رپرتاژ اگهی /

آجر از من فقیر یک فرد میلیاردر ساخت

آجر از من فقیر یک فرد میلیاردر ساخت
کدخبر : 43953

میلیاردر شدن مهم ترین خواسته ای است که این روزها همه به دنبال رسیدن به آن هستند اما بسیاری از افراد روش های مختلفی را امتحان کرده و به نتیجه نرسیده اند. من نیز با گذراندن روش های مختلف سرانجام توانستم با شروع کسب وکار جدید خود در حوزه ی آجر به این مهم دست پیدا کنم و ثروت فراوانی که دارم الگویی برای هم نسل های خود باشم.

آجر سفالی

آجر سفالی نما، به منظور استفاده در نمای بیرونی و درونی ساختمان ها، به کار برده می شود و شباهت نسبتا بالایی با آجرهای مهندسی شده دارد اما در عین حال تفاوت های مهمی نیز دارد که بر اساس همان قیمت آجر سفالی تغییر می کند و شامل موارد زیر می گردد:

وزن و ضخامت کمتر آجر

تعدا بیشتر سوراخ های موجود در سطح آن (10عدد) که به صورت منظم قرار گرفته اند.

قیمت نسبتا ارزان تر

ابعاد آجرهای سفالی مختلف بوده و این تنوع، آن ها را آماده کاربردهای خاصشان می نماید. پرفروش ترین موارد موجود شامل آجرهای 20×20×10 و 20×20×15، می باشد.

آجر یوگا

یکی از ورزش ‌های کاربردی که برای همه افراد در گروه‌ های سنی مختلف مناسب است، یوگا می باشد که البته برای انجام آن به ابزاری مانند آجر یوگا نیاز دارید و به همین دلیل قیمت آجر یوگا کمی گران تر می باشد.

البته به دلیل تقاضای زیاد برای خرید این محصول، آجر یوگا با کیفیت بالا و در ابعاد و اندازه های مختلف در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

اگر قصد تهیه محصولات و وسایل ورزشی مانند آجر یوگا خارجی را دارید، به شما توصیه می کنیم که ابتدا تحقیقات کاملی نسبت به این کالا انجام داده تا بتوانید بهترین نوع آن را از محصولات بی کیفیت به آسانی تشخیص دهید.

آجر دکوراتیو

بهترین و مرغوب ترین آجر که قیمت آجر دکوراتیو عمده و مستقیم در طراحی و ابعاد گوناگون از طریق مراکز پخش روانه بازار می شود.

اصولا نمایندگی ها و عمده فروش ها برای تامین اقلام مورد نیاز خود به لحاظ صرفه اقتصادی و مدیریت هزینه ها از روش عرضه این آجر استقبال خوبی به عمل می آورند. آجرهای ساخت شرکت آذرخش مقاومت قابل توجهی در برابر شرایط مختلف جوی دارد و همچنین فاقد لغزندگی و سایش می باشد.

با توجه به ویژگی های مثبت فراوان و کارایی و عملکرد عالی آجرهای درجه یک نسوز، توانسته است مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود و فروش خوبی‌ را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص دهد.

انواع آجر با برند های مختلف ایرانی و وارداتی در بازار مشاهده می شود که هر کدام از نظر قیمت و کیفیت با هم متفاوت هستند و مشتری بر حسب نیاز و بودجه خود به آسانی می تواند آجر مورد نظر را انتخاب و خریداری نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه