رپرتاژ آگهی

انفجار ثروت با بطری نوشابه در زندگی

انفجار ثروت با بطری نوشابه در زندگی
کدخبر : 43281

اگر اولویت اول شما کسب ثروت و زندگی راحت در آینده است، خیلی دنباله‌رو علاقه خود به رشته خاصی نباشید چرا که ممکن است زمان زیادی را ببرد تا به درآمد برسد بلکه از محصولی مثل من انتخاب کنید که مطابق مطالب این مقاله شمارا در کمترین زمان به بیشترین ثروت برساند.

بطری پلاستیکی

بررسی انواع بطری پلاستیکی به شما این امکان را می دهد تا با مزایا و معایب بطری ها آشنا شده و بهترین بطری را برای بسته بندی خود انتخاب کنید. بطری ها دنیای رنگارنگی دارند و از انواع مختلفی تشکیل شده اند. این مطلب به شما کمک می کند تا با شناخت بهتری دست به انتخاب درست تری بزنید.

در دنیای امروز، صنایع مختلف در حال تولید محصولات متنوعی هستند که هر کدام ویژگی‌ها و ترکیبات متفاوتی دارند. دغدغه اصلی هر تولیدکننده حفظ اصالت و کیفیت محصول تولیدی است؛ چرا که افزایش نرخ فروش و رضایت مشتری منجر به سود بیشتر برای وی خواهد شد. بنابراین، برای ارتقا کیفیت و جلب رضایت مشتری باید خواص ترکیبات محصول حفظ شود.

جالب است بدانید، هر محصول، ترکیبات ویژه‌ای دارد که مجموعه‌ای از مواد شیمیایی و آلی آن را تشکیل می‌دهند و برای حفظ خواص آن‌ها باید از بسته‌بندی‌های مناسب و ویژه استفاده کرد. یکی از انواع بسته‌بندی‌های پرکاربرد در جهان، بطری های پلاستیکی هستند که در اشکال و جنس‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

 

 

بطری نوشابه

بطری‌ نوشابه فعلی هم 100 درصد قابل بازیافت هستند ولی در عمل تنها حدود 50 درصد آنها بازیافت می‌شوند. شکل تاشوی این بطری‌ها که حجم آنها را تا دو‌سوم کاهش خواهد داد، می‌تواند شانس این بطری‌ها را برای بازیافت افزایش دهد.

تقریبا می‌شود در فضای اختصاص‌یافته به هر 4 بطری استوانه‌ای شکل، 6 بطری چهارگوش را جا داد.

اولین نوشابه گازدار، در حوالی سال ۱۸۶۰ در ایالت متحده تولید شد. این نوشیدنی محبوب به زودی به یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌های تاریخ در سراسر جهان تبدیل شد. با پیشرفت تکنولوژی نوشابه‌ها معمولا در بطری‌های شیشه‌ای یا پلاستیکی و قوطی‌های فولادی یا آلومینیمی بسته‌بندی می‌شوند. بسته‌بندی نوشیدنی‌های گازدار توسط دستگاه پرکن شیشه نوشابه انجام می‌گیرد.

 

 

ظظ

 

 

بطری پت

بطری پت رنگی در ظرفیت های مختلف ۱۰۰ ، ۱۵۰ ، ۲۰۰ و ۳۰۰ و ۲۵۰ سی سی تولید می شوند . مشتریان می توانند با توجه به نوع ماده و محصول خود ظرف مورد نظر را در حجم دلخواه انتخاب کنند . آنچه که باعث ایجاد تفاوت در سایر بطری های پت می شود و انواع بطری پت را در دسته های مختلفی تقسیم می کند ، سایز و ابعاد دهانه خروجی بطری می باشد .

بطری های پت در دهانه های مختلف ۱۸، ۲۰ ، ۲۲ ، ۲۴ و ۲۸ میلی متر تولید می شوند و درب انها نیز بر اساس همین دهانه انتخاب می شود . درب هایی که برای بطری های پت مناسب هستند در انواع مختلفی تقسیم می شوند . به صورت کلی درب بطری در انواع مختلف درب فندکی ، درب فیلیپ تاپ ، درب اسپری ، غلیظ پاش ، درب پیچی ساده و …تقسیم می شوند .

با توجه به کاربرد این بطری می توان از درب های مختلفی بر روی آن استفاده کرد . از کاربرد های معمول و رایج این بطری می توان موارد بسیار مختلفی را نام برد . طی یک سال اخیر با توجه به شیوع چشمگیر ویروس کرونا از این بطری برای نگه داری انواع محلول ها ضد عفونی کننده و انواع ژل ضد عفونی کننده دست استفاده می کنند.

 

 

ظظظ

 

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه