رپرتاژ اگهی /

باربری بندرعباس بصورت تخصصی و با ارزانترین قیمت

باربری بندرعباس بصورت تخصصی و با ارزانترین قیمت
کدخبر : 31953

حمل بار به بندرعباس با کمترین نرخ کرایه

تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات باربری به بندرعباس را می توانید با آنی بار تجربه کنید ؛ اما این تنها ویژگی آنی بار نیست . آنی بار در عین حال که باربری بسیار حرفه ای می باشد اما باربری گرانی نیست ؛ شما می توانید قبل از ارسال بار به بندرعباس با چندین باربری تماس گرفته و از نرخ کرایه و خدماتی که ارائه می دهند مطلع شوید و سپس با آنی بار تماس گرفته و همه چیز را مقایسه کنید ؛ قطعا خودتان توجه تفاوت آنی بار خواهید شد .

آنی بار برای ارسال بار به بندرعباس تمامی خدمات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهد ؛ برخی از این خدمات شامل :

  • خودروهای باربری مناسب
  • کارگران آموزش دیده
  • بسته بندی حرفه ای
  • بیمه نامه معتبر
  • بارنامه دولتی و . . . .

خدمات آنی بار برای حمل بار و کالا به بندرعباس بصورت همه روزه حتی در ایام تعطیل ، به شما ارائه می شود . حمل کنارباری یا به اصطلاح خرده باری در حیطه کاری این مجموعه نیست و  تمامی خدمات باربری بصورت دربستی و فول تراک انجام می شود .

ارسال بار از سراسر کشور به بندرعباس

بندرعباس بزرگ ترین بندر ایران ، مرکز اسان هرمزگان و شهرستان بندرعباس و همچنین جزو کلانشهرهای جنوبی ایران می باشد . بندرعباس به دلیل قرار گرفتن در منطقه راهبردی و اقتصادی تنگه هرمز ، یکی از قطب های اقتصادی ایران می باشد .

بندر شهید رجایی ( بزرگترین بندر کانتینری ایران ) و بندر شهید باهنر به عنوان نقطه اتکای اقتصاد ایران در جهت جابه جایی کالا و نیز وجود کارخانه های پرشمار و بزرگ صنعتی ، بندرعباس را به شهری مهم در زمینه بازرگانی و صنعت کشور و همچنین منطقه مبدل کرده است .

سالانه بسیاری از کالاهای صنعتی و تجاری جهت واردات و صادرات ، مواد اولیه جهت تامین نیاز صنایع مختلف و . . . از سراسر کشور به این شهر ارسال می شود .

شما می توانید به کمک باربری آنی بار ، انواع محموله و کالا را از سراسر ایران به بندرعباس ارسال کنید .

حمل بار به بندرعباس از تهران ، مشهد ، تبریز ، اصفهان ، کرج ، شیراز ، اهواز ، کرمانشاه ، ارومیه و . . . .با انواع خودرو های باربری توسط شرکت آنی بار پذیرفته می شود .

برخی کالا ها از سایر کشور های همسایه به شهر های مرزی ایران ارسال می شود ؛ شما می توانید برای حمل اینگونه بارها به بندرعباس نیز با آنی بار تماس بگیرید.

حمل انواع محموله ها و کالا ها به بندرعباس

برا ی ارسال انواع بار ، کالا ، اثاث ، خودرو و . . . آنی بار بهترین انتخاب می باشد . شرکت حمل ونقل آنی بار با مجهز بودن به انواع خودرهای باربری ، امکان حمل تمامی محموله های ارسالی را دارد. اگر شما تجاری هستید که قصد ارسال بار و کالاهای تجاری را به بندرعباس یا از بندرعباس به سایر شهر ها یا کشور های منطقه را دارید می توانید با شرکت آنی بار تماس بگیرید.

افرادی که به دلایل مختلف قصد مهاجرت به بندرعباس را دارند می توانند از خدمات اثاث کشی آنی بار استفاده کنند. شایدهم شما فردی ساکن بندرعباس باشید که خودرویی را از شهری دیگر خریداری کرده اید ، شما می توانید خودرو خود را با خودروبر های آنی بار از سراسر کشور به بندرعباس ارسال کنید .

همنطور که گفتیم شرکت آنی بار حمل انواع بار و کالا به بندرعباس را انجام می دهد ، اما توجه کنید ارسال دام و طیور در این مجموعه ممنوع می باشد .

ارسال بار و کالا به بندرعباس تحت پوشش بیمه باربری کامل و معتبر

از مهم ترین موارد هنگام باربری بین شهری ، حفظ و امنیت سلامت بار و سرمایه صاحب بار می باشد که باید توسط شرکت باربری به آن توجه شود . آنی بار با استفاده از خودروهای جدید و ایمن ، رانندگان ماهر و با تجربه ، بیمه نامه معتبر و . . . ایمنی باربری به بندرعباس را تضمین می کند .

اولین و مهم ترین مورد هنگام باربری بین شهری ، استفاده از بیمه نامه قوی با پوشش حداکثری می باشد ، که آنی بار در این زمینه از خدمات شرکت بیمه ایران استفاده می کند ( بیمه ایران قدیمی ترین و معتبرترین بیمه در کشور می باشد )

بیمه نامه تمامی خساراتی که حین حمل بار به بندرعباس بر اثر حوادثی چون تصادف ، آتش سوزی ، سرقت ، آبخوردگی و . . .به بارتان وارد شود را به طور کامل جبران می کند .

آیا امکان ارسال بار از بندرعباس به سایر شهر ها وجود دارد ؟

همانطور که گفتیم آنی بار یک شرکت حمل و نقل داخلی می باشد و این به معنای ارائه خدمات در تمامی سطح کشور می باشد .

یعنی شما می توانید از بندرعباس به سایر شهرها و شهرستان های کشور انواع بار و کلا را ارسال کنید.

باربری بندرعباس به تهران ، مشهد ، تبریز و . . . در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین هزینه در اختیار شما قرار می گیرد.

وجود مجتمع بندری شهید رجایی و شهید باهنر و همچنین وجود کارخانجات و صنایع مختلف در این شهر سبب شده است این شهر تامین نند نیازهای بسیاری از استان ها باشد ، بنابراین این شهر از مهم ترین بار اندازهای کشور است و سالانه حجم بسیاری بار و کالا از بندرعباس به سراسر کشور ارسال می شود .

باربری بندرعباس با انواع خودرو های باربری را به آنی بار بسپارید .

حمل بارهای سنگین و صنعتی با تریلی و کامیون به بندرعباس

حمل و نقل محموله های سنگین نیاز به تخصص خاص و تجهیزات کافی دارد .

شرکت آنی بار با استخدام کارشناسان متخصص و با تجربه و همچنین مجهز بودن به انواع کامیون ، تریلی ، کمرشکن و بوژی آماده حمل انواع بار و کالا های سنگین و حجیم به بندرعباس می باشد .

  • کامیون های آنی بار در سه مدل آماده حمل انواع بار تا حداکثر وزن 15 تن هستند ؛
  • کامیون جفت ( کامیون 15 تن )
  • کامیون تک ( کامیون 10 تن )
  • کامیون 911 ( با توان حداکثر 6 تن )

حمل بار به بندرعباس با کامیون ها به صورت دربستی و با کمترین هزینه انجام می شود .

برای حمل بارهایی چون ، مصالح ساختمانی ، محصولات کشاورزی ، دستگاه های صنعتی و . . .می توانید از کامیون ها استفاده کنید .

اگر وزن و حجم بارتان بیشتر از کامیون ها باشد ، آنی بار تریلی های خود را در اختیارتان قرار می دهد.

تریلی کفی ، تریلی بغلدار ، تریلی ترانزیت یا مسقف از انواع تریلی های آنی بار هستند که برای حمل بارهای مختلف با حداکثر وزن 24 تن و حداکثر طول 13 متر مورد استفاده قرار می گیرند.

برای حمل کالاهای تجاری ، خودرو های سنگین ، دستگاه های کارخانجات ، بارهای فله ای و پالتی ، کیسه های جامبو و . . . به بندرعباس می توانید از تریلی های آنی بار استفاده کنید.

کارشناسان آنی بار با بررسی بارتان شما را در انتخاب کامیون یا تریلی مناسب جهت باربری به بندرعباس راهنمایی می کنند .

حمل اثاثیه و لوازم منزل با کامیونت ها برای بندرعباس

یکی از خدمات بسیار کارآمد و مهم آنی بار ، حمل اثاثیه و لوازم منزل می باشد .

عزیزانی که به دلایل مختلف قصد ارسال اثاثیه به بندرعباس را دارند می توانند انواع کامیونت و خاور مسقف و روباز را از آنی بار دریافت کنند .

حمل اثاثیه نیاز به خدماتی دارد که آنی بار در اختیارتان قرار می دهد ؛ له عنوان مثال :

  • بسته بندی حرفه ای و استاندارد
  • بارگیری و تخلیه اثاث توسط کارگران ماهر
  • حمل وسایل خیلی سنگین مانند ساید و پیانو و . . .

کامیونت ها به دلیل فنربندی نرمی که دارند مانع از تکان های شدید به اثاث می شوند و مناسب ترین خودرو برای حمل اثاثیه به بندرعباس هستند.

باربری از تهران به بندرعباس با نیسان وانت

یکی دیگر از خودرو های باربری که می توانید برای حمل بار به بندرعباس نیز از آن استفاده کنید ، نیسان وانت می باشد ؛ نیسان ها با توجه به اتاق بار کوچکی که دارند توان حمل استاندارد بار تا حداکثر وزن 2 تن را دارند .

شما می توانید هر تعداد نیسان که برای حمل بار به بندرعباس یا مناطق اطراف آن نیاز داشته باشید را از آنی بار دریافت کنید .

البته توجه داشته باشید که خدمات نیسان بار تنها در باربری تهران به بندرعباس در اختیارتان قرار میگیرد ؛ خدمات نیسان آنی بار در حال حاظر تنها از مبدا تهران امکان پذیر می باشد .

کمترین تعرفه باربری بندرعباس

هزینه های حمل و نقل و باربری براساس موارد متعددی مشخص می شود که تنها راه اطلاع دقیق از آن تماس با کارشناسان آنی بار می باشد . آنی بار تخصصی ترین و ارزانترین خدمات باربری به بندرعباس را در اختیار صاحبین بار قرار می دهد ؛ با مقایسه قیمت و خدمات آنی بار به این نتیجه خواهید رسید.

هزینه حمل بار به بندرعباس براساس برخی موارد از جمله نوع خودرو باربری ، ارزش محموله ، تعیین سطح پوشش بیمه ، درخواست خدمات بیشتر ( همچون بسته بندی ) ، فاصله دقیق بین مبدا و مقصد باربری و . . . .مشخص می شود.

آنی بار با ارائه بیمه نامه ارزان و تخفیف ویژه خدمات حمل بار به بندرعباس را تا حد ممکن کاهش داده است .

اعلام بار و درخواست خدمات باربری از شرکت آنی بار

ما به تمامی افرادی که نیاز به خدمات باربری به بندرعباس و یا باربری از بندرعباس را دارند ؛ آنی بار را پیشنهاد میکنیم ، زیرا :

آنی بار یک شرکت حمل و نقل و باربری تخصصی با حدود نیم قرن تجربه ، در سطح کشور است و قطعا خدماتی که ارائه می دهد خیلی تخصصی تر و مطمئن تر از خدماتی است که باربری های ساده در سطح شهر ها ارائه می دهند.

باربری به بندرعباس به دلیل مسافت طولانی ، کار بسیار دشوار و خطرناکی می باشد که آنی بار آن را برای شما آسان و بی خطر می کند .

شما می توانید با شماره گیری 57669-021 با کارشناسان آنی بار تماس گرفته و خدمات مورد نظرتان را سفارش دهید .

همچنین می تونید با دانلود اپلیکیشن آنی بار یا مراجعه به سایت https://anibar.net خدمات مورد نظرتان را ثبت و دریافت کنید .

*مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه