امیرمهدی امینیان ابوالمشاغل بانک صادرات و بیمه سرمد


امیرمهدی امینیان ابوالمشاغل بانک صادرات و بیمه سرمد
کدخبر : 19571

امیرمهدی امینیان رئیس اداره کل رفاه کارکنان بانک صادرات از جمله مدیرانی است که ده‌ها سمت مختلف در بیمه سرمد دارد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از رویداد 24: اگر نام امیرمهدی امینیان رئیس اداره کل رفاه کارکنان بانک صادرات را در اینترنت جستجو کنید، فهرستی از شرکت‌های ثبت شده مرتبط با بانک صادرات نمایان می‌شود که او به عنوان عضو هیات مدیره یا رئیس و نایب رئیس و... در آن‌ها شاغل است. امینیان همچنین در بیمه سرمد عضو هیات مدیره است. او و مجتبی کاتب به صورت یکی در میان پست‌های مختلفی دارند و عضو کمیته و شورا‌های ریز و درشت بیمه سرمد هستند. شورای تبلیغات، کمیته ریسک، کمیته تطبیق مقررات، کمیته وصول مطالبات، کمیته انتصابات و البته کمیته جبران خدمات.

خدمات متقابل طرفین از قبیل ترک تشریفات مناقصه بیمه کارکنان و اموال و دارایی‌های بانک که متولی آن اداره رفاه کارکنان است. تاسیس نمایندگی بیمه و اعطای سهام آن به هیات مدیره بیمه و اداره رفاه کارکنان، استخدام، ارائه خودرو به اعضای غیر موظف و پاداش هیات مدیره و حق حضور در جلسات و حاکمیت شرکتی که بخش نظارت نهاد ناظر به آن، از جمله وظایفی است که توسط همین افراد انجام می‌شود و در حقیقت نبض بیمه سرمد را در اختیار دارند. به این‌ها عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی و آرمان حساب پویا را نیز اضافه کنید.

سوال اینجاست که رئیسان اداره‌های رفاه کارکنان دقیقا چه کاری می‌کنند که در همه مشاغل متفاوت تبحر دارند که توانسته‌اند اعتماد مدیران ارشد بانک را جلب کنند؟ آیا برای سایر روسای اداره‌های بانک هم چنین امکانی وجود دارد؟ روسای ریز و درشت شعب بانک چطور؟

 

بیمه سرمد

مهدی امینیان بیمه

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه