در بازدید معاون وزیر صمت از گروه سایپا مطرح شد:

افزایش تولید با وجود توقف تولید پراید، نماد تحول در سایپا

افزایش تولید با وجود توقف تولید پراید، نماد تحول در سایپا
کدخبر : 21277

​معاون وزیر صمت و رییس ایدرو در بازدید از گروه خودروسازی سایپا اجرای جسورانه توقف تولید پراید در اوج سال های تحریم و افزایش تیراژ روزانه بیش از ۱۳۰ درصدی به نسبت سال ۹۷ در سایپا را نمونه ای از قابلیت پویایی و انعطاف پذیری صنعت خودرو و تحول جدی در سایپا برشمرد. به گفته رییس دستگاه سیاست گذاری تولید خودرو کشور، توجه به شرایط سخت این صنعت ناشی از تحریم های بین المللی و محدودیت های کرونا ارزش این تغییرات را دوچندان می کند.

به گزارش رصد اقتصادی  و به نقل از سایپانیوز، محسن صالحی نیا همچنین کاهش ۹۰ درصدی تعهدات معوق خودروهای فاقد شرکای خارجی از سال ۹۸ تا کنون را نیز بسیار مهم ارزیابی و بر رعایت حداکثری حقوق مصرف کنندگان با ایفای به موقع تعهدات و افزایش کیفیت محصولات تاکید کرد .

صالحی نیا توسعه محصولات سایپا از ۴ گونه در سال ۹۷ به ۷ گونه با کیفیت تر در سال جاری را نیز نشانه ای از تلاش صنعت خودرو برای کسب رضایت بیشتر مشتریان برشمرد که اگرچه قابل تقدیر است اما باید روند بهبود خود را با شیب بیشتر دنبال کند.

معاون وزیر صمت گفت : علی رغم تکانه اولیه آغاز تحریم ها در سال های ۹۸ و ۹۹ صنعت خودرو کشور با تکیه بر تجربیات همکاری های بین المللی و تمرکز بر داخلی سازی قطعات به سطح بالاتری از توانمندی دست یافت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه