رپرتاژ آگهی//

چگونگی ساخت طراحی سایت ارز دیجیتال

چگونگی ساخت طراحی سایت ارز دیجیتال
کدخبر : 27547

آیا شما هم از روند صعودی ارزهای دیجیتال متعجب شده اید. رمز ارزهایی که زمانی کسی به ارزش ریالی آن تا به این حد پی نبرده بود. درست همین‌جا و همین حالا وقتش است. اینجا جایی است که باید باشید، تا خودتان را پیدا کنید.

آیا شما هم از روند صعودی ارزهای دیجیتال متعجب شده اید. رمز ارزهایی که زمانی کسی به ارزش ریالی آن تا به این حد پی نبرده بود. درست همین‌جا و همین حالا وقتش است. اینجا جایی است که باید باشید، تا خودتان را پیدا کنید. دلی به دریا بزنید وبجای وقت تلف کردن، صرافی را به منزل خود بیاورید. به طور کلی طراحی سایت ارز دیجیتال ، با طراحی سایت برای بسیاری از کسب و کارهای دیگر متفاوت است. طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال نیاز به تخصص داشته و نیازمند قابلیت‌های خاصی می‌باشد. همچنین در طراحی سایت صرافی  به مواردی مثل جنبه‌های بصری، رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) توجه خاصی می‌شود. تمامی این موارد نیازمند به داشتن دانش کافی، و تجربه یک تیم متخصص و مجرب چون پیام‌آوا می‌‌باشد. با سفارش ساخت سایت ارز دیجیتال از این مجموعه، انتظارتان را به تجربه ای خوب تبدیل کنید.

 

ارز دیجیتال یا رمز ارز چیست ؟

پیش از آن که در مورد اهمیت طراحی صرافی ارز دیجیتال صحبت کنیم، باید بدانیم ارز دیجیتال یا رمز ارز چیست و چگونه بها و ارزش پیدا کرده است؟ رمز ارزها یا ارزهای رمزنگاری شده با هدف جایگزینی ارزهای سنتی به وجود آمده اند . رمزارزها یا کریپتو کارنسی به ارزهای  گفته می شود که برای تراکنش‌های مالی آنها از رمز نگاری‌های پیچیده استفاده شده است. این ارزها توسط مرکز خاصی کنترل نمی شوند و دارای محدودیت جغرافیایی نیستند. ارزهای دیجیتال مقرون به صرفه اند و با حفظ حریم خصوصی ایجاد شده اند. این رمزارزها به صورت غیر متمرکز ذخیره شده اند و ماهیت فیزیکی نداشته و تنها روی سیستم ذخیره می‌شوند.

 

اهمیت طراحی صرافی ارز دیجیتال

ما در عصر دیجیتال به سر می بریم. این اتفاق بر تک تک جنبه های زندگی ما تاثیر عمیقی گذاشته است. تمام جنبه های زندگی ما … بصورتی کامل دچار دگرگونی شده است. در زمانی نه چندان دور برای  جوابگویی به هرکدام از نیازها لازم بود که زمان زیادی را صرف کنیم و هم زمان هزینه های جاری غیر ضروری را متحمل شویم. اما امروزه با گسترش فضای وب و محبوبیت استفاده از آن در میان مردم باعث شده که هر شخص تمایل داشته باشد که به وسیله خدمات آنلاین، کارهای خود را به بهترین شکل و کمترین زمان به انجام برساند. در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیز به همین صورت می باشد و با توجه به فرصت ایجاد شده توسط اینترنت، این امکان برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ فراهم شده تا اقدام به طراحی سایت صرافی خود نمایند. پیام آوا پردازش بهترینها را برای انتخاب شما دارد.

امکانات ارائه شده در طراحی سایت ارز دیجیتال شرکت پیام آوا پردازش

  • امکان خرید و فروش ارز به سایت صرافی
  • پشتیبانی انواع ارزها روی بستر شبکه بیت کوین
  • اهراز هویت دو مرحله ای جهت تامین امنیت بیشتر اطلاعات
  • استفاده از نقدینگی سایت بایننس
  • پیاده سازی اسکریپ ساخت صرافی ارز دیجیتال برحسب  نوع در خواست کارفرما
  • پشتیبانی از هر دو بازار تومان و تتر
  • مشاهده قیمت لحظه ای وآنی تغییرات ارزهای دیجیتال
  • ایجاد کیف پول دیجیتال به کاربرو مشاهده موجودی کیف پول
  • امکان سفارش ساخت سایت ارز دیجیتال با امکانات ویژه
  • امکان افزودن چند حساب بانکی در پلتفرم شخصی کاربران
  • ارسال عکس تایید هویت برای محافظه کاری
  • انتخاب کاربربرای شناسایی از طریق پیامک یا ایمیل
  • امکان ارسال تیکت پشتیبانی به مخاطب
  • ارائه سایت آماده صرافی ارز دیجیتال با اعمال تغییرات در خواستی، از طریق برنامه نویسی متخصص
  • ارسال OTP به صورت ایمیل یا پیامک به کاربر
  • امکان لاگین یا ورد از طریق گوگل
  • استفاده از پنل tradingview
  • قابلیت استفاده از google authenticator
  • برنامه نویسی سایت ارز دیجیتال بصورت کاملا تخصصی

 

طراحی سایت مشابه نوبیتکس

بیشترین سفارش ساخت سایت ارز دیجیتال از طرف کاربران، پلتفرم صرافی دیجیتال مثل صرافی نوبیتکس، والکس و یا  سایتهای صرافی  آنلاین دیگر است. تیم پیام آوا این امکان را برای شما فراهم کرده که سایت صرافی خود را با امکانات هر وبسایتی که مدنظرتان است سفارش دهید. سایت نوبیتکس یکی از بیشترین درخواست ها را در میان مشتریان دارد و این تیم طراحی سایت مشابه ارز دیجیتال چون نوبیتکس را به شما ارائه می دهد.

 

اسکریپ ساخت صرافی ارز دیجیتال

یکی دیگر از خدمات پیام آوا  در زمینه سایت آماده صرافی ارز دیجیتال می باشد. اسکریپت ساخت صرافی ارز دیجیتال به شما کمک می کند تا وب سایت صرافی خود را به راحتی و با انتخاب از میان چند گزینه انتخاب کنید. در واقع  این امکان را برای شما فراهم می کند تا سایت صرافی خود را با بالاترین امنیت راه اندازی کنید. اگر چنین گزینه ای مد نظر دارید، در صورت تمایل به ایجاد تغییرات می‌توانید درخواستهای خود را با پیام آوا در میان گذاشته و قسمتهای تغییر یافته با برنامه نویسی را،  با بالاترین کیفیت تحویل بگیرید. با این سفارش کیفیتی که انتظار داشتید و قیمتی که انتظار نداشتید را با پیام آوا تجربه می‌کنید.

 

طراحی اپلیکیشن سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

با پیشرفت و توسعه ی کسب و کارها، صاحبان کسب و کار برای اینکه از رقبای خود عقب نمانند و همچنین برای جذب مشتری و کسب سود بیشتر، علاوه بر طراحی یک وبسایت، به اپلیکیشن مرتبط با حوزه ی کاری خود نیز نیاز دارند. طراحی یک اپلیکیشن برای هر نوع کسب و کاری بخصوص پلتفرم صرافی دیجیتال قطعا رشد آن را در پی دارد و باعث برند سازی برای صرافی آنلاین می شود. باید در نظر داشت که طراحی اپلیکیشن باید برای اندروید و ios به صورت مجزا طراحی و پیاده سازی شود. طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن در  پیام آوا بهترین، چیزی است که ما متخصص آن را داریم.

سئو پلتفرم صرافی دیجیتال

پس از مرحله ی طراحی و پیاده سازی وب سایت ، سئو و بهینه سازی صفحات سایت صرافی مهمترین فاکتور در موفقیت و کسب رتبه‌ی بالا در موتور های جستوجوی گوگل است. اینکه لینک های صفحات سایت شما در کدام صفحه و لینک چندم قرار دارند بر توسعه ی کسب و کار شما بسیار تاثیر گذار است. بهینه سازی یک سایت مشابه ارز دیجیتال علاوه بر اینکه باعث رشد جایگاه لینک صفحات سایت در موتور های جستجو می شود، افزایش بازدید از سایت و همچنین بهبود رتبه ی الکسا و رونق کسب و کارها را نیز به همراه دارد.

در حالت کلی به هر فعالیتی که موجب بهبود جایگاه صفحات سایت گردد، خدمات سئو گفته می شود. صاحبان کسب و کار برای موفقیت در حوزه ی کاری خود می توانند از تبلیغات استفاده کنند. یکی از به روزترین روش های تبلیغ وبسایت، سئو و بهینه سازی صفحات سایت می باشد. از مهمترین خدمات سئو که در پیام آوا آنجام می پذیرد می توان به تولید محتوا، ایجاد بک لینک، پشتیبانی و برطرف کردن ایرادات فنی اشاره کرد. در حالت کلی با پیام آوا پردازش همیشه به روز خواهید بود.

 

2

 

خدمات شرکت پیام آوا پردازش

شرکت فنی مهندسی پیام آوا پردازش، با بهره مندی از استاندارد های جهانی و یک تیم متخصص با دانش فنی بالا، ارائه دهنده انواع سرویس های آنلاین برای افزایش فروش و موفقیت شما در فضای دیجیتال مارکتینگ می باشد. شرکت پیام آوا با داشتن سابقه ی طولانی در انجام پروژه های متعدد طراحی وبسایت در زمینه های متفاوت نظیر  طراحی صرافی ارز دیجیتال، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت‌های بین المللی، خدماتی، تبلیغاتی، طراحی سایت نوبیتکس، طراحی سایت سازمانی، اسکریپت صرافی ارز دیجیتال، طراحی سایت شهرداری، طراحی سایت سالن زیبایی، طراحی سایت مزون، طراحی سایت فرش، طراحی سایت حمل و نقل و … با رعایت اصول سئو و بهینه سازی، پشتیبانی آنلاین، طراحی صفحات وب سایت بصورت ریسپانسیو (برای هر نوع دستگاهی که در دسترس کاربران است) و گرافیک حرفه ای، پاسخگوی نیازهای مشتریان در زمینه ی طراحی سایت ارز دیجیتال  هم می‌باشد. پیام آوا همیشه یک چیز خاص برای شما دارد!

 

نتیجه نهایی:

برای موفقیت در کسب و کار خود چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور بهترین محیط تبلیغاتی وب سایت شماست. در واقع این پایگاه های اینترنتی ابزاری برای ارتباط با مخاطبان و حضور در بازارهای تجاری هستند. با ظهور ارزهای  دیجیتال و همچنین رونق کسب و کارهای اینترنتی، آنلاین‌سازی صرافی‌ ها به یکی از مهم ترین گام‌ها برای توسعه آن‌ها تبدیل شد. شما عزیزان با مراجعه به شرکت طراحی سایت پیام آوا می توانید یک سایت با کیفیت و حرفه ای اما با قیمت پایین داشته باشید. این شرکت جایی است که باید باشید. چرا که شرکت پیام آوا پردازش مجهز به کادری مجرب بوده و پاسخگوی تمام سوالات و مشکلات شما عزیزان می‌باشد.

 

*این مطلب، یک رپورتاژآگهی بوده و پایگاه خبری رصد اقتصادی در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه