برگزاری مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید شعبه خلیج فارس بیمه دانا

برگزاری مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید شعبه خلیج فارس بیمه دانا
کدخبر : 27156

سرپرست منطقه 11 بیمه دانا گفت: شبکه فروش این شرکت با توجه به پتانسیل موجود در منطقه بندرعباس توان افزایش پرتفوی از لحاظ صدور بیمه‌نامه‌های باربری، مسئولیت، مهندسی و سایر رشته ها را دارد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا: «فردین نظری» در آئین تودیع و معارفه رازقی و صادقی، روسای قدیم و جدید شعبه خلیج فارس، خواستار تلاش و همت جدی شبکه فروش شد و بر توسعه سایر رشته‌های بیمه‌ای تاکید کرد.
نظری بر تحرک نمایندگان برای فروش سایر رشته ها اعم از مسئولیت، مهندسی، باربری ... و همچنین طرح‌های جدید شرکت از قبیل جان دانا و شهروند دانا تاکید کرد و ادامه داد: تحقق بودجه در رشته‌های مسئولیت و مهندسی با تلاش مضاعف همکاران قطعا حاصل خواهد شد.
وی در خصوص سازماندهی و انتخاب صحیح کارشناسان شعبه در واحدهای صدور و خسارت، نقطه نظراتی را ارائه و در رابطه با همکاری نمایندگان با شعبه در خصوص واحد خسارت درمان و کمک به تسریع رسیدگی اسناد درمانی و پرداخت به موقع خسارت بیمه شدگان تاکید کرد.
سرپرست منطقه 11 با تاکید بر سرکشی دفاتر نمایندگان توسط رییس شعبه و مسئول امور نمایندگان اشاره کرد: باید از اسناد و بایگانی‌های نمایندگان بازدید فنی به عمل آید و بررسی گردد تا عملیات بیمه‌گری با سلامت و سرعت لازم انجام شود.
وی ضمن توصیه‌هایی به کارکنان و کارشناسان شعبه اظهار داشت: کارشناس باید اهل فن، تحلیگر و بااخلاق باشد، تعامل خوبی نیز با نمایندگان داشته باشد و در عین حال در بازدید ها و بررسی درخواست‌های بیمه گذاران، نهایت دقت عمل را داشته باشد.
پس از سخنان فردین نظری، سرپرست منطقه 11حسین صادقی رئیس جدید شعبه خلیج فارس، ضمن خیر مقدم به همکاران و مدعوین اظهار داشت: وضعیت شعبه در دوره مدیریت رازقی خوشبختانه به نسبت قبل بهبود یافته است.
او در ادامه از نمایندگان خواست در جهت بهبود وضعیت فروش، تحقق اهداف و بودجه های تعیین شده در شعبه تلاش بیشتری کنند.
پس از اظهارات صادقی و در پایان جلسه، نمایندگان مشکلات و نقطه نظرات خود را در قالب پرسش و پاسخ مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه