رپرتاژ اگهی /

آهنگ زندگیتان را با آویشن به زیبایی بنوازید

آهنگ زندگیتان را با آویشن به زیبایی بنوازید
کدخبر : 49695

چنانچه رویای ثروتمند شدن در سر دارید و می خواهید با آغاز حیطه ی شغلی جدید درآمد خود را افزایش دهید به شما پیشنهاد می کنم با فعالیت در حوزه ی انواع آویشن که سود های بسیاری در آن نهفته است به این رویای خود تحقق ببخشید حال برای آشنایی بیشتر با این محصول و نمونه های پر سود آن با ما همراه باشید.

آویشن ایرانی

آویشن خانگی که نام دیگر آن آزربه است حداکثر 14 نوع آن در ایران یافت شده و به صورت گل هایی به رنگ بنفش و صورتی می باشد حتما اطلاع دارید که یکی از دلایل معروف بودن آویشن ایرانی در بین ایرانیان خاصیت ضد باکتریایی آن است که در فصل زمستان بیشتر محسوس می باشد.

البته خواص دیگری نیز برای این گیاه دارویی وجود دارد به عنوان مثال مصرف آن باعث سوخت و ساز بدن می شود به همین دلیل برای افراد چاق توصیه می گردد فایده دیگر آن دارا بودن ویتامینهای A و C است و دارای طبعی گرم و خشک است البته پودر این گیاه خوش عطر و بو به عنوان چاشنی نیز در برخی غذاها استفاده می شود.

 

آویشن باغی خشک

آویشن باغی خشک یکی از گیاهانی است که مصرف غذایی و دارویی دارد، این گیاه درمانی بصورت عمده و خرده به فروش می سد عوامل متعددی از جمله فصل و آب و هوا در قیمت آویشن باغی خشک نقش دارند اما با توجه به زحمت های فراوانی که در کاشت و برداشت این محصول انجام می شود، قیمت آویشن خشک باغی بسیار مناسب و بصرفه است.

آویشن باغی خشک در وزن 100 گرمی در بازه قیمتی از 20 تا 70 هزار تومان در بازار وجود دارد شما عزیزان می توانید برای خرید آویشن خشک باغی با کیفیت، بصورت عمده و یا خرده، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند آویشن باغی خشک جزو دسته ای از گیاهانی است که بصورت گلخانه ای و باغی وجود دارد.

 

آویشن اسپانیایی

خرید آویشن اسپانیایی باید با توجه به رعایت اصولی صورت گیرد ابتدا در خرید هر محصولی باید به ظاهر آن توجه کرد، ظاهر آویشن باید تازه و طبیعی باشد، توجه به رنگ محصول و میزان مرغوبیت آن از اهمیت زیادی برخوردار است آویشن باید تمیز و پاک شده باشد، هنگام خرید توجه به بسته بندی مهم ترین موضوع است، کالا باید بهترین بسته بندی مورد تایید و مجاز را داشته باشد.

اطلاعاتی که روی بسته بندی آن قید شده را مطالعه نمایید، باید نام و نشانی تولیدی، نشان استاندارد، تاریخ تولید و انقضا و دیگر اطلاعات روی آن باشد محصول باید بویی مناسب و خوب داشته باشد، توجه به این موارد در تهیه محصولی باکیفیت بسیار کمک کننده است قیمت آویشن اسپانیایی بر طبق معیارهای مختلفی تعیین می شود، مهمترین عامل کیفیت محصول است که قیمت آن را تعیین می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه