مدیرعامل بیمه میهن عنوان کرد:

مردم در انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت حداکثری برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت کردند

مردم در انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت حداکثری برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت کردند
کدخبر : 20674

دکتر رضا مصطفوی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمه میهن این مطلب را در کرمانشاه اعلام کرد و گفت: برنده واقعی در این کارزار در حقیقت مردم هستند و امیدواریم با استقرار دولت منتخب و انقلابی، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش کشور عزیزمان باشیم.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ دکتر رضا مصطفوی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمه میهن که امروز در نشست هم اندیشی مدیران شعب مناطق غرب کشور و نمایندگان این شرکت در کرمانشاه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: برنده واقعی در این کارزار در حقیقت مردم هستند و امیدواریم با استقرار دولت منتخب و انقلابی، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش کشور عزیزمان باشیم.
مدیرعامل بیمه میهن همچنین با تبریک دهه کرامت و سالروز میلاد فرخنده امام رئوف حضرت امام رضا(ع)، از تلاشها و زحمات همکاران مدیریت شعب مناطق غرب کشور شامل کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی و ایلام در پیشبرد امور و اهداف بیمه میهن قدردانی کرد و با تبیین و تشریح سیاست ها و برنامه های این شرکت و اهمیت و جایگاه سرپرستی منطقه غرب کشور در هماهنگی و مدیریت فعالیت ها، بر بهبود عملکرد و فضای کسب و کار، رعایت اخلاق و اصول حرفه ای بیمه گری، ایجاد شبکه فروش توانمند، شناسایی و استفاده از ظرفیت های استانی و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و جلب رضایت آنان تأکید کرد.
دکتر مصطفوی در این جلسه بر جذب پورتفوی متوازن و تولید حق بیمه با در نظر گرفتن همه جوانب و ارزیابی ریسک آن تأکید کرد و با اشاره به لزوم پیگیری وصول مطالبات از بیمه گذاران گفت باید با برنامه ریزی مدون و مناسب و در عین حال حفظ منافع و مصالح بیمه میهن، به فعالیت بیمه گری و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران پرداخت، ارتباط و تعامل مستمر با آنان داشت و خواسته ها و رضایت ایشان را تأمین و جلب کرد.
مدیرعامل بیمه میهن در بخش دیگری از سخنان خود، نمایندگان را بازیگران اصلی شبکه فروش دانست و نقش آنها را در تشخیص و شناخت نیازهای بیمه‌ای بیمه‌گذاران و تسهیل و تسریع ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به ایشان و نیز توسعه ترویج فرهنگ بیمه حائز اهمیت خواند.
دکتر مصطفوی تعامل و حسن برخورد با بیمه گذاران را از مهمترین وظایف شبکه فروش دانست و گفت ما نباید بیمه گذاران را به خرید بیمه نامه ارزان با نرخ غیر فنی توصیه کنیم چرا که پشتوانه پرداخت مناسب هنگام خسارت را ندارد.
وی ضمن تأکید بر هماهنگی و افزایش ارتباط و تعامل مدیران شعب با نمایندگان و شبکه فروش به منظور ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و زیاندیدگان، افزایش دانش فنی آنان را نیز به عنوان یکی از عوامل توسعه صنعت بیمه خاطر نشان ساخت.
بر اساس این گزارش، مدیرعامل بیمه میهن که به اتفاق معاونان فنی و مالی و مدیر امور شعب به کرمانشاه سفر کرده اند، قبل از حضور در این مراسم، از فعالیت های بیمه ای در شعبه کرمانشاه بازدید و با مدیریت و کارکنان این شعبه در مورد مسائل جاری و فرایندهای بیمه ای دیدار و گفتگو کردند. دکتر مصطفوی در جریان این بازدید بر خدمات رسانی مطلوب به بیمه گذاران و تلاش و پشتکار و عزم جدی برای اعتلای هرچه بیشتر جایگاه بیمه میهن نیز تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه