رپرتاژ اگهی /

3 پیش نیاز اصلی برای به موفقیت رسیدن

3 پیش نیاز اصلی برای به موفقیت رسیدن
کدخبر : 42628

موفقیت راه زیادی دارد ولی 3 فاکتور اصلی دارد که اگر شما آنها داشته باشید و یا رعایت نمایید می توانید به هدف خود که کسب ثروت می باشد برسید.

صبور بودن، تلاش کردن و بروز بودن سه عاملی بود که من را در به هدفم رساند، خوشبختانه خرما میوه ای است که به وفور در کشور کاشت می شود و من را به هدفم رساند شما هم می توانید از این نعمت خداوندی برای رسیدن به ثروت استفاده نمایید.

خرما برحی عسلی

خارک به خرمایی گفته می شود به طور کامل نرسیده و یا به اصطلاح دیگر "کال" باشد، بافت خرما برحی عسلی بسیار نرم و لطیف بوده و از جمله ی خرماهای مرطوب محسوب می شود.

به این جهت توصیه می شود به مدت طولانی در انبار نگهداری نشود چرا که موجب فساد آن شده و کیفیت آن را کاهش می دهد؛ محیط مناسب برای حفظ کیفیت و طعم اصلی این خرما سردخانه ها و مکان های بسیار خنک و سرد می باشد.

خرمای برحی رسیده رنگ قهوه ای است و پوست ضخیمی دارد که هسته ی آن کاملا چسبیده به گوشت خرما است، اما به راحتی قابل جداسازی می باشد. 

 با توجه با اینکه این نوع خرما به صورت خارک نیز برداشت می شود، نوع رطب آن طرفداران بیشتری دارد و زمان مناسب برای جمع آوری این خرما اواخر مرداد و اوایل شهریور می باشد.

 

خرما ربی

قیمت خرما ربی صادراتی ایرانشهر در بسته بندی های درجه یک تابع عوامل مختلفی چون نوع خرما و کیفیت آن است، برند تولیدی و وارداتی و صادراتی بودن کالا مورد دیگری است که بر قیمت ها بسیار تاثیرگذار می باشد.

اما این مرکز خرما عمده را با کیفیت ممتاز و قیمت ارزان شرکتی ارائه داده و صادرات خرما اصل به بازارهای داخلی و سراسر دنیا انجام می شود.

این خرما برای سلامتی بسیار مفید و پرخاصیت است به صورت سالم و ارگانیک تولید شده و به دلیل مزیت های فوق العاده بسیار مورد توجه بازارهای داخلی و خارجی قرار گرفته و فروش حداکثری دارند.

خرما به صورت عمده در بسته بندی های تجاری و سالم پخش می شود، خرما محول بسیار مفید و با ارزش است و خواص و فواید زیادی برای سلامتی بدن دارد.

4cc9d1f0-d772-49bd-a808-3a3033b207af

خرما زاهدی خشک

خرما زاهدی خشک یکی از خوراکی های خوش طعم و لذیذی است که دارای انواع مختلف بوده و مصرف آن در کشور ما بسیار بالا می باشد.

اغلب افراد ترجیح می دهند که در کنار چای، به جای استفاده از قند و شکر، خرما میل نموده و از این طریق به سلامت بدن و تقویت سیستم ایمنی خود، کمک کنند.

در کشور ما انواع و اقسام خرما، تولید و عرضه می گردد خرمای مناطق جنوبی ایران، از جمله خرمای بسته بندی پیارم تازه و عالی و با کیفیت جزو بهترین و معروف ترین انواع خرما در جهان محسوب می گردد که بسیاری از گونه های این محصول، از محبوبیت فراوان برخوردار بوده و بازار فروش بسیار خوبی نیز دارد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه