رپرتاژ آگهی

آب مقطر مانند یک پزشک ثروتم را درمان کرد

آب مقطر مانند یک پزشک ثروتم را درمان کرد
کدخبر : 43182

مریضی بیکاری و بی پولی این روزها گریبان گیر قشر زیادی از مردم جامعه ما به ویژه جوانان می باشد، اما من تمام تلاشم را انجام دادم تا درمان این بیماری را انجام بدهم و در نهایت شروع کسب و کار در حوزه آب مقطر مانند یک پزشک دلسوز عمل کرد و من را به ثروت رساند.

آب مقطر اصفهان

گاهی حتی وجود این املاح برای بدن نیز ضروری است اما ممکن است رسوبات جامانده این املاح در بعضی از موارد برای بدن خطرناک باشد. بنابراین آب مقطر اصفهان علاوه بر اینکه هیچ املاح و مواد معدنی در خود ندارد، هیچ قند و کالری هم در آن موجود نیست و مهمترین تفاوت آب شهری با آب مقطر نحوه فرآوری آن است که در آب مقطر در فشار بالا فرایند تبخیر انجام می شود. به بیان دیگر می توان گفت آب مقطر یا همان تقطیر شده، محصولی با تغییر ساختار در آب شرب شهری است.

یکی از ویژگی‌های مهم آب مقطر آن است که زمانی که تبخیر می شود هیچ رسوبی از خود به جای نمی گذارد و می توانیم از آن برای مرطوب نگه داشتن باتری خودرو استفاده کنیم.

 

 

آب مقطر پزشکی

در علم پزشکی که با سلامت افراد جامعه ارتباط مستقیم دارد استفاده از آب مقطر پزشکی کاملا حیاطی است زیرا تمام سرم ها با این آب تهیه می شود و همچنین برای شستشو در عمل های جراحی و نیز بیشتر داروها برای ترکیب اولیه نیاز به این محصول را دارند. همچنین از این آب از پزشکی تا صنعت های غذایی و دیگر صنایع استفاده شده و کاربرد های فراوانی دارد.

البته خیلی از افراد شاید فکر کنند بهترین آب برای بدن آب کاملا تصفیه شده و بدون املاح و کاملا خالص است اما این تصوری اشتباه است که در میان بعضی افراد رواج دارد. در واقع وقتی آب بخار میشود املاح معدنی آن مانند: کلسیم، منیزیم و روی آن ازبین رفته است و وقتی برای آشامیدن از آن استفاده می کنیم مواد معدنی ارزشمند وارد بدن ما نمی شود.

 

 

آراد برندینگ

 

آب مقطر داروخانه

در آب معمولی یا آشامیدنی شما مقادیر معینی از مواد و املاح معدنی مواجه هستید که همین املاح باعث رسانایی و قدرت انتقال بار را به آب می دهند در حالی که آب مقطر داروخانه به معنای واقعی هیچ املاح و مواد یونی را با خود حمل نمی کند به همین دلیل نمی تواند برای انتقال جریان الکتریکی مورد استفاده قرار گیرد.

همه ما روزانه از مقادیر معینی از آب استفاده می کنیم و هنگامی که با دستی خیس به اشیاء برقی و یا پریز های برق نزدیک می شویم فورا با برق گرفتگی مواجه می شویم که علتی باعث این موضوع می شود آیا فقط آب رسانا است؟  آب مقطر چطور نارسانا با رسانا است.

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژآگهی بوده و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه