رپرتاژ اگهی

5 قانون واقعی پولدار شدن را بدانید

5 قانون واقعی پولدار شدن را بدانید
کدخبر : 44049

یکی از مهمترین بخشهای هر فضایی، همانند دیوارها و سقف، کف‌ها هستند. بخش بسیار مهمی که می‌توان گفت راحتی ما در خانه و محل کار را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهند. همانند سایر بخشهای مربوط به ساختمان و مصالح ساختمانی، دنیای کفپوش‌ها نیز، با پیشرفت علم و تکنولوژی، پیشرفت قابل توجهی نموده‌است.

کفپوش اتاق کودک

امروزه صنعت تولید کفپوش بسیار متحول شده است و مدل های مختلفی از کفپوش در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها مورد پسند و سلیقه افراد خاصی است. ارائه لیست قیمت کفپوش اتاق کودک رو این محصولات توسط نمایندگی های معتبر موجب شده تا افراد ظرف مدت زمان کوتاه از قیمت روز آن مطلع شوند و سپس برای خرید اقدام کنند. همچنین کفپوش های پازلی جزء پرطرفدارترین کفپوش ها به شمار می روند و در فضاهای مختلف با متراژ های بزرگ و کوچک استفاده و نصب می شوند. تولید این نوع کفپوش ها با استفاده از مواد اولیه درجه یک و استاندارد موجب عدم حساسیت برای کودکان می‌ شود. این محصولات فاقد مواد شیمیایی مضر می باشند و اگر شما به حفظ سلامت کودک خود اهمیت می دهید، در زمان انتخاب و خرید کفپوش ها به جنس آن دقت زیادی داشته باشید.

کفپوش چسبی آشپزخانه

برای تکمیل و به نتیجه رساندن یک پروژه ساختمانی هزینه های صرف شده از اهمیت بالایی برخوردار هستند به همین دلیل اغلب سازندگان به دنبال قیمت کفپوش چسبی آشپزخانه ارزان هستند. هر زمان صحبت از نوعی برچسب به میان آید تصور اولیه این است که کاملا در برابر آب آسیب پذیر خواهد بود حال آنکه کفپوش چسبی آشپزخانه مخصوص سرویس بهداشتی هم تولید شده ایت. به دلیل کیفیت بالایی که کفپوش چسبی آشپزخانه دارد و قابلیت نفوذناپذیری در برابر آب، کاملا برای استفاده در این محیط مناسب خواهد بود. همواره حساسیت های بالایی در مورد نظافت و تمیز نگه داشتن این مکان وجود دارد و البته نمی توان زیبایی دکوراسیون این قسمت از ساختمان را هم نادیده گرفت.

کفپوش لمینت

برندهای برتر تولید کننده لمینت با بهره گیری از تجهیزات به روز و همچنین نیروی کار زبده به تولید این کالا با درجه کیفی بالا می پردازند بدین سبب هزینه بالاتری هنگام تولید متحمل می شوند که این موضوع باعث افزایش نهایی قیمت کفپوش لمینت خواهد شد. هنگام انتخاب انواع کفپوش، دوام و ماندگاری محصول مورد نظر است که به نوعی با قابلیت شست و شو نیز مرتبط است. اولین کفپوش های چوبی دارای قابلیت شست و شو نبودند و به دلیل ساختاری که داشتند تنها با استفاده از مواد پاک کننده خاصی امکان تمیز کردن سطح آن ها وجود داشت و شست و شوی مستقیم آن ها توسط آب امکان پذیر نبود. در گذر زمان با استفاده از تغییراتی که در ساختار این کفپوش ها ایجاد گردید، دیگر آب به آنها صدمه ای وارد نمی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه