رپرتاژ آگهی

با ثروت به دست آمده از پتو بزرگ شدم

با ثروت به دست آمده از پتو بزرگ شدم
کدخبر : 43284

همیشه به دنبال شهرت در کسب و کارهای باز کشور بودم تا اینکه تصمیم گرفتم بخش کسب و کار پتو را به عهده بگیرم و با توجه به اطلاعاتی که در این حوضه داشتم توانستم بزرگترین عرضه کننده این محصول در خاورمیانه باشم و به مرور زمان تولید خودم را راه اندازی کنم و هم اکنون چند مورد از با کیفیت ترین های این محصول را برای شما قرار داده ام.

پتو گلبافت

پتو گلبافت در اندازه های مختلفی عرضه می شوند، بطور مثال میخواهید بر روی تخت پهن کنید اما ابعاد آن بزرگتر یا کوچک است یا خیلی از قسمت های پتو از لبه تخت آویز است. بنابراین شما باید ابعاد مورد نیاز خودرا بدانید و یا قبل از بیرون رفتن و خرید پتو ابعاد تخت خواب خودرا بگیرید که پس از خرید کوچک و یا بزرگتر نباشد.

علاوه براین بسته به شرکت تولید کننده پتوها با اسم های مختلف که شامل ابعاد مخلف نیز هستن تولید و عرضه میشوند که شما میتوانید بسته با نیاز خود آنرا خریداری کنید.

برخی از افراد به دنبال پتویی با بافت صاف و یک دست نازک میباشند، درحال که برخی دیگر به دنبال پتویی سنگین با گرمای بالا و کرکی میباشند. که شما باید بسته به نیاز خود حتی در این مورد پتوی خودرا انتخواب نمائید.

 

 

پتو پنبه ای

پتو پنبه ای جزئی جدایی ناپذیر از زندگی انسان است و یک وسیله ضروری و شخصی هست، بنابراین مانند هر وسیله شخصی دیگری باید هر پتو مختص به یک فرد مجزا باشد. بسیاری از افراد هستند که علاوه بر فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز بلکه در فصول گرم سال مانند تابستان و بهار نیز نمیتوانند بدون داشتن یک رو انداز مناسب به خواب بروند از این رو پتوهای مسافرتی برای این دسته از افراد طراحی و تولید شده اند. یکی از انواع مختلف پتو، پتوی مسافرتی است که با توجه به متقاضیان زیادی که دارد توسط تولیدی های مختلف در سطح کشور مان ایران به صورت عمده و انبوه و البته در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشود.

پتوی مسافرتی یا همان پتوی سفری همان طور که از نامش پیدا است، مناسب سفر بوده و این ویژگی از این پتوها ایجاب میکند که بسیار سبک و کم حجم باشند، تا در هنگام سفر به راحتی جا به جا و حمل و نقل شوند ضمن اینکه فضای کمی را اشغال کنند..

معمولا مواد اولیه تشکیل دهنده پتوهای سفری از الیاف مصنوعی بوده و در سطح خود پرزهایی دارند. پتوهای سفری جزء پتوهای ارزان قیمت دسته بندی میشوند و البته بیان این نکته حائز اهمیت است که بدانید نمیتوان گفت این پتوها از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

 

Picture2

 

 

پتو خزدار

یکی از اصلی‌ترین دلایل انتخاب این محصول وزن سبک و لطافت بالای آن می باشد که مادران را ترغیب به خرید از آن می‌ کند. این پتو خزدار کمتر از یک کیلو می باشد و به راحتی حمل و نقل می شود همچنین برای کودکانی که حساسیت های بالایی دارند مناسب می‌باشد و هیچ نوع خارش و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نمی کند و قیمتی بسیار مناسب دارد.

این محصول به صورت چند لایه و تک لایه در بازار عرضه می‌شود و محافظ خوبی در روزهای سرد زمستانی برای نوزادان تازه متولد شده می باشد. کالا بافت های بسیار ریزی دارد و بسیار با دقت بالایی دوخته می شود و دور پتو را دور دوزی می کنند. هم‌چنین این کالاها مقاومت بالایی دارند و در برابر شستشو از هم وا نمی‌رود و پرز پرز نمی شود.

 

 

Picture3

 

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه