در راستای ادای مسئولیت اجتماعی:

طرح «سرچشمه بیمه کوثر» در دستور کار قرار گرفت

طرح «سرچشمه بیمه کوثر» در دستور کار قرار گرفت
کدخبر : 21248

شرکت بیمه کوثر همسو با ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در کشور، با دریافت مجوز از هیات‌ مدیره، طرح «سرچشمه بیمه کوثر» را به‌منظور حمایت از مشارکت در آبرسانی به مناطق محروم آغاز کرد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت که برای بازدید پروژه آبرسانی روستای کوه‌حیدر از توابع شهرستان بشاگرد حضور داشت با اظهار خرسندی از مشارکت بیمه کوثر در اجرای این پروژه گفت: متاسفانه کشور در شرایط سختی قرار گرفته به نحوی که برخی از مردم کشورمان برای تهیه امکانات اولیه زندگی و معیشت روزمره هم دچار مشکل هستند.

مشعلچی با اشاره به تدوین طرح «سرچشمه بیمه کوثر» به منظور کمک در تامین آب شرب مناطق محروم کشور گفت: در کنار مشارکت و ساماندهی کمک‌های مومنانه، پیرو مشکلات فصل گرم و خشک سال در زمینه آب آشامیدنی در برخی نقاط استان‌های سیستان‌وبلوچستان و هرمزگان، با مساعدت هیات‌مدیره شرکت پروژه آبرسانی به روستای کوه‌حیدر بشاگرد چراغ اولی بود که در قالب طرح «سرچشمه بیمه کوثر» روشن شد.

 

وی با تشکر از اعضای هیات‌مدیره، کارکنان و همه افرادی که در شکل‌گیری و اجرای طرح خداپسندانه «سرچشمه بیمه کوثر» دخیل بوده‌اند، گفت: بیمه کوثر به عنوان یک شرکت تمام‌حرفه‌ای اقتصادی با انجام بهینه وظایف ذاتی خود توانسته است سوداوری مناسبی را برای سهام‌دارانش به ارمغان آورد؛ اما علاوه‌بر آن هرگز از ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نبوده و متناسب با ظرفیت‌های مالی و با حفظ منافع سهام‌داران شرکت، در امر کمک به هم‌وطنان نیازمند و رفع مشکل آنان پیش‌قدم بوده است. بی‌تردید از نقش دعای خیر مردم در ارتقای جایگاه شرکت و پیشرفت روزافزون آن نیز نباید غافل شد.

مدیرعامل بیمه کوثر با گرامی‌داشت اعیاد بزرگ قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت خاطرنشان کرد: با آغاز شیوع بیماری کرونا و تاکید رهبر معظم انقلاب، بیش از یک سال است ما در بیمه کوثر، به همت دستان بخشنده و دل‌های سخاوتمند کارکنان ارزشی و زحمتکش شرکت، طرح جمع‌اوری کمک‌های مومنانه را اجرا کرده‌ایم تا به صورت هدفمند مبالغ اعطایی کارکنان و بودجه مصوب شرکت را برای کمک اثربخش به مناطق و اقشار کمتربرخوردار هزینه کنیم.

مجید مشعلچی با اشاره به برنامه بیمه کوثر بر تداوم این قبیل فعالیت‌های عام‌المنفعه و محرومیت‌زدایی در سراسر کشور، تاکید کرد: از همه مدیران شرکت بیمه کوثر در اقصی نقاط کشور می‌خواهم کمبودهایی را که در مناطق‌شان وجود دارد به مرکز منعکس کنند تا در نهایت بتوانیم متناسب با توان شرکت، برای اولویت‌بندی و کمک‌رسانی به آن‌ها اقدام کنیم. همچنین خاضعانه به همه همکارانم در صنعت پرافتخار بیمه کشور، به‌ویژه مدیران عامل شرکت‌های بیمه، پیشنهاد می‌کنم با حضور در عرصه خدمت‌رسانی در قالب مسئولیت اجتماعی ضمن کمک به کاهش محرومیت‌ها و براوردن نیاز هم‌وطنان در این اوضاع سخت و تحریمی، از این فرصت برای شناخته‌تر شدن صنعت بیمه و فرهنگ‌سازی در این زمینه استفاده کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه