رپورتاژ آگهی/

معتبرترین نمایشگاه خرید فرش و قالی کاشان در شرق تهران

معتبرترین نمایشگاه خرید فرش و قالی کاشان در شرق تهران
کدخبر : 57118

خرید فرش از چه مرجعی؟ این سوالی است که ذهن مشتریان انبوهی را معطوف خود کرده است. درواقع نقش بی‌بدیل فرش‌ها در زندگی ما ایرانیان سبب شده که شمال تا جنوب و شرق تا غرب را بگردیم و زیباترین طرح‌ها را با کیفیتی مرغوب پیدا کنیم.

اگر شما هم اعتقاد دارید که فرش‌ها نقش مهمی در چشم‌نوازی دکوراسیون، ایجاد نظم فکری و حس آرامش دارند، این مقاله راهنمایی برای شماست تا بهترین قالی‌ها را از مرجعی معتبر به زیر پاهایتان بیاورید.

 

پیدایش آثار خیره‌کننده کاشان در سراسر جهان

همه افراد کمابیش هنگام خرید فرش ، به یاد قالی‌های خوش نقش‌ونگار کاشان می‌افتند. کاشان دارای شهرک‌های متعددی است که در حوزه تولید فرش‌های ماشینی فعالیت دارند و محصولات خود را به سایر نقاط ایران و نمایشگاه‌های آن ارسال می‌کنند.

شما در هر شهری که باشید، می‌توانید قالی کاشان را در فروشگاه‌های متعددی بیابید. تهران از جمله این شهرهاست که دارای تعداد زیادی کارخانه عرضه‌کننده فرش‌های تولیدی کاشان است.

البته ناگفته نماند ازآنجایی‌که بعضی کارخانه‌ها در بافت‌ فرش‌ها به‌جای آکریلیک از نخ ورژن یا پلی‌استر استفاده می‌کنند، موجب شده که فرش‌ها با کیفیت و سقف قیمتی مختلفی عرضه شوند. ازاین‌رو توصیه می‌شود که جهت تهیه فرش‌های ماشینی، حتما به فروشگاهی مراجعه کنید که از اصالت کالای آن مطمئن باشید.

 

معماری خانه را با تنوع فرش‌های ماشینی کاشان تکمیل کنید

فرش کاشان یک برند منحصربه‌فرد برای ما ایرانیان است که با وجود دستگاه‌های پیشرفته تولید و فضای رقابتی عصر حاضر، هر روز سبک‌ها و مدل‌های جدیدی را روی کار می‌آورد که ضمن هماهنگی با انواع دکوراسیون‌ها، برآورنده سلیقه‌های متعدد مشتریان خواهد بود. در ادامه، معرفی چند مدل فرش جدید را می‌خوانید که طی سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای در منازلی با سبک دکوراسیون مدرن یافته‌اند.

 

قیمت فرش ماشینی

 

فرش‌های ماشینی مدرن و فانتزی

اگر به‌دنبال طرح و نقش جوان‌پسند هستید، طرح‌های مدرن و فانتزی قطعا باب سلیقه شماست. برخی از ویژگی‌های این قالی‌ها وجه تمایز آنها را از فرش‌های سنتی نشان می‌دهد.

سبک مدرن و فانتزی فرش‌ها به‌دلیل تراکم بالای خود، سطحی نرم و لطیف دارند. شما در نگاه اول به ظاهر این فرش‌ها اشکال هندسی را می‌بینید که به‌شکلی مرتب یا نامنظم با فواصل زیاد از یکدیگر قرار گرفته‌اند.

اگر قصد خرید فرش فانتزی را دارید، درواقع شما وارد دنیایی از تنوع قالی‌ها شده‌اید و ممکن است انتخاب برایتان سخت باشد. به‌طور کلی این فرش‌ها در زیرمجموعه‌های شگی، گبه و شنل وجود دارند.

 

فرش ماشینی دستباف‌گونه

احتمالا هنگام خرید فرش، نام فرش‌های دستباف‌گونه به گوشتان خورده است. ازآنجایی‌که تولید قالی‌های سنتی با زحمت زیادی همراه است، قیمت بالایی هم دارند. تولیدکنندگان راه‌حلی که در این راستا به‌کار گرفتند، استفاده از ماشین‌آلات صنعتی برای تولید قالی‌های ماشینی بود.

اینگونه از فرش‌های ماشینی، دارای طرح‌های بالا و نقوش ریزی هستند که به نظر می‌رسد شبیه‌سازی‌شده فرش‌های دستباف باشند. آنها معمولا در رده‌های 1000 و 1200 شانه یافت می‌شوند.

 

فرش ماشینی وینتیج

خیلی از شما ممکن است با این فرش‌هایی که در سال‌های اخیر جای خود را در دل خانه‌هایی با سبک کلاسیک باز کرده‌اند، بیگانه باشید. وینتیج یا کهنه‌نما از جدیدترین مدل‌ها آمیخته به طرح‌های سنتی است که ما را به سفر گذشته‌ها می‌برد.

این فرش‌ها پس از بافته‌شدن توسط موادی خاص شسته می‌شوند تا ظاهری قدیمی و عتیقه به خود بگیرند. به همین دلیل ارزش معنوی بالایی دارند اما برای خرید آنها نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف نیست.

 

لطافت و ظرافت در هر قدم، خرید فرش ماشینی با چه شانه و تراکمی؟

فارغ از بحث طرح‌های ظاهری، مسئله مهم دیگری که هنگام خرید فرش باید بدانید، شانه و تراکم آنهاست. درواقع فرش‌های ماشینی برحسب این 2 مولفه، در تنوع بی‌شماری وجود دارند.

انواع فرش‌های ماشینی براساس تعداد شانه، شامل 500، 700، 100 ، 1200 و 1500 هستند و براساس تراکم، در مدل‌های 1000، 2550، 3000، 3600 و 4500 وجود دارند.

لازم به ذکر است که تراکم و شانه از مهم‌ترین شاخصه‌های موثر در بحث قیمت فرش‌هاست. به‌عنوان مثال قیمت فرش ماشینی 12 متری 700 شانه با وجود تنوع‌ رنگ و طرح، قیمت پایین‌تری نسبت به قالی‌های 12 متری 1000 شانه دارند.

 

شگفتی‌های هنری را با خرید فرش از کارخانه فرش ستاره کوروش به خانه بیاورید

 

مدل فرش جدید

 

فرش‌های ماشینی که امروزه جایگاه والایی را در خانه‌های ایرانی از آن خود کرده‌اند، در سبک، مدل و نقش‌های متفاوتی وجود دارند که عدم داشتن اطلاعات راجع‌به آنها، خرید را کمی برایتان دشوار می‌سازد.

وقتی می‌خواهید فرش بخرید، احتمالا اولین پرسشی که ذهن‌تان را درگیر می‌کند، چگونگی انتخاب فروشگاهی است که کالایی مطلوب از لحاظ کیفیت، جلوه ظاهری و سبکی متناسب با سلیقه شما ارائه دهد.

گفتیم که کاشان به‌عنوان قطب تولید و عرضه بهترین قالی‌ها شناخته می‌شود. ازاین‌رو بهتر است مرکزی را انتخاب کنید که بتوانید با اتکا به اعتبار آن، به خرید بپردازید. ستاره کوروش، معتبرترین کارخانه فرش کاشان است که کلکسیونی از قالی‌ها را با هر خواسته‌ای که شما دارید، عرضه می‌کند. حس خوب در زمان چیدمان منزل‌تان را با خرید از معتبرترین نمایشگاه خرید فرش و قالی ستاره کوروش تجربه کنید.

 

ارزش یک فرش خوب را چگونه می‌فهمیم؟

قیمت فرش ماشین، معیار مهمی در خرید این کالاست. قطعا همه افراد خرید رضایت‌بخش را اینگونه می‌بینند که بهترین کیفیت را با پایین‌ترین قیمت بخرند. اما آیا ممکن است؟

فراموش نکنید کیفیت بالا همیشه ارزش این را دارد که هزینه بیشتری بابت آن بپردازید. اگر دوام، تنوع، نشان استاندارد، ضمانت و اصالت کالا برایتان مهم است، باید با قیمت‌های بیشتر کنار بیایید. هرچند که در فروشگاه ستاره کوروش، تنوع قیمتی بالایی وجود دارد و این، یک امتیاز به نفع شما و بودجه‌تان است.

 

خرید فرش

 

جمع‌بندی

شما هنگام خرید فرش، چقدر از فرشی که می‌خرید آگاهی دارید؟ دقت کنید قالی‌ها قرار است سال‌ها مهمان خانه شما باشند. بنابراین؛ خریدی رضایت‌بخش حق طبیعی شماست. اگر طرفدار و پیرو مدها هستید، در گام اول باید مدل‌های روز را بشناسید

کیفیت نیز مسئله‌ای جداگانه است. در این زمینه از فروشنده بخواهید مشخصات کالا را اعم از جنس نخ، شانه و تراکم700 برایتان شرح دهد تا گزینه‌های انتخابی‌تان محدودتر شود. در مرحله آخر به برند و فروشگاه مورد نظر دقت کنید.

قبول دارید که در عصر حاضر، به شمار جنس‌های تقلبی افزوده و از دامنه مراکز معتبر تولید و فروش کاسته می‌شود؟ پس حالا که قرار است پول کلانی برای خرید قالی بپردازید، آن را از جایی تهیه کنید که به مطلوب‌بودن کالاهای آن اطمینان داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه