عملکرد مثبت وپاسار بر محور شفافیت در هزاره سوم

عملکرد مثبت وپاسار بر محور شفافیت در هزاره سوم
کدخبر : 55474

عملکرد بانک پاسارگاد در حوزه‌های حمایتی در اعطای تسهیلات به اقشار مختلف مردم و تامین منابع مالی طرح‌ها و بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی به گونه‌ای در سال جدید مطلوب ارزیابی‌می‌شود که نشان‌دهنده برنامه‌ریزی مدیریتی در راستای تعالی فرهنگ مشتری‌مداری و توسعه اقتصاد ملی است.

دانیال بهرامی-خبرنگار رصد اقتصادی، وپاسار به‌عنوان با ارزش‌ترین برند بانکی ایران، با یک عملکرد درخشان در طول سال‌های اخیر توانسته است جایگاه خود را در میان برترین بانک‌های جهان کسب نماید. برنامه‌های بانک پاسارگاد که عموما به صورت فناورانه بوده است، همواره در جهت ارزآوری و افزایش سهم بازار نقش اساسی را در رشد تولید و مهار تورم ایفا می‌نماید.  

بانک پاسارگاد، به عنوان یک بانک خصوصی در سال‌های اخیر توان مدیریتی و برنامه‌های خود را به صورتی قرار داده است که با ورود به حوزه های مختلف حمایت مالی در بخش‌های توسعه‌ای اقتصادی انرژی، معدن و فلزات و... علاوه بر نقش اساسی و گسترده در کاهش نیازهای طبقه آسیب‌پذیر جامعه توانسته است رضایت مشتریان و سهامداران خود را به دست بیاورد.  

بانک پاسارگاد به عنوان بانک هزاره سوم مطرح شده است، چرا که این بانک معتقد است برای دستیابی به سودآوری و بازدهی مثبت نیازمند شفافیت در عملکرد می‌باشد. در همین راستا، این بانک درباره آنچه که اعطای تسهیلات غیرقانونی ۱.۲ هزار میلیارد تومانی به شرکت فرابورسی سرمایه گذاری پارس آریان خوانده شده بود، شفاف‌سازی کرد.

وپاسار" اعلام کرد که رقم واقعی تسهیلات پرداختی مطروحه 600 میلیارد تومان از محل مصوبه 1.2 هزار میلیارد تومانی بوده و در اسفند سال 98 با رعایت کلیه تشریفات و مقررات قانونی توسط بانک صادرات پرداخت شده و شرکت گیرنده تسهیلات، سرمایه‌گذاری پارس آریان از شرکت های بنام سرمایه گذاری و نیز پذیرفته شده در فرابورس است و از وجاهت اعتباری لازم برای دریافت این مقدار تسهیلات برخوردار بود. این تسهیلات در شهریور و دی سال 99 طی دو مرحله و ‌حتی دو ماه زودتر از سررسید یکساله کاملاً بازپرداخت شده و طبق نظریه کارشناسی بانک مرکزی تسویه آن در مقاطع زمانی مذکور بصورت کامل صورت پذیرفته و بدون هیچ‌گونه دخل و تصرفی توسط ساتنا صادرات در همان زمان توسط دو شرکت به مصرف باز پرداخت بدهی تسهیلاتی آنها در بانک پاسارگاد رسیده است.

نگاهی به عملکرد بانک پاسارگاد و حجم عظیم حمایت‌های مالی از تولیدکنندگان و فعالیت‌های مبتنی بر توسعه اقتصادی به همراه وام های اعطایی آن به شرکت‌های زیرمجموعه خود نشان می دهد برنامه‌ریزی برای تولید پایدار و کاهش اختلاف طبقاتی با نگاه به اقشار مختلف جامعه عملکردی مطلوب را از این بانک برجای گذاشته است. 

فعالیت‌های توسعه‌ای که در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی و سرمایه‌ای انجام گرفته سبب شد تا بانک پاسارگاد در بزرگترین اجلاس استراتژی های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت های ایران با نام طرح انتخاب ملی، در چهار حوزه برتری کسب کند.

 بانک پاسارگاد در اردیبهشت‌ماه سال جاری به عنوان برترین انتخاب ملی صنعت بانکداری، بالاترین سطح سودآوری و امنیت در ارائه خدمات بانکی (با جایزه بین المللی A+ -Security & Profitability in banking Awards 2023)، برترین و تأثیرگذارترین روابط عمومی در معرفی خدمات بانکی و جایزه ملی انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری شناخته شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه