رپرتاژ آگهی/

آیا هتل های مشهد صبحانه دارند؟

آیا هتل های مشهد صبحانه دارند؟
کدخبر : 34361

صبحانه یکی از سرویس‌های مهم در خدمات هتل محسوب می‌شود. معمولا بیشتر هتل‌های درجه یک صبحانه را به صورت بوفه و رایگان در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند.

 البته این موضوع در تمامی هتل‌ها رایج نبوده و ممکن است تعدادی هتل صبحانه رایگان را برای مهمانان خود در نظر نگیرد. گاهی هتل‌ها به علت عدم وجود سالن غذاخوری ممکن است صبحانه نداشته باشند؛ بنابراین اگر این موضوع برایتان اهمیت دارد بهتر است قبل از رزرو هتل به آن توجه کنید.

 

مشهد به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران دارای هتل‌های مختلفی است که در بین آنتعداد بسیاری خدمات صبحانه رایگان را ارائه می‌دهند. اگر به دنبال هتلی در مشهد با صبحانه‌ای رنگارنگ و خوشمزه و البته رایگان هستید؛ این مطلب از سفرانه را دنبال کنید. سفرانه سایت آنلاین رزرو هتل در ایران است که دارای بیشترین تخفیف نسبت به سایر سایت‌های ارائه دهنده خدمات رزرو آنلاین هتل در ایران است. با ورود به سایت سفرانه می‌توانید از بیشترین خدمات و تخفیفه‌ها برای رزرو هتل خود در سفر به شمهد و سایر شهرها استفاده کنید.

2

 

صبحانه هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد در بین تمامی هتل‌های نردیک به حرم در شر مشهد جلوه دیگری دارد. این هتل به دلیل سابقه مثبتی که در چند سال اخیر داشته به تازگی شعبه دوم خود را با نام هتل الماس 2 تاسیسی گرده است. هتل الماس مشهد یک با ارائه خدمات چهار ستاره محبوب‌ترین هتل لوکس در نظر زائران مشهد است.

صرف بهترین غذاها در رستوران الماس و رستوران چشم‌انداز هتل الماس یک مشهد یکی از نکاتی است که مهمانان بسیاری با اقامت در این هتل به آن اشاره کرده‌اند. صبحانه هتل از ویژگی‌های مهم آن است که علاوه بر تنوع بالا از کیفیتی عالی نیز برخوردار است. هتل الماس دارای امکانات متنوعی بوده و مهمان را از هر احتیاجی بی نیاز می‌کند.

همچنین قیمت رزرو هتل نسبت به سایر هتل‌های چهار ستاره منصفانه بوده و می‌توان با خیال راحت در آن اسکان داشت.

 

3

صبحانه هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصرطلایی لوکس‌ترین هتل مشهد است که در نزدیکی حرم امام رضا(ع) نیز قرار گرفته است. این هتل شامل ساختمانی بلند مرتبه در خیابان امام رضا مشهد است که در مجموع دارای  358 واحد اقامتی در طبقات 20 گانه خود است. این هتل خدمات لوکس و متفاوتی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد و به عنوان یک اقامتگاه پنج ستاره محبوبیت بسیاری در بین مسافران مشهد دارد.

هتل قصر طلایی مشهد در مجموع دارای پنج رستوران با منوهای مختلف است که تمامی سلیقه‌ها را در بر گرفته است. این هتل یک رستوران خود را به فضای سرو صبحانه اختصاص داده و در آن با بوفه‌ای متنوع و گسترده از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. رستوران ضیافت با ظرفیت 600 نفر یکی از بهترین و مفصل ترین صبحانه‌های هتلی در ایران است ‌و برای تمام ذائقه‌ها، خوراک‌ها و نوشیدنی‌های متنوع سرو می‌کند.

4

اگر طرفدار صبحانه‌های متنوع، پرانرژی و مفصل هستید، سالن صبحانه خوری ضیافت در هتل قصرطلایی مشهد بهرتین انتخاب برای شما خواهد بود. همچنین این سالن با فضای لوکس و دکوراسیونی منحصر به فرد محیطی متفاوت را برای مهمانان خود به ارمغان آورده است.

5

صبحانه هتل آبان مشهد

اگر به دنبال هتلی با خدمات درجه یک در منطقه‌ای خوش آب و هوا در مشهد هستید؛ هتل چهار ستاره آبان انتخابی مناسب است. فضای سبز هتل آبان مشهد محیطی بسیار با صفا و خرم پدید آورده است که مهمانان عزیز در هر زمان از اقامت خود، با نشستن، قدم زدن و استراحت در آن انرژی مضاعفی را کسب نمایند.

7

این هتل شامل ساختمانی 3 طبقه با 60 واحد اقامتی بوده و دارای یک رستوران اصلی و یک کافی‌شاپ 24 ساعته نیز است. هتل آبان مشهد داری خدمات رفاهی و تفریحی دیگری مانند سالن بدنسازی، سونای خشک و بخار، جکوزی و خدمات ماساژ برای فراغت مهمانان خود است. همچنین هتل علاوه بر فاصله زیاد با حرم دارای ترانسفر رایگان در تمامی ساعات از هتل به سمت حرم مطهر امام رضا است.

صبحانه هتل آبان از امکانات ویژه این هتل بوده که در سالن اصلی رستوران هتل سرو می‌شود. صبحانه رایگان هتل آبان به صورت بوفه با منویی مفصل می‌تواند روزی پر انرژی را برای تمامی مهمانان این هتل ایجاد کند.

8

صبحانه هتل نسیم مشهد

اگر با هزینه کمتری به دنبال هنتلی با کیفیت که صبحانه رایگان را نیز در منو پذیرایی خود از مهمانان دارد، می‌گردید؛ هتل  سه ستاره نسیم مشهد را می‌توانید در سایت سفرانه رزرو کنید. این هتل نزدیک حرم ارای 60 باب اتاق است که تمامی اتاق‌ها با فضایی مناسب و راحت با دکوراسیونی ساده و مدرن برای آسایش مهمانان طراحی شده است.

9

بیشتر اتاق‌های هتل نسیم مشهد دارای چشم اندازی رو به بارگاه امام رضا هستند و زائران می‌توانند به راحتی با طی کردن فاصله‌ای ده دقیقه‌ای پیاده به سمت درب حرم بروند. رستوران بر روی بام هتل با ظرفیت 150 نفر در سه وعده صبحانه، نهار و شام فعال بوده که در صورت رزرو اتاق‌های فولبرد می‌توانید علاوه بر استفاده از صبحانه رایگان هتل سایر وعده‌های غذایی را نیز به صورت رایگان در رستوران هتل میل کنید.

کیفیت بالا صبحانه هتل و تنوع آن موجب دشه تا مهمانان از سرویس صبحانه هتل راضی بوده و این هتل را به هنوان محل اقامت همیشگی خود در شهر مشهد انتخاب کنند.

99

صبحانه هتل کوثر مشهد

به عنوان یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به حرم مطهر می‌توان از هتل کوثر مشهد نام برد. این هتل 2 ستاره در سال 1374 آغاز به کار کرده در زمره ارزان‌ترین هتل‌های مشهد هم قرار دارد. هتل کوثر در فاصله 500 متری درب حرم قرار داشته و به دلیل قرارگیری این هتل در میدان بیت‌المقدس دسترسی مهمانان به بازار رضا و مسجد گوهرشاد نیز بسیار راحت است.

هتل کوثر دارای 59 واحد اقامتی است که امکان رزرو واحدهای فولبرد نیز برای مهمانان وجود دارد. با رزرو واحدهای فولبرد علاوه بر دریافت صبحانه رایگان می‌توان سایر وعده‌های غذایی را نیز در رستوران هتل بدون پرداخت هزینه اضافه میل کرد.

 

هتل 2 ستاره کوثر مشهد دارای امکانات مختلفی است؛ اتاق بازی کودکان، فضای لمکده در پشت بام هتل با فضایی با صفا،  پارکینگ سرپوشیده  و کافی شاپ از اماکنات این هتل ست. از دیگر امکانات جذاب و جالب هتل کوثر مشهد نانوایی سنتی این هتل است که با پخت نان تازه به روش سنتی و در تنور برای مهمانان خاطره دلنشینی در ذهن مهمانان به جا می‌گذارد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه