قیمت طلا

سقوط قیمت طلا به کانال ریزش | جدیدترین قیمت طلا را در 31 مرداد 1401 ببینید

سقوط قیمت طلا به کانال ریزش | جدیدترین قیمت طلا را در 31 مرداد 1401 ببینید
کدخبر : 37672

هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۶۶۰۰ تومان افزایش، ۱,۲۵۰,۶۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

در روزهای اخیر بازارهای کشور تحت تاثیر اخبار مرتبط با برجام قرار داشته اند. هرچند در مدت اخیر برخی اخبار ضد و نقیش در این باره منتشر شده است اما در بسیاری از اخبار، توافق نزدیک اعلام شده است. همین موضوع کاهشی شدن قیمت دلار را در پی داشته است که در ادامه آن قیمت طلا و سکه نیز در بازار کاهشی شد. قیمت دلار در بازار آزاد و قیمت اونس جهانی دو مولفه تاثیرگذار بر قیمت طلا و سکه در بازار هستند. سقوط قیمت طلا به کانال ریزش از موضوعات داغ این روز ها است.

قیمت طلا امروز دوشنبه 31 مرداد 1401

هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۶۶۰۰ تومان افزایش، ۱,۲۵۰,۶۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر مثقال طلا 18 عیار با افزایش ۲.۸۶ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۵,۴۱۴,۰۰۰ تومان معامله شد.هر اونس طلا با کاهش ۰.۱۳ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱,۷۴۵ معامله شد.

سکه امامی با افزایش ۱.۴۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۳,۲۵۴,۰۰۰ تومان معامله شد.نیم سکه در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.ربع سکه در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر سکه گرمی در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۷۰۰۰۰ تومان کاهش، ۲,۸۳۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۱,۲۱۴,۰۰۰ (یک میلیون و دویست و چهارده هزار) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ مصادف با ۲۲ آگوست ۲۰۲۲ - با رشد ۲.۹۲ درصدی به ۱,۲۵۰,۶۰۰ (یک میلیون و دویست و پنجاه هزار و ششصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا 18 عیار

روز قبل هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که ۲ روز پیش تا ۵,۲۵۹,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و پنجاه و نه هزار) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ مصادف با ۲۲ آگوست ۲۰۲۲ - با رشد ۲.۸۶ درصدی به ۵,۴۱۴,۰۰۰ (پنج میلیون و چهارصد و چهارده هزار) تومان رسید.

قیمت اونس طلا

امروز هر اونس طلا مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۷۴۸ (یک هزار و هفتصد و چهل و هشت ) رسیده بود، امروز - دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ مصادف با ۲۲ آگوست ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۱۳ درصدی به ۱,۷۴۵ (یک هزار و هفتصد و چهل و پنج ) رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه