روز بدون کرونا در ذوب آهن اصفهان

روز بدون کرونا در ذوب آهن اصفهان
کدخبر : 28617

خوشبختانه در روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در کارخانه پس از شیوع شدید بیماری در موج ششم در کشور به عدد صفر رسید.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری ذوب آهن اصفهان: مدیر بهداشت و محیط زیست با اعلام این خبر، گفت: با ورود کشوربه موج ششم بیماری بالاترین آمار ثبت شده در کارخانه در اواسط بهمن ماه، ۱۵۵ بیمار مبتلا  از طریق سامانه غربالگری بیمارستان شناسایی و قرنطینه شد ند که در حدود ۶۰ درصد این آمار جهت پرسنل نوبت کار منظور شده است.
وی ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل مراحل واکسیناسیون کارکنان و پیمانکاران جهت کاهش اثرات بیماری و افت بستری مبتلایان مطابق با اطلاع رسانی های انجام شده، از کلیه مدیران و مسئولان محترم، کارکنان و پیمانکاران سخت کوش به ویژه پرسنل تلاشگر HSE و بیمارستان شهید مطهری، رابطین سلامت و گروه جهادی بسیج کارخانه که نسبت به نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی اهتمام ورزیدند، تشکر و قدردانی نمود.
سید حمید حسینی افزود: روند کاهشی بستری و فوت ناشی از بیماری کرونا به دلیل همکاری مردم در افزایش پوشش واکسیناسیون در آمار روزانه وزارت بهداشت مشهود می باشد و در جهت پیشگیری از درگیری کشور در موج بعدی تکمیل مراحل واکسیناسیون از جمله دز سوم و تزریق دز چهارم جهت افراد دارای نقص ایمنی مطابق با اطلاعیه های وزارت بهداشت الزامی است.
وی ضمن اعلام این نکته که کاهش آمارکرونا نباید به عادی انگاری در این زمینه منجر شود از تمامی کارکنان و مسئولان کارخانه تقاضا نمود نسبت به ادامه نظارت بر کنترل این بیماری و روند کاهشی در کارخانه مجدانه تلاش نمایند.
مدیر بهداشت و محیط زیست در پایان ضمن تبریک پیشاپیش عید باستانی نوروز و توصیه به رعایت نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت تهویه در دورهمی های کوچک خانوادگی ، جهت کلیه کارکنان، پیمانمکاران و خانواد های محترم ایشان آرزوی سلامتی و بهروزی نمود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه