رپورتاژ آگهی/

آیا قیمت لونا کلاسیک به زودی به 1 دلار می‌رسد؟

آیا قیمت لونا کلاسیک به زودی به 1 دلار می‌رسد؟
کدخبر : 66728

برخی از تحلیلگران معتقدند با توجه به رونق دوباره بازار ارزهای دیجیتال، نشانه‌هایی از یک تغییر بالقوه در آینده ارز لونا کلاسیک دیده می‌شود و این ارز دیجیتال، پتانسیل رسیدن به 1 دلار را دارد.

ارز دیجیتال لونا کلاسیک (LUNC) از خاکستر اکوسیستم فروپاشیده ترا (Terra) در ماه می 2022 سر برآورد. LUNC در حال حاضر با قیمتی بسیار پایین‌تر از بالاترین قیمت تاریخی خود (ATH) یعنی 119.18 دلار معامله می‌شود. با این وجود، برخی از تحلیلگران معتقدند با توجه به رونق دوباره بازار ارزهای دیجیتال، نشانه‌هایی از یک تغییر بالقوه در آینده ارز لونا کلاسیک دیده می‌شود و این ارز دیجیتال، پتانسیل رسیدن به 1 دلار را دارد.

بررسی روند فعلی لونا کلاسیک (LUNC)

قیمت LUNC در حال حاضر کمتر از یک دلار معامله می‌شود (در زمان نگارش این مقاله 0.000106 دلار است). حجم معاملات این ارز دیجیتال در حال حاضر 114.58 میلیون دلار، با ارزش بازار 613.09 میلیون دلار است.

در یک سال گذشته با 5.78 تریلیون لونا کلاسیک در گردش از حداکثر 6.88 تریلیون، لونا کلاسیک با نرخ تورم عرضه سالانه 3.52%- روبرو بوده است،  به این معنی که در سال گذشته 210.78- میلیارد LUNC سوزانده است.

۵ آوریل ۲۰۲۲، زمان اوج لونا کلاسیک بود و به بالاترین قیمت تاریخی خود (ATH) یعنی 119.01 دلار رسید. پس از آن با شروع یک روند نزولی، در ۱۳ می ۲۰۲۲ کمترین قیمت تاریخی خود یعنی 0.00001651 دلار را تجربه کرد. اگرچه قیمت لونا کلاسیک همچنان زیر یک دلار معامله می‌شود ولی توقف اخیر روند نزولی آن نشان می‌دهد پس از دوره‌ی سختی‌ها، ممکن است برای حرکت مثبتی آماده شود. 

دلایل احتمالی افزایش  قیمت لونا کلاسیک (LUNC)

کاهش عرضه توکن لونا کلاسیک

صرافی ارز دیجیتال بایننس به تازگی در هجدهمین سری توکن سوزی لونا کلاسیک، ۲.۱ میلیارد توکن LUNC را مستقیما از چرخه بازار حذف کرد. مجموع کل توکن‌های لونا کلاسیک سوزانده شده توسط بایننس تاکنون به بیش از 50 میلیارد رسیده است!

این توکن سوزی عظیم بخشی از یک تلاش تیمی توسط جامعه ترا است.

این توکن‌سوزی بزرگ، حاصل تلاش مشترک جامعه لونا کلاسیک برای کاهش عرضه در گردش توکن‌های لونا است. این کمپین تون سوزی در آستانه رسیدن به نقطه عطف 100 میلیارد توکن LUNC است. این می‌تواند یکی از دلایل بالقوه‌ای باشد که قیمت لونا کلاسیک را در سال 2024 تحت تاثیر قرار دهد.

نصف شدن پاداش استخراج بیت‌کوین در سال 2024

تا به حال در مورد رویداد نصف شدن پاداش استخراج بیت‌کوین یا هاوینگ (Bitcoin halving) چیزی شنیده‌اید؟ هر زمان که عرضه بیت‌کوین، در این هاوینگ‌ها کاهش پیدا می‌کند، قیمت آن افزایش می‌یابد. از آنجایی که افراد سرشناس بیشتری به بیت‌کوین علاقه‌مند می‌شوند، نصف شدن بعدی می‌تواند برای کل دنیای ارزهای دیجیتال، از جمله لونا کلاسیک، یک تغییر اساسی باشد. این رویداد مانند جزر و مدی است که همه قایق‌های ارز دیجیتال را بالا می‌برد! این موضوع می‌تواند یکی از دلایلی باشد که قیمت LUNC در سال 2024 به 1 دلار برسد.

نقدینگی و سازوکار کاهش تورم LUNC

با بررسی نیروهای محرک لونا کلاسیک، به یک نقطه عطف جذاب می‌رسیم. LUNC با داشتن ارزش بازار قابل توجه، از نقدینگی بالایی برخوردار است و زمینه‌ای را برای تاب آوری بالقوه بازار فراهم می‌کند. نرخ تورم منفی سالانه که در حال حاضر 3.52- درصد است، با مسیر کاهش تورمی این کوین، همسو است و بر عرضه کنترل‌شده توکن تاکید می‌کند. با نزدیک شدن بیت‌کوین به رویداد هاوینگ که به طور تاریخی به عنوان محرک قیمت ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، نقدینگی و سازوکار کاهش تورم لونا کلاسیک ممکن است موقعیت مطلوبی برای آن ایجاد کند. این می‌تواند یکی از دلایلی باشد که قیمت لونا کلاسیک پس از رویداد هاوینگ به 1 دلار برسد.

اجرایی شدن پروژه‌های لونا کلاسیک

ولاد و ادواردو در حال عمیق شدن در اکوسیستم لونا هستند و ابتکارات هیجان‌انگیزی مانند Enterprise و Foundation را رمزگشایی می‌کنند. Enterprise بر بهبود تجربه کاربری در بلاک‌چین‌های مختلف، آسان‌تر کردن تعامل با بلاکچین و افزایش مشارکت علاقه‌مندان به دائو (DAO) یا سازمان غیرمتمرکز خودمختار تمرکز دارد. از طرف دیگر، Foundation با یک SDK، ادغام را ساده می‌کند و حجم بالای کار توسعه‌ی بک‌اند را کاهش می‌دهد.

اشاره‌های ظریف ادواردو به پروژه‌های محرمانه برای حل چالش‌های زنجیره برنامه، نشان‌دهنده تعهد TFL به نوآوری و تقویت زیرساخت‌ها است. این گفتگو با افشاگری در مورد برنامه‌ریزی استراتژیک و ارتقای مهندسی، تعهد تزلزل‌ناپذیر TFL به ارائه محصولات با کیفیت و حفظ یک جامعه متحد را به اثبات می‌رساند. اگر این پروژه‌ها در سال 2024 اجرایی شوند، قیمت لونا کلاسیک می‌تواند در همان سال به 1 دلار برسد.

افزایش تقاضا برای توکن لونا کلاسیک

پیشرفت‌های اخیر Terra، با معرفی گزینه پرداخت کارمزد تراکنش با $USDC و $axlUSDC، نشان‌دهنده یک حرکت استراتژیک به سمت بهبود راحتی و انعطاف‌پذیری کاربر است. فرآیند ساده‌تر ورود کاربران، به ویژه با ادغام axlUSDC به عنوان توکن کارمزد، می‌تواند مخاطبان گسترده‌تری را به لونا جذب کند. مشارکت با کیف پول استیشن، به کاربران امکان می‌دهد تا توکن کارمزد ترجیحی خود را انتخاب کنند، و باعث ایجاد یک تجربه کاربری آسان‌تر می‌شود.

علاوه بر این، تصمیم به حفظ $LUNA به عنوان بهترین توکن کارمزد لونا، با ارائه مزایای هزینه‌ای و پاداش‌های استیکینگ در $USDC و $axlUSDC، با مسئولیت پلتفرم برای ارائه ارزش به جامعه‌اش همسو است. این پیشرفت‌های مثبت ممکن است به افزایش پذیرش و استفاده از شبکه ترا منجر شود، که به طور بالقوه بر تقاضای کلی برای ارز لونا کلاسیک تأثیر می‌گذارد و به طور مثبت بر قیمت‌های بازار آن منعکس می‌شود.

جمع‌بندی

آینده ارز لونا کلاسیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. با این حال، پتانسیل رشد این ارز دیجیتال وجود دارد و LUNC می‌تواند به قیمتی بالاتر از قیمت فعلی خود برسد. در این مطلب از سایت صرافی ارز دیجیتال اینوکس برخی از مهم‌ترین دلایلی که سبب رسیدن این ارز دیجیتال به یک دلار می‌شود را با هم بررسی کردیم. با این حال باید به این نکته توجه داشت که هیچ تضمینی وجود ندارد. سرنوشت لونا کلاسیک به رشد مستقل آن، احساسات جامعه ارز دیجیتال و چرخش‌های غیرمنتظره در بازار بستگی دارد. به همین دلیل قبل از هر سرمایه‌گذاری باید به طور کامل تحقیقات خود را انجام دهید.


ین مطلب رپورتاژ آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه