رپرتاژ آگهی

ثروت را مانند یک ایزوگام پودری در دارایی هایم پخش کردم

ثروت را مانند یک ایزوگام پودری در دارایی هایم پخش کردم
کدخبر : 43189

بسیاری از مشاغل وجود دارند که به صورت فصلی می باشند و ممکن است در یک بازه زمانی درآمد خوبی داشته باشند و در یک مقطع شما هیچ درآمدی نداشته باشید اما من از زمانی که کسب و کار خود را در حوزه ایزوگام شروع کردم توانستم به صورت یکسان در تمام طول سال درآمد بالایی داشته باشم و به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم.

ایزوگام بندرعباس

عمده شهر های باران خیز دارای کارخانجات عایق سازی می باشند که از آن میان می توان کارخانه ایزوگام جعفری زنجان و ایزوگام بندر عباس استخری را نام برد. این کارخانه تولیدات فراوان ایزوگام سازی را بر عهده دارد و انواع ایزوگام در لایه بندی های متفاوت را به بازار عرضه می کند.

 انواع سه لایه و پنج لایه از این تولیدات می باشند که میزان افزایش لایه بستگی به مکانی دارد که می خواهید از آن استفاده ببرید دارد. ایزوگام ها از مواد نفتی تولید می شود که هر لایه آن تحت حرارت فراوان ساخته می شود و پس از سرد شدن با حرارت کم و فشار به لایه بعدی خود متصل می شود این لایه ها متشکل اند از لایه پلی اتیلن، لایه پولیمری، پلی استر، لایه پودر های ویژه و روکش با بافت مخصوص.

 

 

ایزوگام پودری

یکی از راههای جلوگیری در مقابل نم و رطوبت استفاده از عایق های رطوبتی و ایزوگام است که انواع مختلفی از آن در بازار وجود دارد که یکی از انواع پر فروش و پر طرفدار آن ها در بازار ایزوگام پودری است که به ایزوگام دو لایه ی ساده نیز معروف است و در کنار آن نیز ایزوگام دولایه فویل دیگر از انواع ایزوگام های معروف در بازار است.

به طور کلی موارد مصرفی ایزوگام ها در هر محیطی که نیازمند عایق شدن در برابر نم و رطوبت است می باشد که می توان به مواردی مثل استفاده در بناهای مسکونی و پشت بام ها و یا در جاده ها و پل ها استفاده می شود.

 

 

آراد برندینگ

 

ایزوگام دلیجان

از سال ها پیش از این با شروع فصل سرما، نم دادن سقف خانه به یکی از شکلات و دغدغه های اصلی افراد تبدیل می شد. اما خوشبختانه امروزه با ورود نوعی عایق ضد نم و رطوبت با بازار که با نام تجاری ایزوگام دلیجان شناخته می شود این مشکل حل شده است.

ایزوگام پلیمری با پوشش کامل پشت بام، دیوارها و سرویس های بهداشتی و حمام از نفوذ آب و رطوبت به فضای زیر این سطوح جلوگیری می کند و از ملزومات هر ساختمانی به حساب می آید.

نصب ایزوگام همانند هر کار دیگری به ابزار و وسایل خاص نیاز دارد از جمله ابزار الات برای نصب ایزوگام می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

-مشعل ایزوگام یاتورچ

-تیغ موکت بری

-جارو

-لباس و کفس ایمنی

-کپسول اتش نشانی

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژآگهی بوده و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه