رپرتاژ اگهی /

با مثبت اندیشی توانستم به موفقیت های بزرگ برسم

با مثبت اندیشی توانستم به موفقیت های بزرگ برسم
کدخبر : 42591

معجزه مثبت اندیشی در زندگی ام باعث موفقیت های بزرگی در رسیدن به اهداف شد. و با دور ریختن افکار منفی و فعالیت در یه کسب و کار جدید در حوزه تولید و توزیع انواع دستمال توانستم به موفقیت و پول برسم و شما هم می توانید با همین روش ساده به پول برسید و برای شروع از انواع دستمال زیر کارتان را آغاز کنید.

دستمال نخی

استفاده از این محصول با ضخامت بیشتر برای عایق بندی لوله ها و موتورخانه ها. استفاده از دستمال نخی در جهت نظافت و تمیزکاری مکانهای عمومی.

به دلیل خاصیت جذب بالا رطوبت در این محصول بیشتر در محیطهایی همچون رستورانها و آشپزخانه ها کاربرد فراوانی دارد.

دستمالهای نخی، میکروب و باکتری را در خود جذب نمی کند و به راحتی آن را دفع می کند به همین علت در محیطهای پزشکی به عنوان بند و گاز هم کاربردی بسیاری دارد.

استفاده از این محصول در محیطهایی همچون شرکت های صنعتی، پتروشیمی، صنایع فلز، کارواشها. به دلیل خاصیت ضد حساسیت پوستی دستمالهای نخی، در زمانهای گذشته به عنوان پوشاک کودک هم استفاده می شده است.

دستمالهای نخی از خصوصیات بیشماری برخوردار است که به چند مورد آن می توان اشاره کرد. این محصول قابلیت تمیز کردن بدون هیچگونه جا، لک و پرز را دارد.

83f11d7e-3555-412d-9c7d-7ef82e8cfeb8

دستمال نخی یزدی

این دستمال نخی یزدی که به شهرت یافته است این بود که در قدیم جاهلان و به اصطلاح کلامی لات های قدیم با چرخاندن و حرکت دادن سریع این پارچه صدایی را از دستمال خارج می کردند که حتی اهالی محل از این رفتارشان شاکی بوده اند.

در گذشته این دستمال ها به صورت روسری و دستمال جیبی در عشایر مرسوم بود و امروزه مد روسری و شال پارچه یزدی بازگشته و استقبال خوبی در بین زنان شده است.

معروف ترین پارچه و دستمال یزدی، عشایری، ابریشمی است در گذشته و حال از دستمال یزدی برای حمام های عمومی به جای حوله استفاده و بسته بندی و جابه جایی وسایل استفاده می کردند.

گاهی برای پاک کردن عرق، گاها سفره، گاها روسری و حتی لباس زنانه استفاده می شد در واقع می توان لقب دستمال همه کاره به آن تعلق گرفت، امروزه نیز از دستمال یزدی برای خشک کردن و شست و شوی ماشین و موتور استفاده می کنند.

6c00ff95-e412-4602-a6b9-0454f043a583

دستمال یزدی

در زمان قدیم افرادی که می خواستند برای خود اسم و رسم داشته باشند از این دستمال یزدی استفاده می نمودند و صدایی که از آن در می آورند از دیگران قدرتمند تر ظاهر می شدند و برتری می جستند.

در زمان حاضر این محصول برای تمیز کردن شیشه ماشین و میز منزل کارایی داشته و افرادی کمی در جیب خود آنرا قرار می دهند که بخاطر جذب عالی آب به خود مورد استفاده می باشد.

سریع خشک می شود و کثیفی به خود نمی گیرد و در آشپرخانه خانمها از آن استفاده می کنند.در تولید دستمال یزدی ابریشم طبیعی از الیاف ابریشم استفاده می شود که باعث چند زنگ شدن آن می شود.

دستمال یزدی باری بسته بندی بجای کارتن قابل استفاده بوده و برای عرقچین در هنگام سفر مناسب بوده و آقایان نیز در روزهای گرم سال پشت گردنشان قرار داده تا یقه پیراهنشان سفید نشود.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه