رپرتاژ اگهی /

سودآوری منطقی با سرمایه کم در پوشال کولر

سودآوری منطقی با سرمایه کم در پوشال کولر
کدخبر : 42634

در مورد سودآوری پوشال شکی نیست و با یک میزان کم سرمایه یا اعتبار میتوانید وارد معامله پوشال شوید و سودی منطقی بدست آورید بدون نیاز به تلاش سنگین و یا سرمایه کلان میتوانید درآمد خوبی داشته باشید.

پوشال کولر 7000

در زمانهای گذشته رومیانی که بسیار ثروتمند بودند از داخل دیوارهای خانه‌ هایشان آبشارهایی را به وجود می ‌آوردند تا محیط خانه را خنک نگه ‌دارد و در مقابل رومیانی که از لحاظ مالی در سطح پایینی بودند به دلیل گرمای هوا جان خود را از دست می‌ دادند.

اما گاهی مردم عادی هم حلقه ‌های مرطوبی را به‌ در خانه‌ ها یا چادرها یشان آویزان می‌ کردند که این حلقه ‌ها باعث کاهش حرارت و گرمای هوا می ‌شد.

در شهرهای غربی کشور بیشترین نوع پوشالی که استفاده می شود پوشال کولر7000  کولر کرمانشاه است که جز برند های پوشال کولر سلولزی است چرا که یکی از بهترین نوع پوشالهاست.

پوشال کولر آبی نیز همانند دیگر وسایلی که استفاده می‌ کنید عمر مفیدی دارد و درصورتی‌ که مدت زمان زیادی از آن استفاده شود کارایی مطلوب خود را از دست می ‌دهد و به‌ همین دلیل باید پس ‌از مدتی که از آن استفاده شد تعویض شود.

مهم ‌ترین ویژگی پخش پوشال کولر حفظ رطوبت آب است و زمانی‌ که برای مدت طولانی استفاده شود نمی ‌تواند رطوبت آب را به مقدار لازم در خود جذب کرده و هوای خنک را وارد محیط کند به‌ همین دلیل توصیه می ‌شود هر سال پوشال کولرهای آبی خود را عوض کنید.

 

پوشال کولر الماس

یک نوع از پوشال کولر الماس که در قبل به آن اشاره کردیم پوشالهای چوبی است که از رشته های چوب هستند و در ایران بسیار پر مصرف می باشند و اکثر مردم برای کولرهای خود از آن استفاده می کنند.

در سال یک بار یا دو بار باید پوشالهای چوبی تعویض شوند کچرا در اثر برخورد با آب خاصیت خود را از دست می دهند و هوای نامطبوع را وارد فضا می نمایند. این پوشالها در سایزهای مختلفی در بازار موجود می باشند که شما باید میزا هواد دهی و سایز کولر خود را به درستی بشناسید و سپس برای خرید آن اقدام کنید. روش آبدهی کولرهای مختلف با هم متفاوت می باشد برخی از آنها به صورت اتواتیک کار می کند و برخی دارای محفظه هایی هستند که آب را از لوله وارد پوشال می کنند. افراد باید توجه کنند که پوشال را با آب خیس کنند و انهایی که عملکرشان کاهش پیدا کرده است از این طریق به خوبی هوا را خنک می کنند. یکی از اصول ضروری برای خوب کار کردن کولرهای آبی و افزایش عملکرد پوشالها این است که باید محفظه های کولر را به خوبی مورد شستشو قرار داد.

30424ae4-bf11-46d7-b956-edb719817bc6

پوشال کولر انرژی

مناسب برای خرید پدهای سلولزی وابسته به ابعاد و حجم کولر شما دارد و یا به عبارت دیگر این کولر است که تعیین کننده ابعاد و نوع پد شما می باشد، مثلا برای یک کولر 4000 می بایست از پد سلولزی مخصوص 4000 استفاده کرد که در ابعاد 80*75*75 ساخته می شود ولی سایزهای دیگری هم می توان به نسبت مدل ساخت کولر استفاده کرد.

شرکت ما مفتخر است که با سالها سابقه در زمینه تولید انواع پدهای سلولزی یکی از برترین شرکتهای تولید این پدها در کشور می باشد که تنوع کاملی از محصولات را در سایزها و مدلهای مختلف صنعتی و خانگی برای فروش داخل و صادرات عرضه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید در این زمینه با مشاورین ما ارتباط بگیرید تا بهترین محصولات را متناسب با بازار هدفتان به شما معرفی کنند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه