​تأکید دکتر مصطفوی بر بهبود عملکرد و افزایش کارایی شعب

​تأکید دکتر مصطفوی بر بهبود عملکرد و افزایش کارایی شعب
کدخبر : 20707

​مدیر عامل و عضو هیأت مدیره بیمه میهن امروز در بازدید از شعب این شرکت در اسلام آباد غرب و ایلام، بر ضرورت بهبود عملکرد، مسئولیت پذیری، افزایش بهره وری و کارایی، بازاریابی و جذب پورتفوی متوازن در جهت رشد و تعالی بیمه میهن تاکید کرد.

به گزارش  رصد اقتصاد ی  و به نقل از  روابط عمومی؛ دکتر رضا مصطفوی که به اتفاق مدیر امور شعب و سرپرست منطقه غرب کشور به اسلام آباد غرب و ایلام رفته اند، امروز در بازدید از شعبه این شرکت در این دو شهر و دیدار و گفتگو با کارکنان و نمایندگان تحت سرپرستی، از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و مسائل و مشکلات این دو شعبه قرار گرفت.

مدیرعامل بیمه میهن با تبریک دهه کرامت و میلاد مسعود امام رضا(ع) و قدردانی از زحمات پرسنل این شعب، سیاست ها و اهداف راهبردی را مورد توجه قرار داد و ضمن تأکید بر تلاش مضاعف برای تحقق حداکثری اهداف و برنامه های تکلیفی، گفت: بیمه میهن در شرایط فعلی باید گام های بلندی در راستای افزایش بهره وری و کارایی در تمام شاخص ها بردارد و زمینه رشد و تعالی خود و رضایتمندی بیش از پیش مشتریان را فراهم نماید.

دکتر مصطفوی مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان را از عوامل موفقیت یک بنگاه اقتصادی دانست و افزود: تعامل و ارتباط مطلوب با صاحبان کسب و کار و نهادهای جامعه برای پرزنت کردن امور تاثیر بسزایی در افزایش سهم بازار دارد و بستر مناسبی برای رضایتمندی مشتریان فراهم می سازد.

در این دیدار همچنین مسائل و مشکلات کاری این شعب و نمایندگان مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت و پیشنهادها و راهکارهای لازم ارایه گردید.

دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام

دکتر مصطفوی و هیئت همراه همچنین با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار، همکاری های دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و طرفین بر لزوم توسعه همکاری ها با استفاده از امکانات و ظرفیت های فیمابین تاکید کردند. دکتر مصطفوی همچنین بر آمادگی بیمه میهن در ارایه خدمات بیمه ای مطلوب به بنیاد مسکن و کارکنان آن تأکید کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه