زمان افزایش یارانه فاش شد + مبلغ یارانه جدید

زمان افزایش یارانه فاش شد + مبلغ یارانه جدید
کدخبر : 12624

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت می‌تواند با صرفه جویی در بسیاری از هزینه‌ها چندین برابر یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را به مردم پرداخت کند، گفت: تمام تلاش ما این است که در بودجه سال آینده افزایش یارانه نقدی را ببینیم.

یارانه از طرح های دولت برای کمک به مردم بوده است . یارانه انواع مختلفی دارد . یارانه به چند قسمت تقسیم می شود . یارانه نقدی هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود : 

 
 

خبرمهم " مبلغ جدید حقوق بازنشستگان فاش شد

 

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت می‌تواند با صرفه جویی در بسیاری از هزینه‌ها چندین برابر  یارانه  ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را به مردم پرداخت کند، گفت: تمام تلاش ما این است که در بودجه سال آینده افزایش یارانه نقدی را ببینیم.محسن علیزاده  با تاکید بر افزایش  یارانه  نقدی در کشور گفت:  یارانه  ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی چندین سال است که نیاز خانوار را جواب نمی‌دهد. این نماینده مجلس تاکید کرد: اینکه چرا دولت عزمی برای افزایش این  یارانه  نقدی ندارد باید مورد سوال قرار گیرد.

 

 


خبرداغ : جهت اطلاع از جزئیات حذف یارانه اینجا کلیک کنید


 

 

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: به نظر می‌رسد دولت مردان خیلی راغب هستند تا همین میزان از یارانه مردم را قطع کنند و اما از تبعات اجتماعی آن بیم دارند.



وی تاکید کرد: دولت می‌تواند با صرفه جویی در بسیاری از هزینه‌ها چندین برابر یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را به مردم پرداخت کند.



این نماینده مجلس اظهار داشت: با این حال دولت همیشه به دنبال این است که خودش را بزرگتر و فربه‌تر کند و به نوعی برای خود هزینه‌های جدید درست کند که این مسئله به هیچ وجه قابل قبول نیست. وی تاکید کرد: پرداخت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه نقدی به مردم به هیچ وجه قابل قبول ما نیست.



این نماینده مجلس گفت: زمانی دولت با این محاسبه که مردم می‌توانند ۵۵۰۰ تومان از ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه را صرف خرید نان کنند، اما در حال حاضر قیمت یک نان ۳ هزار تومان است بنابراین مسلم است که ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه نقدی پاسخگوی نیاز مردم نیست.

 

 

خبرداغ : صورتحساب سهام عدالت فاش شد / اولین واریزی سهام عدالت مشخص شد + جدول

 

 


وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا نمایندگان برای افزایش یارانه نقدی طرحی خواهند داشت یا خیر؟ گفت: این مسئله حتما باید در برنامه دولت باشد، اما تمام تلاش ما این است که در بودجه سال آینده این مسئله را ببینیم، اما قطعاً منابع درآمدی آن هم باید از سوی دولت تعریف شده باشد.

 

 

منبع : میزان 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه