رپورتاژ آگهی/

حمل اثاثیه بین شهری

حمل اثاثیه بین شهری
کدخبر : 66694

باید کار حمل بار خود را به دست یک شرکت باربری معتبر بسپارید که کارگرانی ماهر در امر بارگیری، چینش و تخلیه بار دارند. همچنین با توجه به چالش های موجود در این مسیر قصد داریم در این مطلب شما را با برخی نکات مهم در خصوص حمل اثاثیه بین شهری آشنا کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

اسباب کشی همواره یکی از کار های سخت و پر از چالش بوده است که اگر با برنامه ریزی و تصمیمات درست همراه نباشد می تواند کار را سخت تر و شما را خسته تر کند. حال این فرایند سخت اگر قرار باشد از شهری به شهر دیگر انجام شود مشکلات دو چندان خواهد شد. به طور مثال اگر حمل اثاثیه منزل از مشهد به تهران یا هر مقصد دیگری به یک شرکت باربری خوب سپرده نشود به دلیل طولانی بودن مسیر می تواند مشکلات متعددی چون آسیب دیدن محموله، دیر رسیدن بار به مقصد و غیره را به همراه داشته باشد. از طرفی قیمت حمل بار از مشهد به شهری که قصد اسباب کشی به آن را دارید قطعا از جابه‌جایی اثاثیه در مشهد بیشتر خواهد شد. بنابراین باید کار حمل بار خود را به دست یک شرکت باربری معتبر بسپارید که کارگرانی ماهر در امر بارگیری، چینش و تخلیه بار دارند. همچنین با توجه به چالش های موجود در این مسیر قصد داریم در این مطلب شما را با برخی نکات مهم در خصوص حمل اثاثیه بین شهری آشنا کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

نکات مهم در جابه‌جایی و حمل اثاثیه بین شهری

همانطور که گفته شد هنگام حمل اثاثیه اگر برنامه ریزی نداشته باشید و به برخی نکات مهم توجه نداشته باشید احتمال آسیب دیدن وسایل وجود خواهد داشت به خصوص اگر قصد اثاث کشی به شهری دیگر را داشته باشید. اما برخی از نکات مهمی که در این خصوص باید به آن توجه داشته باشید عبارتند از:

1.انتخاب ماشین حمل بار مناسب

خودرو های حمل بار انواع مختلفی دارند شامل: تریلی، نیسان، وانت، کامیون، کامیونت، تریلی، خاور و غیره. هر یک از این خودرو های باری برای حمل بار خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال برخی از این ماشین های باری مانند وانت مناسب حمل بار های سبک درون شهری تا 2 تن هستند یا برخی دیگر مانند نیسان مناسب حمل بار های درون شهری و بین شهری با مسافت کوتاه، تا حداکثر 3 تن هستند و برخی دیگر مانند کامیون ها و تریلی ها قادر به حمل بار های سنگین با مسافت های طولانی هستند.

از طرفی گاهی ممکن است بسته به ماهیت و شرایط محموله مجبور باشید از نوع خاصی از انواع ماشین های باری استفاده کنید. به طور مثال در صورتی که قصد حمل اثاثیه بین شهری را دارید و می دانید در مسیر بارندگی و شرایط بد جوی حاکم است بهتر است از انواع کامیون خاور و یا نیسان مسقف استفاده کنید یا محموله را با چادر و پلاستیک به خوبی بپوشانید.

2. بسته بندی اصولی

بسته بندی اثاثیه منزل نیز یکی دیگر از مهم ترین نکات و اقداماتی است که باید هنگام اسباب کشی و حمل اثاثیه از مشهد به آن توجه ویژه ای داشته باشید. چرا که به دلیل طولانی بودن مسیر اگر محموله به خوبی بسته بندی نشده باشد احتمال آسیب دیدن بار طی جابه‌جایی زیاد خواهد بود. بنابراین برای بسته بندی به خصوص وسایل شکستنی از فوم، پلاستیک حباب دار، کارتن، چسب، طناب و غیره استفاده کنید و برای جابه‌جایی وسایلی چون یخچال، ماشین لباس شویی و غیره نیز به راهنمای حمل آن که معمولا روی کارتن یا دفترچه نوشته شده است مراجعه کنید.

3. بارگیری، حمل اثاثیه و تخلیه بار

یکی دیگر از چالش های حمل اثاثیه بین شهری بارگیری و چینش اثاثیه در کابین حمل بار است. این موضوع از آنچنان اهمیتی برخوردار است که اگر به درستی انجام نشود علاوه بر افزایش استهلاک خودرو می تواند موجب خارج شدن کنترل ماشین باری از دست راننده شده و حوادث ناگواری را منجر شود. به علاوه در این فرایند مهار بار نیز اهمیت ویژه ای دارد چرا که اگر وسیله ای در کابین حمل بار لق بزند ممکن است با دیگر وسایل برخورد داشته باشد و به آن ها آسیب وارد کند یا از خودرو باری به برون پرتاب شود؛ بنابراین در حمل اثاثیه بین شهری شرکت های باربری باید از تجهیزات مهار بار مناسبی استفاده کنند.

همچنین علاوه بر بارگیری و چینش، حمل بار و تخلیه آن نیز باید به بهترین شکل انجام شود. برای این منظور راننده باید در رانندگی خود دقت لازم را داشته باشد و با مسیریابی درست محموله را به سلامت به مقصد برساند. در پایان نیز عملیات بارگیری توسط کارگرانی حرفه ای و آموزش دیده انجام شود تا با دقت این فرایند به اتمام برسد.

4. یافتن باربری با قیمت مناسب

حمل اثاثیه بین شهری هزینه های دو چندانی نسبت به حمل اثاثیه درون شهری دارد به خصوص در مسافت های طولانی باید به دنبال شرکت باربری معتبری باشید که ضمن ارائه قیمت های مناسب بار را به سلامت و در سریع ترین زمان به مقصد برساند. بنابراین به طور مثال اگر قصد حمل اثاثیه از مشهد به تهران را دارید می توانید برای یافتن بهترین شرکت باربری مشهد، از نظراتی که در وب سایت های شرکت های باربری مشهد توسط مشتریان سابق داده شده است یا اقوام و آشنایان در این خصوص استفاده کنید و تعرفه های حمل بارشان را با هم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین شرکت باربری را برای حمل اثاثیه خود انتخاب کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه