رپرتاژ اگهی

تابلو به ظاهر ساده ای که مارا به شغل ملیاردی رساند

کدخبر : 43353

مادربزرگم تابلوی خاتم کاری کوچکی توی اتاقش داشت، که به عنوان هدیه ازدواج به همسرم داد. همسرم آن را به دیوار نصب کرد و گاهی به آن خیره می شد. یک روز گفت ارزش تابلو را فهمیدم. ما اصفهان بودیم و همسرم تا آن روز درآمد کمی داشت تا اینکه به عرضه انواع تابلوها رو آورد و ثروتمند شدیم.

تابلو خاتم کاری

تابلو خاتم کاری نباید در ارتفاعات بالا نصب شوند زیرا دید کمتری خواهند داشت و از زیبایی آنها کاسته می شود و در واقع باید طوری نصب شوند که افراد وقتی بر روی مبل نشسته اند به راحتی بتوانند تابلو را ببینند و از نقش و نگار آن لذت ببرند.

در واقع برای نصب تابلو خاتم کاری در فاصله 20 الی 30 سانتی متر در مکانی است که کاناپه در آن قرار گرفته و باید این فاصله با کاناپه حفظ شود تا جلوه خاصی را داشته باشد.

از آنجایی که تابلو خاتم کاری شده انواع مختلفی دارند، بنابراین با توجه به سلیقه ی خود می توانید انواع مختلف آن را انتخاب و بر روی دیوار منزل، شرکت و یا رستوران نصب نمایید.

 

تابلو دکوراتیو

اگر به دنبال ایجاد حس آرامش در محیط منزل خود هستید و یا می خواهید با اضافه کردن یک تابلو دکوراتیو در محل کار خود، برای همکاران و مراجعین خود احساس آرامش ایجاد کنید،  به سراغ خرید یک تابلو دکوراتیو بروید.

همچنین استفاده از تابلوهای دکوراتیو برگ باعث از بین بردن استرس و اضطراب در افراد می شود به همین خاطر استفاده از این تابلوها در دکوراسیون فضاهایی همچون دفاتر مشاوره و روانشناسی، موسسات آموزش نقاشی و تمامی محلهایی که ممکن است افراد استرس زیادی داشته باشند، یک راه بسیار خوب برای کمک به از بین بردن این احساس در آنها است.

تابلوهای دکوراتیو مینیمال طرحهای ساده و زیبایی دارند که گاهی ممکن است در نگاه اول به معنا و مفهوم طرح آن پی نبریم اما در صورتی که این تابلوها به درستی در دکوراسیون محیط مورد نظر چیده شوند، حسهای گوناگونی را می توانند به ببیننده منتقل کنند.

 

تابلو چرم

تابلو چرم انواع مختلفی دارند که هر نوع چرم طراحی که بر روی آن انجام می شود متفاوت بوده و هر کدام نقشهای بسیار زیبایی را تداعی می کنند. این نقاشی ها بر روی چرم با ابزارهای مختلفی مانند قلمو، کاتر، خط کش و اره کشیده می شوند که با انواع پوست قابل اجرا می باشد.

تابلو چرم در بازارهای تهران با قیمتهای بالا خرید و فروش می شود و می توان در ابعاد و اندازه ای آن را خریداری کرد. لازم است بدانید بسیاری از افراد سودجو چرمهای بی کیفیت را به عنوان جنس مرغوب و عالی در اختیار خریداران قرار می دهند و آن را با قمیتهای گزاف به مشتری ارائه می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه