پرداخت وام قرض الحسنه فوری بانک رسالت و سینا به همه | در عرض 1 روز سه وام 150، 200 و 300 میلیونی بدون بهره با اقساط 60 ماهه بگیرید

 پرداخت وام قرض الحسنه فوری بانک رسالت و سینا به همه | در عرض 1 روز سه وام 150، 200 و 300 میلیونی بدون بهره با اقساط 60 ماهه بگیرید
کدخبر : 57109

معاون نظارت بانک مرکزی گفت: در بانک قرض الحسنه رسالت کارمزد دریافت نخواهد شد و فقط رقم ثابت آن دریافت می‌شود و قرار است کارمزد وام های زیر ١٠ میلیون تومان نیز صفر باشد.

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

سید احسان خاندوزی گفت: با یک سال تلاش بین وزارت اقتصاد و بانک مرکزی قرار شد خوش حسابی به درجه اعتباری بالایی تبدیل شود و بتواند تسهیلات بهتر و سریع‌تری دریافت شود. این طرح در شهریور یا مهرماه رونمایی می‌شود./ خبرآنلاین

پرداخت وام ۱۵۰ میلیونی اجاره مسکن + اقساط و شرایط

در بهار امسال ۹۲ درصد مستاجران واجد شرایط موفق به دریافت وام ودیعه مسکن نشدند.

بر اساس آمار و اطلاعات وزارت راه و شهرسازی، در ۳ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۳۳ هزار ۳۹۹ خانواده مستاجر در سامانه وزارت راه و شهرسازی برای اخذ تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کرده‌اند.

از این تعداد، تاکنون ۵۶ هزار ۱۱۶ خانواده برای دریافت وام ودیعه مسکن واجد شرایط شناسایی شده و به بانک عامل معرفی‌ شده‌اند.

بر این مبنا، تاکنون فقط ۸ درصد از متقاضیان واجد شرایط وام ودیعه مسکن موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند که ۴ هزار ۳۷۵ متقاضی هستند و ۹۲ درصد مستاجران موفق به دریافت وام ودیعه نشدند.

* پرداخت وام ودیعه تناسبی با نیاز مردم ندارد

در این راستا، اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: طرح وام ودیعه مسکن در بازار اجاره انتظارات تورمی به وجود آورد اما پرداخت آن هیچ تناسبی با نیاز مستاجران ندارد.

* جزئیات تسهیلات وام ودیعه

وام ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۲، در کلانشهرها ۱۵۰ میلیون تومان و در شهرهای کوچک و سایر شهرستان‌ها ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

اگر نرخ سود وام ودیعه مسکن برای این دسته متقاضیان هم ۲۳ درصد و مدت بازپردخت پنج سال باشد، آن‌ها باید به‌ترتیب ماهی چهار میلیون و ۲۳۰ هزار تومان و دو میلیون و ۸۲۰ هزار تومان قسط وام ودیعه مسکن پرداخت کنند.

پرداخت این تسهیلات پس از همه‌گیری کرونا توسط دولت دوازدهم مطرح شد و بنا بود با اتمام کرونا این تسهیلات دیگر پرداخت نشود اما همچنان دوره پرداخت وام ودیعه مسکن تمدید شده و البته پرداخت آن تناسبی با متقاضیان واجد شرایط ندارد./ فارس

وام قرض الحسنه ٣٠٠ میلیون تومانی بانک رسالت به همه

معاون نظارت بانک مرکزی گفت: سقف ارائه تسهیلات بانک های قرض الحسنه که تا سال ١٣٩٩ حدود ٥٠ میلیون تومان بود، در سال ١٤٠٠ به ٢٠٠ میلیون و برای امسال به ٣٠٠ میلیون تومان رسید.

 «ابوذر سروش» روز (پنجشنبه) در سومین همایش ملی قرض نیکو با بیان اینکه در کشور ٢ بانک قرض الحسنه داریم افزود: سهم این ٢ بانک از قرض الحسنه پس انداز کشور به ٣٠ درصد، از قرض الحسنه جاری به ۴.۵ درصد و از کل نقدینگی بانکی کشور به چهار درصد رسیده و حدود ٢٠ میلیون نفر عضو دارند.

وی اظهار داشت: سال گذشته آمار تسهیلات قرض الحسنه کشور بدون این ٢ بانک ١٨٠ همت (هزار میلیارد تومان) بوده و این ٢ بانک به طور مجزا ١٧٠ همت تسهیلات پرداخت کردند. یعنی حدود ۴٨ درصد از تسهیلات قرض الحسنه کشور در سال ١۴٠١ مربوط به ٢ بانک قرض‌الحسنه بود.

معاون نظارت بانک مرکزی خاطرنشان‌کرد: از نظر شاخص های بانکی، مطالبات امسال در شبکه بانکی به ۴.۵ درصد رسیده که پیشتر حتی به ١١ درصد هم رسیده بود. اما در بانک های قرض الحسنه یک درصد است که نسبت به شبکه بانکی عددی قابل تحسین است و باید گفت که مردم ما خوش حساب هستند.

سروش به موضوع خدمات الکترونیک در بانک‌ها اشاره کرد و افزود: اکنون بخش عمده خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب به صورت غیر حضوری انجام می شود و امضای الکترونیک و حتی سفته الکترونیک نیز در حال نهایی شدن است.

وی درباره کارمزد بانک های قرض الحسنه نیز گفت: طبق برنامه ریزی قرار شد که ساماندهی خوبی در حوزه کارمزد انجام شود که در مدل جدید هر سال کارمزد دریافت نخواهد شد، بلکه فقط یک بار و یک مبلغ ثابت حدود ٣٠٠ هزار تومان دریافت خواهد شد.

این مقام مسوول گفت: البته در بانک قرض الحسنه رسالت نیز حتی همین کارمزد هم دریافت نخواهد شد و فقط رقم ثابت آن دریافت می‌شود و قرار است کارمزد وام های زیر ١٠ میلیون تومان نیز صفر باشد.

دریافت وام 100 و 200 میلیون تومانی با شرایط آسان

وام 200 میلیون تومانی و 4 درصدی بانک مهر ایران برای مشتریان این بانک در شعب آن در سراسر کشور قابل دریافت است.

وام 200 میلیون تومانی و 4 درصدی بانک مهر ایران ابلاغ شد. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان یکی ار بهترین بانک‌های قرض‌الحسنه در کشور طبق اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که درصدد پرداخت وام 200 میلیونی برای آن دسته از مشتریانی است که نه دارای بدهی حساب باشند و نه سابقه چک برگشتی داشته باشند.

 به نقل از اقتصاد آنلاین، اگر به دنبال وام درصدپایین هستید با طرح تسهیلات امتیازی مهر ایران می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصدی دریافت کنید. در ادامه شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی ۴درصدی بانک مهر ایران را توضیح خواهیم داد.

برای دریافت وام ۲۰۰ میلیونی ۴ درصدی ابتدا باید در یکی شعب بانک مهر ایران حساب باز کنید. حساب‌های قرض‌الحسنه مهر ایران مشمول دریافت این وام خواهند شد. وام‌ گیرنده باید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و در لیست سیاه بانک مرکزی نیز قرار نداشته باشد. برای این تسهیلات باید بین ۳-۱۲ ماه دارای میانگین حساب باشید. جزئیات کامل و شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شامل موارد زیر است:

 این وام نیاز به ضامن رسمی دارد.

در طرح تسهیلات امتیازی مهر ایران می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام نقدی دریافت کنید.

دوره بازپرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران ۶۰ ماه است.

طبق آنچه اشاره کردیم رقم سود وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای بازپرداخت ۶۰ ماه ۴ درصد است. مجموع رقم وام و سود وام ۱۴۰۲ مهرایران به ۲۰۰,۱۰۰,۰۰۰ میلیون تومان می رسد.

طبق قوانین بانک مهر ایران، قسط ماهانه ۳,۳۳۳,۳۳۳ تومان برای وام ۲۰۰ میلیونی ۴ درصدی در نظرگرفته شده است.

بسیاری از مخاطبان تکراتو از شرایط پرداخت این وام ناراضی هستند و به نظر می‌رسد مدعیات بانک در ابلاغیه رسمی با آنچه در شعبه‌ها از مشتریان خواسته می‌شود تناقض دارد. تجربه شما چیست؟ در صورتی که هر نکته‌ای در خصوص این وام دارید موضوع را با ما در میان بگذارید.

وام فوری 100 میلیون تومانی با بازپرداخت ۱۲ ماهه

در طرح «ارغوان» بانک سینا می توانید بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده گذاری ظرف مدت ۲ ماه سرمایه خود را ۲.۵ برابر کرده و تسهیلات دریافت کنید

در طرح «ارغوان» بانک سینا می توانید بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده گذاری ظرف مدت ۲ ماه سرمایه خود را ۲.۵ برابر کرده و تسهیلات دریافت کنید

در طرح ارغوان بانک سینا شما می‌توانید با ایجاد میانگین ۲ تا ۶ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. البته فرد متقاضی باید خوش حساب باشد، هیچگونه چک معوقه بانکی یا برگشتی نداشته باشد. البته گواهی اشتغال اعم از جواز کسب یا فیش حقوقی و هرچه از این دست نیز از باقی مدارکی است که فرد می‌باید آنها را در دست داشته باشد و این شرایط همچنین برای ضامن‌ها نیز برقرار است و اعتبار آنان بسته به میزان دریافتی و درآمدهای ماهانه آنها خواهد بود.

بانک سینا در قالب انواع طرح‌های مختلف، به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات می‌پردازد. این بانک براساس ابلاغ بانک مرکزی، انواع وام‌های تکلیفی را نیز به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌کند.

این تسهیلات می تواند به ویژه برای مستاجران شرایط مناسبی را برای تامین افزایش شدید رهن خانه های استیجاری کمک کند و از آنجایی که نرخ تورم بر اساس پیش بینی های خوشبینانه رئیس کل بانک مرکزی حداقل در محدوده ۲۰ تا ۳۰ درصد خواهد بود، لذا دریافت این نوع تسهیلات نیز با نرخ های پیشنهادی و انتخابی منطقی است.

مزایای طرح ارغوان

نرخ سود تسهیلات بر اساس این طرح انتخابی بوده و بسته به میزان سپرده گذاری شما ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۳ درصد است. همچنین سقف تسهیلات برای افراد حقیقی ۲ میلیارد ریال و برای صاحبان کسب وکار ۵ میلیارد ریال است.

لذا با این اوصاف افرادی که امکان ایجاد میانگین حساب دارند و می‌خواهند از این طریق وام دریافت کنند، طرح «ارغوان بانک سینا» گزینه مناسبی برای آن‌ها است که متقاضیان عادی با ایجاد سپرده قرض الحسنه از وام ۲۰۰ میلیون تومانی و افراد دارای پروانه کسب می توانند از وام ۵۰۰ میلیون تومانی بهره مند شوند.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ارغوان بانک سینا با نرخ سود ۲۰ درصد و مدت بازپرداخت ۱۲ ماهه، متقاضی باید در مجموع ۲۴۰ میلیون تومان بازپرداخت کند و برای درافت تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصدی در مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه باید ماهیانه ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان قسط بپردازد. کل سود این مقدار وام، ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و جمع مبلغ وام و سود آن ۳۰۵ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان است.

هزینه‌های جانبی با توجه به نوع ضمانت متفاوت است و در صورتی که سند ملکی به عنوان ضمانت ارائه شود، وام گیرنده باید یک میلیون تومان به بانک پرداخت کند. اما اگر ضامن رسمی ارائه شود، مبلغ هزینه جانبی کاهش پیدا خواهد کرد و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

 

در ادامه به برخی از سئوالات پر تکرار درباره این طرح اشاره می کنیم:

مدت بازپرداخت طرح ارغوان تا چه مدت افزایش می‌یابد؟

به ازای هر ماه سپرده گذاری، ۶ ماه به مدت بازپرداخت اضافه می‌شود.

بازپرداخت به چه صورت‌هایی ممکن است؟

بازپرداخت فقط به صورت اقساطی است و تحت هیچ شرایطی پرداخت به صورت یک‌جا و راس مدت ممکن نیست.

آیا می‌توان تسهیلات را به شخص دیگری منتقل کرد؟

امتیاز تسهیلات طرح ارغوان به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر -با تکمیل فرم- می‌توان منتقل کرد. انتقال امتیاز به اشخاصی غیر از لیست مذکور ممنوع است.

آیا دارندگان حساب طرح ارغوان می‌توانند کارت بانکی دریافت کنند؟

در ادامه جداول این تسهیلات با نرخ های متفاوت و زمان های سپرده گذاری آمده اما شما می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر به پایگاه اینترنتی بانک سینا و به نشانی https://tarh.sinabank.ir/arghavan مراجعه کنید./مه شو

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه