رپرتاژ آگهی//

چاپ روی کیف پارچه ای

چاپ روی کیف پارچه ای
کدخبر : 46540

کیف آن هم از نوع پارچه ای از وسایلی است که تقریبا همه افراد چند باری از آن در زندگی خود استفاده کرده اند. معمولا دانش آموزان و دانشجوها در دوران تحصیل خود بخاطر وزن سبک طرفدار کوله‌ پشتی های پارچه ای هستند.

کیف آن هم از نوع پارچه ای از وسایلی است که تقریبا همه افراد چند باری از آن در زندگی خود استفاده کرده اند. معمولا دانش آموزان و دانشجوها در دوران تحصیل خود بخاطر وزن سبک طرفدار کوله‌ پشتی های پارچه ای هستند.

حتی کیف های دوشی پارچه ای هم به همین خاطر رایج شده اند. اما آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که طرح مورد علاقه خود را روی کیف داشته باشید؟ این موضوع مخصوصا برای کودکان می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. از این رو در این متن با ما همراه باشید تا درباره چاپ کیف پارچه ای صحبت کنیم و تمامی اطلاعات لازم را برای این نوع چاپ و نحوه سفارش ارائه دهیم.

3

چاپ روی کیف پارچه ای با چه هدفی انجام می شود؟

ابتدا قبل از اینکه‌ درباره چاپ روی کیف پارچه ای صحبت ‌کنیم اجازه دهید بررسی کنیم که از این کار می توان برای چه اهدافی استفاده کرد‌. در بالا بیان کردیم که کودکان و دانش آموزان ممکن است از این کار بسیار خوشحال شوند. شما‌ می توانید یک کوله ساده بدون طرح را خریداری کرده و سپس طرح مورد علاقه کودک خود را روی آن چاپ کنید‌‌.

از این راه می توان برای هدیه دادن نیز استفاده کرد که می تواند یک راه خلاقانه هم باشد. به عنوان مثال برای مناسبت هایی مثل تولد، روز دانش آموز، دانشجو یا هر مناسبت دیگری می توان چاپ عکس روی کوله یا کیف دوشی را انجام داده و آن را هدیه داد. از دیگر موارد استفاده از این کار هم می توان به مهدکودک ها اشاره کرد.

بسیاری از مهد های کودک یا حتی مدارس ابتدایی به همراه روپوش دانش آموزان کیف ست هم اهدا می کنند. شما‌ به عنوان مدیر یک مدرسه یا مهد کودک می توانید چهره هر کودک را روی کیف به همراه نام و لوگوی مدرسه یا مهدکودک چاپ کنید‌. حتی می توانید تیشرت آستین بلند بچه گانه را هم برای کودکان با همین روش چاپ کرده و برای جشن ها استفاده کنید.

حتی شرکت ها و کسب و کارهای دیگر نیز‌ می توانند با چاپ کیف دوشی طرح دار یا کیف های کوچک دستی برای خود تبلیغات انجام دهند.

از چه روش چاپ و پارچه ای برای چاپ طرح روی کیف استفاده می شود؟

حال که از فواید چاپ روی کیف پارچه ای آگاه شدید و دانستید که تا چه حد این راه می تواند به شما کمک کند، نیاز است تا از روش چاپ روی کیف و حتی نوع پارچه خبر دار شوید. انواع مختلف جنس پارچه وجود دارند که برای چاپ مناسب هستند.

به عنوان مثال شما می توانید از کیف‌ هایی با پارچه پلی استر استفاده‌ کنید که در صنعت چاپ نیز اولویت معمولا با همین پارچه است. زیرا چاپ روی آن به سرعت انجام خواهد شد و ماندگاری بالا نیز دارد. انواع دیگر پارچه ها مانند پنبه ای، نخی، ساتن یا حتی مخمل هم برای چاپ استفاده می شوند و می توان با استفاده از یک روش چاپ مناسب طرح های مختلف را روی آن ها آورد‌.‌

روش های‌ چاپ نیز متنوع هستند‌‌. برای انواع مختلف پارچه می توان از روش های چاپ دیجیتال، سابلیمیشن، مستقیم، جوهر افشان یا صفحه ای استفاده کرد‌. اما‌ برای اینکه بتوان‌ یک چاپ عالی با کیفیت بالا روی هر نوع پارچه کیف انجام داد، بهتر است تا از روش سابلیمیشن استفاده کنید.

این‌ روش‌‌ که به تصعیدی هم معروف است یکی از بهترین و رایج ترین انواع چاپ دیجیتال بوده که در آن طرح ابتدا روی کاغذ چاپ شده و سپس توسط حرارت بالا به روی انواع پارچه یا حتی اشیا مانند لیوان یا بشقاب انتقال پیدا می کند.

اگر سفارش چاپ طرح روی کیف شما از این روش باشد، طرح چاپ شده برای مدت بیشتری روی کیف باقی مانده و با شستشو نیز از بین نخواهد رفت. حتی شما می توانید از این روش چاپ برای چاپ روی تی شرت هم استفاده کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید تی شرت بچگانه را دارید، می توانید طرح دلخواه خود را از طریق روش چاپ سابلیمیشن روی تیشرت داشته باشید‌.

4

بهترین راه برای خرید کیف پارچه ای با طرح دلخواه

برای اینکه سفارش چاپ روی کیف پارچه ای را داشته باشید و آن را خریداری کنید، راه های مختلفی وجود دارند. یکی از بهترین روش های خرید امروزه مراجعه به اینترنت است. از این رو سایت عکسچاپ می تواند انتخاب خوبی برای چاپ روی انواع وسایل از جمله کیف باشد.

تمامی چاپ ها در این سایت با کیفیت بالا و از طریق سابلیمیشن انجام می شوند. این یعنی شما می توانید به راحتی روی کوله پشتی یا هر کالای دیگری مانند تیشرت اسپرت دخترانه طرح مورد علاقه را داشته باشید و خرید اینترنتی تی شرت دخترانه ارزان به همراه کوله پشتی یا کیف دوشی را به صورت مقرون به صرفه و عالی انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه