رپرتاژ آگهی

ایده شغل دوم که درآمد شما را چندین برابر می‌کند

ایده شغل دوم که درآمد شما را چندین برابر می‌کند
کدخبر : 41973

دقت کنید که کار بیش از حد بعد از چند ماه شما را از پا درمی‌آورد و روند فرسایشی دارد، پس از انتخاب شغل دوم، به این فکر کنید که چقدر زمان آزاد دارید و بهترین راه نیز راه اندازی یک کار آنلاین در کنار کار شما می باشد.

خرید سویا گوشتی

سویا گوشتی خشک جزء غلاتی است که پروتئین بسیاری دارد و به دلیل مناسب بودن قیمت سویا خشک در بازار ایران نسبت به سایر پروتئینی دیگر خرید سویا گوشتی بسیار بالا است و به همین دلیل سویا می تواند به جای گوشت استفاده شود و پروتئین لازم برای بدن را تامین کند و در غذاهای زیادی استفاده می شود و کاربرد فراوانی نیز برای انسان می تواند داشته باشد.

 

 

1 مثقال زعفران

یکی از پرفروش ترین محصولات برای سوغاتی و مصارف شخصی زعفران بهرامن یک گرمی می باشد که به دلیل کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب آن با فروش بالایی روبرو بوده است و این محصول معمولا در بسته بندیهای کاغذی و یا مقوایی به همراه طلقهای شفاف با وزن 1 مثقال زعفران به فروش می رسد که از خواص درمانی بالایی نیز برخوردار می باشد.

 

آراد برندینگ

 

 

سیب زمینی پشندی

محتوای غذایی سیب زمینی پشندی بسته به نوع و نحوه تهیه آن می تواند متفاوت است و به عنوان مثال، سرخ کردن سیب زمینی کالری و چربی بیشتری نسبت به پختن آنها اضافه می نماید. همچنین لازم به ذکر است که پوست سیب زمینی حاوی مقادیر زیادی ویتامین و مواد معدنی است و پوست کندن سیب زمینی می تواند محتوای غذایی آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

 

آراد برندینگ

 

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت رصد اقتصادی هیج مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه