رپرتاژ اگهی

کار را جزء مهم زندگی خود قرار دهید

کار را جزء مهم زندگی خود قرار دهید
کدخبر : 43077

شما اگر از شغل خود لذت ببرید آن کار می تواند جزء جدا نشدنی از زندگی شما شود، برای اینکه شما هم این تجربه را داشته باشید ما در کنار شما قرار می گیریم تا با پیشنهاد مناسب و فعالیت در زمینه انواع قفسه و سیم های برق تحول بزرگی در زندگیتان ایجاد کنید.

قفسه فلزی پیچ و مهره ای شیراز

آلیاژهای فلزی مسوار خاصیت انعطاف پذیری و چکش خواری بالایی دارند به همین دلیل مفتول قفسه فلزی پیچ و مهره ای شیراز هم دارای این دو ویژگی می باشد این نوع سیم مفتول در ساختار خود دارای بیسموت، 2 درصد مس، 5 تا 10 درصد آنتیموآن و 85 درصد قلع می باشد در این جا لازم است به این نکته جالب اشاره کنیم که گاهی حدود 75 درصد مس در مفتول مسوار وجود دارد.‌ این قفسه ها برای تمامی شغلها کاربردی بوده و فقط مختط یک شغل نیست، افرادی که خرازی دارند می توانند مرواریدهای خود را درون آن ریخته و به نسبت رنگهایی که دارند جداسازی نمایند و یا افرادی که یراق فروشی دارند می توانند پیچ و مهره ها از نظر سایز جدا نمایند تا مشتریها در انتخاب راحتتر باشند و بعد به فروش برسانند در کل برای هر شغلی می تواند قابل استفاده باشد.

 

لوله پلی اتیلن برق

برای تشخیص لوله پلی اتیلن برق استاندارد از غیر استاندارد برق برای پروژه های پیمانکاری با ما همراه باشید، تا با راهنمایی های ما به محصول مورد نیاز خود دست یابید. مواد اولیه به کار رفته در ساخت لوله پلی اتیلن تعیین کننده استاندارد و غیر استاندارد بودن آن است.

یکی از مواردی که باعث شده لوله های پلی اتیلن بسیار مورد استقبال کشاورزان قرار بگیرد این است، که مصرف آب را  می توانند، کنترول کنند، و از هدر رفت آب جلوگیری کنند. در نتیجه لوله هایی از جنس پلی اتیلن جایگزین مناسبی هستند، برای لوله های چدنی، آهنی وغیره هستند. و آن به دلیل مقاومت و دوام بسیار بالای این نوع از لوله ها می باشد.

پلی اتیلن توسط شخصی به نام هانس فون پشمان که اصالت آلمانی دارد، ساخته شده است. استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال در ساخت لوله آن را به لوله درجه یک که همان استاندارد است تبدیل می کند که برای استفاده در محل های برای انتقال آب و فاضلاب و مایعاتی از این قبیل استفاده می شود.

 

سیم و کابل قدس

بسیاری از مردم در هر جای از دنیا گمان می کنند که سیم و کابل قدس با یکدیگر فرقی نداشته و هردو کارایی یکسانی دارند اما کافی است تا به نمایندگیهای مختلف با فروش ویژه و کیفیت ممتاز همراه لیست قیمت مانند قدس و دیگر نمایندگیها سری بزنید تا متوجه شوید این دو باهم متفاوت هستند.

سیم و کابل افشان دارای استحکام بالایی هستند و می توان آنها را در مناطق خشک و یا دارای رطوبت بالا مورد استفاده قرار داد، کابل افشان قادر به تحمل ولتاژ بالا تا 500 ولت می باشد و سیم افشان در پیچش و خمش مقاومت بالایی دارد و به سبب استحکام بالا به آن آسیبی نمی رسد.

 

* مطلب فوق رپرتاژ آگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه