رپرتاژ اگهی /

پارتیشن شیشه ای | اجرای انواع پارتیشن شیشه ای مدرن در یک روز با ساز و کار

پارتیشن شیشه ای | اجرای انواع پارتیشن شیشه ای مدرن در یک روز با ساز و کار
کدخبر : 29621

پارتیشن شیشه ای و اجرای انواع پارتیشن شیشه ای مدرن تنها در یک روز را با ساز و کار تجربه کنید.

پارتیشن شیشه ای و اجرای انواع پارتیشن شیشه ای مدرن تنها در یک روز را با ساز و کار تجربه کنید. تیم مجرب و متخصص سازو کار یکی از بهترین ارائه کنندگان پارتیشن شیشه ای مرغوب در کشور است. اگر قصد دارید پارتیشن شیشه ای را در محل کار، منزل و ... اجرا کنید، حتما به شرکت سازو کار اعتماد کنید. سازو کار اجرا کننده پارتیشن شیشه ای مدرن در کوتاه ترین زمان ممکن است.

پارتیشن شیشه ای، پانل شیشه ای باکیفیت و زیبایی است که محیط را به چند بخش تقسیم می کند. امروزه به کار بردن پارتیشن شیشه ای باعث شده است تا با صرف هزینه و زمان کم بتوانید فضای منزل و محیط کار خود را شیک و مدرن جلوه دهید. استفاده از پارتیشن شیشه ای باعث بزرگ جلوه دادن محیط می شود، زیرا به خوبی نور را از خود عبور می‌دهد و به بزرگتر نشان دادن فضا کمک می‌کند. پارتیشن شیشه ای انواع بسیاری دارد. شما می توانید نمونه پارتیشن های شیشه ای مدرن را در وب سایت فروشگاه ساز و کار مشاهده کنید.

 

انواع پارتیشن شیشه ای مدرن ساز و کار

از ویژگی های پارتیشن شیشه ای مدرن عایق صوت، جذابیت و زیبایی، تنوع زیاد طرح و رنگ، مورد استفاده در اندازه های مختلف، قابلیت جابه‌جایی و متحرک بودن است. پارتیشن شیشه ای انواع مختلفی دارد، برای آشنایی بیشتر شما به صورت مختصر آن ها را شرح می دهیم:

  • پارتیشن شیشه ای بدون فریم یا فریم لس: پارتیشن شیشه ای بدون فریم یا فریم لس مناسب مکان های کم نور است. به طور کلی زیبایی و انتشار نور پارتیشن شیشه ای فریم لس باعث محبوبیت آن شده است. پارتیشن شیشه ای دوجداره از جمله پارتیشن های فریم دارد محسوب میشود.
  • پارتیشن شیشه ای فریم دار: این نوع پارتیشن با عرضی استاندارد با پروفیل آلومینیومی همراه با فریم دوتکه، درب تک لعاب، قفل اهرم دار، لولا پیچ شده نصب می شود. پارتیشن شیشه ای فریم دار مناسب مکان های اداری و تجاری است. پارتیشن های فریم دار قابلیت استفاده از شیشه های تک جداره و دوجداره را دارد. قیمت این نوع پارتیشن به دلیل استفاده از یراق آلات از مدل بدون فریم آن بیشتر است.

6f80d70f-7341-43b1-8557-dc42282e8983

  • پارتیشن شیشه ای رنگی: شما می توانید با استفاده از پارتیشن شیشه ای رنگی زیبایی منحصر به فردی به محیط مورد نظر خود دهید. تنوع رنگ پارتیشن شیشه ای در فروشگاه ساز و کار بالا است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ساز و کار نمونه های پارتیشن رنگی آن را مشاهده کنید و پارتیشن شیشه ای رنگی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • پارتیشن شیشه ای منحنی: یک نمونه پارتیشن شیشه ای مدرن فروشگاه ساز و کار، پارتیشن منحنی است که با استفاده از شیشه های منحنی، فضایی شیک برای شما ایجاد می کنند.
  • پارتیشن شیشه ای متحرک: این نوع پارتیشن مناسب مکان هایی است که دائما جابه‌جا می شوند. به طور کلی پارتیشن شیشه ای قابلیت جابه جایی دارد و شما با تغییر مکان پارتیشن می توانید طراحی دکوراسیون داخلی محیط خود را تغییر دهید. پارتیشن شیشه ای ریلی یا همان متحرک در طول محور ریل سقفی یا کفی متحرک دارد.

علاوه بر موارد بالا پارتیشن شیشه ای ثابت، پارتیشن شیشه ای مات، پارتیشن شیشه ای طرحدار و... از نمونه پارتیشن های موجود در فروشگاه ساز و کار است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت سازو کار، نمونه پارتیشن های اجرا شده توسط این فروشگاه را مشاهده کنید و پس از بررسی های لازم، پارتیشن مورد نظر خود را سفارش دهید.

340d681e-ff73-4af7-bcf7-c44ea22335a8

ساز و کار: اجرای انواع پارتیشن شیشه ای مدرن در یک روز

شرکت ساز و کار با داشتن تیم متخصص، شیشه های باکیفیت و... به بهترین شکل انواع پارتیشن شیشه ای مدرن را برای شما اجرا می کند. ساز و کار با داشتن بهترین شیشه ها چون شیشه سکوریت، شیشه سند بلاست، شیشه لمینیت، شیشه فلوت می تواند پارتیشن شیشه ای باکیفیت و مدرنی را برای شما اجرا کند. این شرکت با داشتن بهترین تیم اجرا کننده، انواع پارتیشن شیشه ای را در یک روز برای شما نصب می کنند. از اهداف اصلی این شرکت رضایت مشتریان است. شما می توانید با کمک مشاوران ساز وکار، پارتیشن شیشه ای مورد نظر خود را انتخاب کنید. به سایت سازوکار مراجعه کنید یا از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان آن در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتری  کسب کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری رصداقتصادی صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با رصداقتصادی ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه