رپرتاژ آگهی

با بهترین نوع پسته توانستم میلیاردر شوم

با بهترین نوع پسته توانستم میلیاردر شوم
کدخبر : 43282

کار و تجارت شخصی، تمرکز و وقت زیادی می طلبد، اما بعد از چند وقت که به سوددهی رسید، شما می توانید نتیجه آن را ببینید و من هم با استفاده از وقت بسیار زیادی که در این حوضه داشتم توانستم بیشترین فروش را در این محصول داشته باشم و یک میلیاردر شوم.

پسته اکبری

خواص پسته اکبری تازه برای سلامت بدن بی نظیر می‌باشد. این آجیل یک از خوراکی‌های خوش طعم و بسیار سالم به‌حساب می‌آید. این دانه خوراکی حاوی چربی‌های سالم بوده و منبع خوبی از پروتئین، فیبر و آنتی اکسیدان می‌باشد. علاوه‌بر این پسته دارای چندین ماده مغذی ضروری است که به کاهش وزن و سلامت قلب و روده کمک می‌کنند.

پسته در کشور ما انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشند. ارزش غذایی بالای این ماده خوراکی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. ضمن اینکه انواع مختلف آن استفاده‌های گوناگونی داشته و سلیقه‌ها مختلف را نیز پوشش می‌دهد.

پسته یکی از اقلام مهم و ثابت آجیل ایرانی است که پتاسیم بالایی دارد و به علت داشتن مواد مغذی از اهمیت بالایی در بین بسیاری از خانواده‌ها برخوردار می‌باشد. برخی از شهرهای ایران همچون کرمان و رفسنجان، مرکز اصلی کشت و تولید این محصول می‌باشد. ما در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با مهم‌ترین فواید پسته تازه آشنا کنیم تا از این پس با آگاهی بیشتری این آجیل بی‌نظیر را استفاده کنید.

 

 

پسته فندوقی

پسته فندوقی تازه، در زمان و فصل برداشت آن در دسترس می‌باشد. پسته تازه سرشار از ویتامین و مواد مغذی طبیعی است. اما همین آجیل پرخاصیت هنگامی که فصل‌اش تمام می‌شود و به صورت خشکبار وارد بازار می‌گردد، نه تنها ممکن است بسیاری از خواص خود را از دست بدهد بلکه اگر در شرایط مناسب نگه‌داری نشده باشد می‌تواند حاوی سم افلاتوکسین نیز بشود.

پزشکان و محققان طب سنتی، با اشاره به اینکه مغز پسته به علت داشتن آهن بالا خون‌ساز است به کسانی که از کم خونی ناشی از فقر آهن رنج می‎برند توصیه به مصرف پسته می‌کنند. از نظر ایشان تقویت مغز و ذهن، باز کردن مجاری کبد، آرامش بخش قلب و آرام کردن اعصاب، تسکین دهنده سرفه، درمان اسهال‌های معمولی و اسهال خونی از جمله خاصیت‌های این آجیل پرخاصیت می‌باشد.

 

 

طط

 

 

پسته دامغان

پسته دامغان دارای پروتئین زیادی است و پروتئین هم یکی از مواد مغذی ضروی در دوران بارداری است و می‌تواند در رشد عضله و بافت یک کودک تاثیرگذار باشد. همچنین پسته می‌تواند به کاهش سطح کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب خون نیز کمک کند؛ بنابراین می‌تواند به کنترل سطح چربی در بارداری کمک نماید. وجود ویتامین‌های آ و ای در پسته که دارای عوامل آنتی‌اکسیدانی هستند؛ سبب می‌شود تا مشکلات عفونی از بین رفته و حتی از بروز آن‌ها نیز جلوگیری شود. برخی خانم‌های باردار، ممکن است در این دوره به یبوست دچار شوند که یک مشکل رایج در دوران حاملگی است، پسته به عنوان یک منبع غنی از فیبر می‌تواند به جلوگیری از یبوست کمک زیادی کند.

حتماً می‌دانید که کودکان تا چه حد به مغز پسته علاقه دارند. البته علاقه آنان به پسته به خاطر طعم و مزه پسته بوده و یک کودک چیزی از خواص پسته نمی‌داند. با این حال بهتر است که والدین از فواید پسته برای رشد کودکان مطلع شوند تا بتوانند کودکان را به مصرف بیشتر آن تشویق کنند.

 

 

ططط

 

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه