نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

لزوم دستیابی به تولید 10 میلیون تن فولاد در هرمزگان

لزوم دستیابی به تولید 10 میلیون تن فولاد در هرمزگان
کدخبر : 26879

مرادی گفت: تلاش ما این است که تولیدات مجموعه های فولادی استان هرمزگان به ۱۰ میلیون تن در سال برسد.

به گزارش رصد اقتصادی: دکتر مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی،ضمن حضور در آیین افتتاح چهار طرح توسعه صنعت فولاد هرمزگان گفت:  چون در استان هرمزگان حضور دارم مدیریت هایی را در حوزه استانداری داشته‌ام  و از ابتدایی که فولاد در این استان شکل گرفت در بطن کار حضور داشتند اکنون این مدیریت های خوب، هماهنگ و یکپارچه باعث شده است آمارهای کم نظیری رقم بخورد.

 وی افزود: امروز در این مجموعه تمام سعی و تلاش ما مبتنی بر حمایت و پشتیبانی است؛امروز چند مجموعه فولادی در استان هرمزگان   فعالیت می‌کنند و تلاش ما این است که تولیدات این مجموعه ها به ۱۰ میلیون تن در سال برسد. این میزان تولید فولاد شاید به زبان ساده باشد اما در عمل نیازمند پشتیبانی ها و حمایت های گسترده مسئولین خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  یکی از خواسته های مهم رئیس جمهور که از ا استاندار هرمزگان نیز   طلب کردند استفاده از نیروهای بومی در راستای توسعه های صنعتی است امروز این مهم محقق شده و مردم خونگرم خوزستان نقش خود را در توسعه صنعت فولاد به چشم دیدند.

وی افزود:  امروز مسئولین به جد در استان هرمزگان به دنبال پیگیری اشتغال جوانان و متخصصان این استان هستند. اما متاسفانه علی رغم تاکید مستقیم رئیس جمهور مبنی بر استفاده از نیروهای بومی برخی از سازمان ها بر خلاف حرف هایشان عمل می کنند و ما پیگیر این موضوع خواهیم بود. 

مرادی عنوان کرد: فولاد هرمزگان تا آنجا که توانسته در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به وظایفش عمل کرده است بر همین اساس برای تامین نیاز چادر زلزله زدگان کمتر از ۴۸ ساعت بیش از ۷ میلیارد تومان کمک از سوی فولاد هرمزگان صورت پذیرفت. بر همین اساس در کنار تمام توسعه و سودآوری های انجام شده در راستای مسئولیت های اجتماعی به مردم و توسعه منطقه نیز توجه می شود.

وی خاطرنشان کرد:  از مسئولین درخواست داریم سهم نیروهای بومی را در مدیریت ها و مجموعه های بالادستی مشخص کنند با ادعا می توان گفت  در حوزه فولادی جوانان هرمزگانی مانند سایر متخصصان ایرانی متبحر هستند و در کنار فعالیتهای نمایندگان استان هرمزگان، بی شک صنعت فولاد استان با سرعت و شتاب بیشتری رونق خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه