همه باهم در پویش همدلی مومنانه بانک کشاورزی

همه باهم در پویش همدلی مومنانه بانک کشاورزی
کدخبر : 8248

در اجرای پویش همدلی مومنانه در بانک کشاورزی همزمان با ماه مبارک رمضان و ضرورت زمینه سازی برای بهره گیری کارکنان از فضایل این ماه،شماره حساب 947484847 نزد شعبه مرکزی این بانک برای مشارکت همکاران خیر در این اقدام خداپسندانه اختصاص یافت.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی، همکاران برای مشارکت در پویش همدلی مومنانه و دستگیری از مستمندان و نیازمندان، می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 947484847یا شماره کارت 6037707000234298 واریز کنند.

 

 

 بر اساس این گزارش، روح‌اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی نیز در نخستین جلسه شورای توسعه فرهنگ سازمانی این بانک در سال 399 ، بر عمل صالح در ماه مبارک رمضان و پویش همدلی مومنانه در چنین ایام پر فضیلتی تاکید و از همکاران درخواست کرد با حمایت داوطلبانه از مستمندان و آنانی که نیاز به کمک دارند به تکلیف الهی خود عمل کند.

وی  مهربانی ، گذشت و ایثار را از فضیلت های ماه مبارک رمضان برشمرد و همکاران را به مشارکت در انفاق و ترغیب دیگران به کمک نیازمندان فراخواند و اعلام کرد: علاوه بر ضرورت چنین مشارکتی، بانک کشاورزی امسال همه ی هزینه های مراسم مختلف سال های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان را صرف رسیدگی و کمک به نیازمندان، مستمندان و افراد کم بضاعت خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه