رپرتاژ اگهی

با لپه زندگی ام بهتر شد و توانستم به ثروت برسم

با لپه زندگی ام بهتر شد و توانستم به ثروت برسم
کدخبر : 43351

لپه در انواع غذاها به خصوص غذاهای سنتی استفاده می شود لپه سرشار ا زموائ معدنی است که برای یدن مفید است. لپه می تواند شما را به ثروت برساند همانگونه که من با این محصول کسب و کارم پر رونق شد. د رادامه سه نوع از انواع لپه را با هم بررسی می کنیم.

لپه باقالی پلو

ویژگی های لپه باعث شده است تا اینکه در تهیه هر نوع غذایی از این محصول مورد استفاده قرار بگیرد. کسانی که دارای قند خون هستند استفاده این محصول بهشان توصیه خواهد شد. لپه باقالی پلو بخاطر اینکه دارای فیبر می‌باشد کمک خواهد کرد که کلسترول خون شما کاهش پیدا کند تا قند خون شما کنترل شود. حبوبات که یکی از موارد مهم برای غذای خوش طعم می‌باشد لپه و باقالی خواهد بود که برای شما سوال پیش خواهد  اومد با این مواد چی درست کنم. همانطور که گفته شده است حبوبات دارای ارزش غذایی بالایی خواهند بود. هر نوع از دسته های حبوبات باعث شده است که در درمان هر نوع بیماری بخاطر وجود ویتامینهای زیاد مورد استفاده قرار بگیرد.

لپه ریز

همان طور که می دانید انواع مختلف لپه ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد، برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید لازم است ویژگی های لپه با کیفیت را بشناسید. در واقع اولین راه شناخت لپه ریز با کیفیت، توجه به ظاهر آن می باشد. لپه ریز ایرانی که معروف به لپه آذرشهری است بسیار یکدست بوده و رنگ زرد روشنی دارد. سالم بودن دانه های لپه و خوشرنگ بودن آن نیز از دیگر معیارهای تشخیص لپه با کیفیت از نوع بی کیفیت آن می باشد که هنگام خرید باید به آن توجه نمود. لپه ایرانی از لحاظ کیفیت بهترین نوع لپه موجود در بازار است که دارای بیشترین خواص می باشد و بعد از پخت نیز طعم و کیفیت بی نظیری دارد.

لپه شامی

شامی لپه که به نام های شامی رشتی یا شامی پوک نیز معروف است؛ یک شامی خوشمزه و مقوی به دلیل داشتن یک نوع پروتئین می باشد. لپه شامی در قدیم ایام اغلب در مراسمات خاص تهیه می کردند (مثلا به صورت لقمه های کوچک تزئین شده برای سفره عقد) و روی سفره های پر برکت افطاری در کنار سبزی خوردن سرو می شد. لپه را داخل غذا ساز ریخته کاملا پوره کنید (از گوشت کوب هم می توانید برای این کار استفاده کنید) گوشت را با دست کاملا ریش ریش کنید تا به شکل گوشت داخل حلیم در آید. داخل کاسه مناسبی تخم مرغ ها را ریخته و به آن نمک، فلفل، زعفران بیفزایید و خوب مخلوط کنید تا از حالت لختگی خارج شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه