنگ صنعتی تمایل دارند و به افراد تازه کار هم پیشنهاد می دهند.

دستگاه کره گیری AG

دستگاه کره گیری AG یک مدل دستگاه صنعتی پرکاربرد در صنایع غذایی می‌‌باشد. از این دستگاه جهت تولید ارده و کرده بادام زمینی، کره پسته و ... استفاده می‌شود. محصول ارده و کره بادام زمینی در فصل پاییز و زمستان بسیار پر مصرف می‌‌باشند. با استفاده از دستگاه کره گیری می‌توان چند نوع محصول (مثل شکلات با کره بادام زمینی برای تولید محصول کره بادام زمینی شکلاتی) را برای تنوع و تولید محصولی ترکیبی، ادغام و مخلوط کرد.

دستگاه کره گیری قادر است از انواع دانه ها مانند بادام زمینی، پسته، گردو، بادام و... کره تولید کند. دستگاه کره گیری موجود در بازار مطابق با استانداردهای روز دنیا و با مصرف انرژی بهینه ساخته شده است.

 دستگاه کره گیری به انواع کره گیر بالازن و پایین زن تقسیم می شود. دستگاه کره گیر برقی، چربی موجود در شیر و ماست را با استفاده از نیروی گریز از مرکز جدا می کند. عملکرد کره گیر بالازن و پایین زن شبیه کره گیر برقی است و تنها تفاوت آنها در محل قرارگیری هم زن است. البته با استفاده از دستگاه ارده گیری علاوه بر تولید ارده می توانید از دانه هایی همچون بادام زمینی، بادام، گردو، پسته و... کره گیاهی تولید نمایید. 

شرکت ای جی وارد کننده دستگاه ارده گیری ، ارده گیری و روغن گیری می باشد. 

برای خرید دستگاه به سایت ای جی (AG777.com) مراجعه کنید 

برای خرید دستگاه ارده گیری مورد نظر خود از کارشناسان AG شعبه تهران و اصفهان مشاوره بگیرید

شعبه تهران: ﺻﺎدﻗﯿﻪ ،ﺑﻠﻮار آﯾﺖ اﻟﻠﻪ ﮐﺎﺷﺎﻧﯽ رو ﺑﻪ روی ﻣﺴﺠﺪ ﻧﻈﺎم ﻣﺎﻓﯽ، ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﺗﺮک

تلفن: 46096724-021

شعبه اصفهان : اصفهان، فلکه ارتش خیابان وحید قبل از چهارراه امام‌زاده محسن، کوچه شماره ۲۳ پلاک ۶۲۲

تلفن: 91010118-031

 شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد 

 

/* مطلبب فوق رپرتاژ آگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه