حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد:

حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مایه برکت در کشور خواهد شد

حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مایه برکت در کشور خواهد شد
کدخبر : 20574

نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با صدور بیانیه از مردم جهت شرکت در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد و حضور پرشور مردم را در پای صندوق‌های رأی مایه برکت برای کشور دانست.

  به گزارش رصداقتصادی به نقل از شمانیوز : حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد با صدور بیانیه‌ای از مردم جهت شرکت در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ إِنَّ اللَّهَ کَانَ سَمِیعًا بَصِیرًا  ( سوره مبارکه نساء آیه ۵۸ )

 

بی شک، جمهوری اسلامی ایران، تاکنون، با مشارکت و رأی مردم از گردنه های سخت عبور کرده و در آینده نیز بفضل الهی چنین خواهد بود. حضور در انتخابات وظیفه شرعی، ملی، انقلابی و حق مدنی آحاد مردم است و چنانکه امام بزرگوارم و عظیم الشانمان فرمود؛ «میزان رأی ملت است». انتخابات یک جهاد عمومی و امتحانی الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه‌ها و زمینه ساز ایرانی قدرتمند در عرصه های مختلف به ویژه جهانی خواهد بود.

 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیست وهشتم خردادماه نیزاز مصادیق بارز حضور بهنگام ملت و ان شاءالله موجب تقویت کشور و اعتلای نظام اسلامی می باشد و حضور گسترده و پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی، به توفیق الهی مایه برکت و تأثیرات تحول آفرین در کشور خواهد شد.

 

در این شرایط حساس و سرنوشت ساز و با آگاهی از واقعیت های داخل و خارج کشور و با اذعان به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و ضرورت استفاده کامل از سرمایه ها و ظرفیت های فراوان کشور، از عموم هموطنان غیور و وظیفه شناس ایران اسلامی به خصوص خانواده بزرگ و جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دعوت می‌کنم تا با همبستگی و مشارکت فراگیر و انتخاب درست، در راه پر افتخار اقتدار ملی و ظهور ایران سرافراز گام بردارند و با رأی برآمده از عقلانیت، دانش و ایمان و براساس شاخص های تعهد، ولایتمداری، عدالت خواهی، روحیه انقلابی و جهادی و مبارزه با فساد، دولتی کارآمد، قوی و شایسته را شکل دهند.

 

امیدوارم با عنایات خداوند متعال و توجهات خاص حضرت حجت (ارواحنا فداه) و با آرزوی سلامتی برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و شما مردم شریف و همیشه پیروز بتوانیم آینده ای سرشار از افتخار، عزت و پیشرفت را برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

 

      حسین روحانی‌نژاد

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید