رپرتاژ آگهی/

چگونه بلیط هواپیما با بهترین قیمت را بخریم؟

چگونه بلیط هواپیما با بهترین قیمت را بخریم؟
کدخبر : 29284

این روزها که دیگر خرید بلیط هواپیما عمدتا بصورت آنلاین صورت می‌گیرد و کار برای مسافران هوایی بسیار راحت شده است، بهتر است برای خرید بلیط، به نکات دیگری بجز نحوه خرید دقت کنید. نکاتی مانند اینکه از چه سایتی باید خرید کرد یا به چه نکاتی هنگام خرید باید دقت داشت. ما در این مقاله، این نکات را برای شما مطرح می‌کنیم و در نهایت روشی آسان برای خرید بلیط هواپیما را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چه نوع بلیطی بخریم؟

هر زمان تصمیم گرفتید که با هواپیما به شهر مقصدتان سفر کنید، باید پیش از اقدام به خرید بلیط هواپیما، تصمیم بگیرید که تمایل دارید چه نوع بلیطی را خریداری کنید. مثلا اگر قصد داشته باشید بلیط هواپیما سیستمی بخرید، اگر پیش از پرواز به هر دلیلی قصد داشته باشید بلیط‌تان را کنسل کنید، این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا با کسر مبلغی جریمه، باقی مبلغ به حساب شما بازگردانده شود. اگر بچه نیز داشته باشید، نرخ بلیط سیستمی برای او کمتر از یک بزرگسال خواهد بود. اما اگر بخواهید بلیط چارتری بخرید، در صورت تصمیم به کنسلی، هیچ مبلغی به شما عودت نخواهد شد و کل مبلغ بلیط سوخت خواهد رفت. نرخ بلیط چارتری برای کودکان نیز متفاوت نیست و برای آنها باید به اندازه یک بزرگسال، مبلغی را برای خرید بلیط پرداخت نمایید.

اگر می‌خواهید بدانید بهترین موقع برای رفتن به فرودگاه، چه زمانی‌ست، اینجا را بخوانید.

نکات هنگام خرید

هنگام خرید بلیط، به چند نکته مهم باید توجه داشته باشید. اول شرکت هواپیمایی‌ست که قصد خرید بلیط از آن را دارید. در نظر داشته باشید که هر شرکت، قوانین کنسلی خاص خودش را دارد که باید حتما پیش از خرید، از آنها مطلع باشید. نکته دوم توجه به ساعت پرواز است. البته که باید به نوع هواپیما و نوع بلیطی که زودتر تصمیم به خرید آن گرفته‌اید نیز دقت داشته باشید.

خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب

برای سفر هوایی به هر یک از نقاط ایران، می‌توانید بلیط هواپیما با بهترین قیمت را بصورت آنلاین از اسنپ تریپ خریداری کنید. شما اگر قصد داشته باشید با خرید بلیط هواپیما اصفهان تهران به پایتخت سفر کنید، یا با خرید بلیط پرواز تهران شیراز به این شهر تاریخی زیبا بروید، می‌توانید مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را در بخش پرواز داخلی اسنپ تریپ وارد نموده و جستجو کنید. سپس اسنپ تریپ بر اساس جستجوی شما، لیستی از بلیط‌های موجود در مسیر پروازی مورد نظرتان را برای‌تان نمایش می‌دهد. سپس شما می‌توانید با مقایسه بلیط‌ها به لحاظ قیمت، شرکت هواپیمایی، ساعت پرواز و ...، بلیط سیستمی یا بلیط هواپیما چارتر مورد نظرتان را آنلاین خریداری نموده و با پرداخت هزینه آن، خریدتان را نهایی کنید و با خیال راحت به فرودگاه بروید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری رصداقتصادی صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با رصداقتصادی ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه