رپورتاژ آگهی/

معرفی نمایشگاه های طلا و جواهر و سنگ های قیمتی در ایران

کدخبر : 66626

به گزارش سایت بازار طلا گلدنیوز ، نمایشگاه طلا ، جواهر ، نقره ، سنگ های قیمتی و صنایع وابسته در ایران هرساله در 5 نوبت برگزار میشود.

به گزارش سایت بازار طلا گلدنیوز ، نمایشگاه طلا ، جواهر ، نقره ، سنگ های قیمتی و صنایع وابسته در ایران هرساله در 5 نوبت برگزار میشود.

این نمایشگاه ها عبارتند از: نمایشگاه طلا و جواهر تهران ، نمایشگاه طلاوجواهر مشهد ، نمایشگاه طلا و جواهر تبریز ، نمایشگاه طلا و جواهر شیراز و نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان.

در سایت طلا شما می توانید در بخش نمایشگاه طلا و جواهر از اخبار نمایشگاه های طلا و جواهر در ایران و جهان مطلع شوید.

نمایشگاه طلا و جواهر تهران

بزرگترین نمایشگاه طلا و جواهر ایران هرساله در تهران برگزار میشود. نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره ، سنگ های قیمتی ، ساعت و صنایع وابسته تهران تا قبل از دوره پانزدهم در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میشد اما از سال 1402 و پانزدهمین دوره این نمایشگاه در مرکز نمایشگاهی ایرانمال تهران برگزار شد.

نمایشگاه طلا و جواهر تهران در سال های اخیر با همت  اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر ، نقره و سنگ های قیمتی ایران برگزار میشود. درسالهای قبل تر این نمایشگاه با همت اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلاوجواهر تهران برگزار می شد.

نمایشگاه طلا و جواهر تهران

نمایشگاه طلاوجواهر مشهد

هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، فیروزه، ساعت، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته مشهد امسال (1402) از تاریخ 9 الی 12 آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

نمایشگاه طلا و جواهر مشهد به همت اتحادیه طلا ، جواهر و نقره مشهد معمولا در پایییز یا زمستان برگزار میشود.

نمایشگاه طلا و جواهر  مشهد

نمایشگاه طلاوجواهر شیراز

نمایشگاه طلا و جواهر شیراز معمولا در مهرماه برگزار میشود.. نمایشگاه طلاوجواهر شیراز در سال 1402 از تاریخ 25 لغایت 28 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برگزار شد.

باتوجه به اینکه شیراز دروازه ورودی طلا به جنوب کشور میباشد. نمایشگاه طلاوجواهر شیراز برای فعالان این صنف مخصوصا بنکداران طلا و جواهر از اهمیت خاصی برخوردار است.

نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهرات، گوهرسنگ ها ، ساعت ، ماشین آلات و تجهیزات وابسته شیراز در سال 1403 نیز احتمالا در مهرماه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

نمایشگاه طلاوجواهر اصفهان

نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان معمولا در خردادماه برگزار میشود. شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها و ماشین آلات اصفهان امسال نیز از ۲۲ تا ۲۶ خردادماه 1402 برگزار شد.

با توجه به اینکه اصفهان قطب صنعتی ماشین آلات طلاسازی محسوب میشود ؛ مهمترین ویژگی نمایشگاه طلاوجواهر اصفهان حضور پررنگ شرکت های تولیدکننده ماشین آلات طلاسازی در این نمایشگاه است.

نمایشگاه طلا و جواهر  اصفهان

نمایشگاه طلا و جواهر تبریز

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته تبریز امسال در آبان ماه 1402 در محل نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار شد. این نمایشگاه با وقفه چندساله اما سال 1402 با شکوه برگزار گردید. با توجه به اینکه تبریز یکی از قطب های تولید مصنوعات طلا در ایران است؛ نمایشگاه طلاوجواهر تبریز از اهمیت خاصی برخوردار است.

امسال همزمان با نمایشگاه طلا و جواهر تبریز اولین همایش ملی توسعه صادرات مصنوعات طلا ،جواهر ، نقره ، گوهرسنگ و صنایع وابسته نیز در روز 26 آبان 1402 در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

نمایشگاه طلا و جواهر تبریز

نمایشگاه تخصصی گوهرسنگ ها

نمایشگاه گوهرسنگ ها هرساله درکنار نمایشگاه طلا و جواهر در استان های مختلف برگزار مییشد.امسال اما این نمایشگاه به شکل مجزا در اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

مسعود کیانی، رئیس انجمن گوهر سنگ کشور در خصوص این نمایشگاه اظهار داشت: اولین دوره نمایشگاه تخصصی گوهر سنگ ها در سوم اسفند ماه، برگزار شد وقطعا برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی گوهر سنگ ها نعمتی برای این حوزه و شروعی برای رسیدن به کمال است.

وی افزود: اگر مباحث حوزه گوهر سنگ ها رنگ و بوی علمی بگیرد و این فرهنگ در کشور جا بیفتد و سنگ ها بدون شناسنامه و تاییدیه رسمی به فروش نرسند این مهم محقق خواهد شد.

گلدنیوز با هدف تولید محتوای تخصصی درصنعت طلا و جواهر آغاز به کار نموده است. رسالت اصلی گُلدنیوز اطلاع رسانی به لحظه و مستند از رویدادهای صنعت طلا ، جواهر ، نقره ، ساعت ، گوهرسنگ و صنایع وابسته است.

سایت طلا گلدنیوز ، یک وبسایت خبری است و کلیه حقوق آن متعلق به پایگاه خبری جهان طلا می باشد.

در سایت بازار طلا شما میتوانید هر روز جدیدترین اخبار مرتبط با قیمت طلا در بازار همچنین قیمت طلای آب شده ، قیمت سکه و همچنین قیمت ارزهای مهمی همچون دلار و یورو را مشاهده کنید .

سایت طلا از بخش های مختلفی تشکیل شده است.در گلدنیوز شما علاوه بر اخبار اقتصادی و سیاسی روز میتوانید اخبار صنعت طلا و جواهر در ایران و جهان و همچنین اخبار اتحادیه و انجمن طلا در استان های مختلف ایران را بخوانید.

گفتگو با روسای اتحادیه و انجمن طلا در سراسر ایران در سایت طلا هر روز انجام میشود و شما میتوانید از اتفاقات صنعت طلا و جواهر در سراسر ایران مطلع شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه