رپرتاژ اگهی /

افسانه ها بیش از واقعیت هستند پس می توان ثروتمند شد

افسانه ها بیش از واقعیت هستند پس می توان ثروتمند شد
کدخبر : 42583

در پس از افسانه ای یک واقعیت نهفته است، گاهی کار هایی که ما میخواهیم بکنیم از حد آرزو خارج می شود و به افسانه مبدل می شود. حال با تجربه های فراوان و شکست و پیروزی های پی در پی بر آن شدیم تا با چای کوهی ثروتمند شویم.

چای کوهی

چای کوهی و چای ماسالا تاثیرات بسیار زیادی در پیشگیری از مبتلا شدن به سرطان را داشته و این محصول حاوی آنتی اکسیدان بوده که از رشد سلولهای سرطانی به ویژه سرطان دهانه رحم و سرطان روده بزرگ پیشگیری می کند.

 مصرف آن برای تمامی افراد در هر سنی به شدت توصیه شده و افراد با مصرف آن می‌ توانند موجب حفظ سلامت بدن شان شوند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این گیاه پرخاصیت در بهبود  فرایند یادگیری و افزایش حافظه بسیار موثر بوده و اگر شما می خواهید از مبتلا شدن به بیماری آلزایمر در سنین میانسالی پیشگیری کنید بهتر است در رژیم غذایی خود از این دمنوش استفاده کنید و با مصرف آن موجب بهبود عملکرد مغزتان شوید.

 

چای کوهی اعلا

این چای کوهی اعلا انرژی زا بوده و برای بدن لازم و ضروری است می توانید آن را هفته ای چند بار مصرف کنید و برای افرادی که همواره ورزش می کنند و مسابقات دو شرکت می کنند.

 از تنگی نفس جلوگیری می کند و بیشتر ورزشکاران و کوهنوردان قبل از فعالیت حتماً آن را مصرف می کنند تا کاملا با ورزش کردن عفونت را از بین ببرید. چای کوهی برای عفونت معجزه می کند به همین خاطر به کودکان، نوجوانان و دیگر افراد همواره توصیه می شود از چای کوهی استفاده کنند تا سیستم دفاعی و عصبی بدن را تقویت کند و از بروز ناهنجاریها جلوگیری می کند. همواره افراد این چای خوش رنگ و خوشمزه را مانند چای میوه می توانند به روشهای مختلف مصرف کننده از دیگر خواص آن نیز بهرمند شوند با مصرف چای کوهی می توانید به دیگر قسمتهای بدن نیز کمک نمایید این چای را برای تمدد اعصاب نیز مصرف می کنند و از بروز اسید در معده نیز پیشگیری می کند.

908f977d-242a-42e9-9be6-c7fa7a57bd89

چای سیاه شکسته بلوط

برای تهیه چای سیاه شکسته باید مراحلی طی شود که در ابتدا باید همه ی برگهای بوته را چیده و سپس ساقه ها را جدا و برگهای چای سیاه شکسته بلوط را در صورتی که درشت هستند، ریز می کنند.

البته این نوع چای به نسبت بقیه چایها مخصوصا چای قلم ریزتر می باشد و همیشه بیشترین سهم را برای تولید به خود اختصاص داده است. این چای به دلیل اینکه ریز می باشد، زودتر دم می کشد، بنابراین کسانی که دوست دارند چای آنها زودتر دم بکشد و رنگ بدهد می توانند از این چای سیاه شکسته همراه با چای آلبالو استفاده نمایند.این چای معمولا در دو فصل از سال قابل برداشت می باشد و در هر کدام دارای طعم و عطر متفاوتی می باشد. به عنوان مثال؛ اگر این چای را در فصل بهار برداشت کنید دارای طعم و عطری بسیار خوب و عالی می باشد ولی اگر در فصل تابستان به برداشت آن اقدام نمایید طعمی که دارد به تلخی می زند و عطر خوبی نخواهد داشت.

6451d14d-b499-4ad9-961a-e6b66cf41c24

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه