رپرتاژ اگهی

چگونه می‌توانیم ووچر پرفکت مانی را به ریال ایران نقد کنیم؟

چگونه می‌توانیم ووچر پرفکت مانی را به ریال ایران نقد کنیم؟
کدخبر : 35976

اغلب کاربران پرفکت مانی تصور می‌کنند که ووچر پرفکت مانی فقط برای انجام خریدهای اینترنتی طراحی شده و کاربرد دیگری ندارد.

اغلب کاربران پرفکت مانی تصور می‌کنند که ووچر پرفکت مانی فقط برای انجام خریدهای اینترنتی طراحی شده و کاربرد دیگری ندارد. در حالی که این طور نیست و ووچر پرفکت مانی در موارد مختلفی استفاده می‌شود و اتفاقا کاربردهای کلیدی و مهمی دارد که یکی از آنها امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال ایران است. اگر به دنبال کسب درآمد دلاری هستید یا می‌خواهید بدانید چطور می‌شود ووچر را به معادل ریالی آن تبدیل کرد، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را دنبال کنید.

در این مطلب می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور ووچرهای خریداری شده خود را به ریال تبدیل کنید و از آن برای خرید سایر ارزهای فیات و دیجیتال و کسب درآمد استفاده کنید!

 

ووچر پرفکت مانی؛ ووچر محبوب ایرانیان

پرفکت مانی (Perfect Money) یکی از معروف‌ترین سرویس‌های انتقال پول و محبوب‌ترین کیف پول‌های الکترونیکی جهان است. اغلب کاربرانی که برای کسب درآمد دلاری با شرکت‌های خارجی همکاری می‌کنند، برای نقد کردن درآمدهای ارزی خود از خدمات فوق العاده پرفکت مانی استفاده می‌کنند. تریدرها نیز برای دریافت ارز از بروکر، از سرویس پرفکت مانی استفاده می‌کنند.

پرفکت مانی و سایر سرویس‌های آن از جمله ووچر پرفکت مانی از ارزهای مختلفی پشتیبانی می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها دلار و یورو است. برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بیش از 70 درصد کاربران از دلار استفاده می‌کنند. چون اغلب فروشگاه‌های اینترنتی مطرح دنیا کالاها و خدمات خود را با دلار قیمت گذاری کرده‌اند و از درگاه پرداخت پرفکت مانی نیز پشتیبانی می‌کنند.

 

نقد کردن پرفکت مانی برای چه کسانی مناسب است؟

پیش از اینکه به سراغ آموزش نحوه تبدیل پرفکت مانی به ریال برویم، لازم است توضیح دهیم که چه افرادی نیاز به نقد کردن پرفکت مانی دارند:

·فریلنسرهایی که با کمپانی‌های خارجی همکاری می‌کنند

اولین گروه فریلنسرهایی هستند که برای کسب درآمد دلاری با کمپانی‌های خارجی همکاری می‌کنند؛ افرادی مانند برنامه‌نویس‌ها، طراحان سایت، سئو کارها و طراحان گرافیک. تبدیل درآمد دلاری به ریال برای فریلنسرها خیلی مهم است، چون به هر حال می‌خواهند این درآمد را در داخل کشور خرج کنند. به همین دلیل معمولاً فریلنسرها دستمزد خود را به ووچر پرفکت مانی و سپس ووچر را به ریال تبدیل می‌کنند.

·افرادی که ووچر پرفکت مانی جایزه یا هدیه می‌گیرند

برخی کاربران در بازی‌های آنلاین یا مسابقاتی که در سایت‌های خارجی برگزار می‌شود، ووچر پرفکت مانی برنده می‌شوند. این گروه از کاربران هم اگر بخواهند از ووچر خود در ایران استفاده کنند، باید آن را به ریال یا تومان تبدیل کنند، چون در غیر این صورت قابل استفاده نخواهد بود.

·افرادی که می‌خواهند شارژ پرفکت مانی حساب خود را نقد کنند

گاهی ممکن است برای یک سرمایه گذاری جدید لازم باشد بخشی از سرمایه ارزی خود از جمله پرفکت مانی را به پول رایج کشور تبدیل کنیم. در چنین شرایطی کاربران می‌توانند شارژ پرفکت مانی حساب خود را به ووچر و سپس ووچر پرفکت مانی را به ریال تبدیل کنند.

·افرادی که می‌خواهند حساب پرفکت مانی خود را ببندند

گروه دیگری از کاربران به دلایل مختلف می‌خواهند به طور کامل حساب خود در پرفکت مانی را ببندند. در این حالت نیز اگر شخص نیاز به نقد کردن سریع حساب پرفکت مانی خود داشته باشد، بهترین و سریع‌ترین مسیر تبدیل کردن آن به ریال است.

26be1fb4-861c-4ee7-8227-7b9024e20441

آموزش نحوه تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال در ایران

هر چند خدمات پرفکت مانی برای ایرانیان تحریم نیست، اما شما نمی‌توانید به صورت مستقیم ووچر پرفکت مانی را به ریال تبدیل کنید. برای این کار نیاز به یک حلقه واسطه است که به نوعی نماینده پرفکت مانی برای انجام مبادله مالی محسوب شود. خوشبختانه صرافی‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که از طریق آنها ووچر پرفکت مانی را به ریال تبدیل کنیم.

صرافی‌های آنلاین و معتبر در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کمک خدمات نقد کردن ووچر پرفکت مانی، مبلغ دلاری ووچر شما را به ریال تبدیل می‌کنند. با این روش می‌توانید در مواقع لزوم شارژ حساب پرفکت مانی خود را به ووچر و معادل ریالی آن را در حساب خود دریافت کنید. برای انجام این کار ابتدا باید یک حساب کاربری در سایت صرافی مورد نظرتان ایجاد و حساب خود را احراز هویت کنید. برای اینکه روند احراز هویت به ‌درستی انجام شود، لازم است تصویر کارت ملی و شماره تلفن ثابت خود را ارسال کنید.

پس از احراز هویت در سایت صرافی، باید در پنل حساب کاربری خود به قسمت خرید و فروش بروید، نوع سفارش خود را «خرید پرفکت مانی» و نوع ارز را «ووچر پرفکت مانی» انتخاب کنید. پس از تکمیل اطلاعات درخواستی صرافی، سفارش شما ثبت می‌شود و باید منتظر واریز مبلغ ریالی ووچر به حساب خود باشید.

e6d6d46e-d60e-4ba0-9336-7a3c6071c2fe

نحوه تبدیل ووچر پرفکت مانی به تومان چگونه است؟

به طور کلی تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال با تبدیل آن به تومان تفاوتی ندارد. چون در نهایت معادل ریالی ووچر شما توسط صرافی به حساب بانکی که در پنل کاربری معرفی کرده‌اید، واریز می‌شود و به صورت تومان قابل برداشت خواهد بود.

برای این کار اکیداً توصیه می‌کنیم که از خدمات صرافی‌های معتبر و شناخته شده استفاده کنید و به هیچ‌ عنوان تحت تأثیر تبلیغات صرافی‌های خارجی یا زیرزمینی قرار نگیرید. چون ممکن است مورد سوءاستفاده و کلاهبرداری قرار بگیرید و دارایی تان از بین برود. پس بهتر است صرافی را انتخاب کنید که علاوه بر پشتیبانی از پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی، معتبر، مطمئن و از نظر امنیتی قوی باشد.

 

کارمزد نقد کردن ووچر پرفکت مانی چقدر است؟

هر چند خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی حتی برای حساب‌های احراز هویت شده هم شامل پرداخت کارمزد می‌شود، ولی فروش ووچر پرفکت مانی و تبدیل آن به ریال مشمول کارمزد نیست یا به‌عبارت دیگر کارمزد آن صفر است. فقط باید صرافی را پیدا کنید که ضمن معتبر و مطمئن بودن، ووچرهای شما را به بهترین قیمت خریداری کند و خوش حساب باشد.

 

بهترین صرافی آنلاین فروش ووچر پرفکت مانی

صرافی آنلاین ایکس پی اکسچنج یکی از معتبرترین و بهترین پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال در ایران است که خدمات فروش کد ووچر پرفکت مانی را با بالاترین قیمت و بدون کارمزد ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با فروش کد ووچر پرفکت مانی خود به ایکس پی اکسچنج، معادل ریالی آن را با بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در حساب ریالی خود در بانک‌های ایرانی دریافت کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به نشانی https://xpayex.com/ و با احراز هویت سریع و اتوماتیک (زیر ۱ دقیقه و بدون نیاز به تایید تلفن ثابت و ارسال عکس سلفی) بدون واسطه ووچر پرفکت مانی یا شارژ حساب پرفکت مانی خود را به ریال تبدیل کنید. تیم ایکس پِی (اکسچنج) به صورت 24 ساعته آماده پشتیبانی از امور کاربران هستند و دیگر لازم نیست نگران امنیت دارایی یا حساب خود باشید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه